Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Nervös - Chribbelig - Konzentrationsproblem
Nervös - Chribbelig - Konzentrationsproblem
 1 2
minzentee76  am 06.05.2010

Re: Nervös - Chribbelig - Konzentrationsproblem

denn gohts üs wohl allne ähnlich! ech han sit es paar täg ganz en chribbelige buch, be närvös, unruhig etc. be jetzt go bastille vo de bach blüete (= notfalltröpfli) hole i der hoffnig, dass die mi chli obeabe hole.

mer hend was mer chönd erledige scho organisiert, hend en super tätschmeisterin etc. aber mer graut de moment wo mer id chele ine laufe. alli säge, dass mer sech söu druf fröie, aber im moment hani eifach nor chli schiss dassi denn die ganz zit mues hüle for freud etc.

versueche mi jetzt mit verschiedne sache abzlänke. schön z läse, dassi ned die einzig bin





ces  am 06.05.2010

Re: Nervös - Chribbelig - Konzentrationsproblem

nei, ich glaube, da bisch würkli nöd di einzig!

mängisch isch mir richtig schlecht, wenn ich dra dänke, was alles chönti passiere... hoffe, ich chans dänn au biz gnüsse a däm tag. ich han echli bedenke, dassi au muess afange hüle, wenn di andere afanged... we`ll see.

mir hürated am 4. september...



sommerbrise  am 06.05.2010

Re: Nervös - Chribbelig - Konzentrationsproblem

Ach tut das gut hier zu lesen, dass auch andere Bräute nervös sind und Hilfsmittel zum entspannen brauchen. Ich nehme seit einiger Zeit Entspannungsdragees. Das schlimme ist, dass ich ja mit niemandem darüber reden kann. Morgen treffe ich mich endlich mit meiner Trauzeugin welche 3 Monate auf Reisen wahr.
Mittlerweile geht es mir etwas besser. Aber ich hatte ein Phase da hatte ich echt krasse Träume. Beinahe Albträume rund ums Thema Heirat. Wir haben noch einiges zu erledigen: Brautstrauss, Handtasche und Karte zur Verkündigung unserer Hochzeit....
Aber umso mehr erledigt ist umso besser geht es mir.
Gestern haben wir die Eheringe abgeholt und das war schön. Macht das ganze realer!

*** *** ** Wir heiraten am 25.06.2010** *** ***



seeletaenzli  am 06.05.2010

Re: Nervös - Chribbelig - Konzentrationsproblem

s'chribelet langsam wörkli emmer meh...
ond mini närve gönd langsam em ändi zue...

ech freu mech sehr dröber, das min zuekönftig min maa werd... ond ehm s'jo wort z'gäh... aber s'fäscht rondome esch mer zor ziit eifach chli z'vell ond langsam aber secher mag i eifach gar nöm... ben erschöpft ond müed... ond freu mi eifach uf d'ferie im aschloss...

well... es send nor no 15täg...
aaaaaaber, sälbverständlech freu ech mech au

himmelhochjauchzend und zutodebetrübt... so in etwa

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --



Dee  am 06.05.2010

Re: Nervös - Chribbelig - Konzentrationsproblem

Seeletänzli, ich chan mit dir fühlë... mir isch es mängisch au eifach z viel.... jetzt han i zum glück chönne d chärtli uf d post bringe.... das hät mi rächt belastet.....
mängisch wär i froh, wenn das ganze eifach mal verbii wär.... uf die ander siite isch es ja au schön, a so sache umestudiere und so....

janu... das chunnt scho guet!

hüt hät mer no s bruutchleidergschäft aglüte. mis chleid wird öppe im juli cho! juhui! es gaht zwar no es wiili aber ich find das ok, wil jetzt vor em zivile hett i eh kei ziit meh und denn sind mer zwei wuche i de ferie...... und denn isch es scho fast juli

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



Ellie  am 06.05.2010

Re: Nervös - Chribbelig - Konzentrationsproblem

warum lasst ihr euch so stressen?
nehmt es ruhig und freut euch darauf! es geht nicht um leben und tod, sondern um eure hochzeit! in diesem sinne: relax!



peja  am 06.05.2010

Re: Nervös - Chribbelig - Konzentrationsproblem

bitzli nervös si ghört wohl eifach däzue, äs isch ja au schliessli DÄ tag.. womer hoffendli nume eimal erlebt, dä möcht mers "perfekt" ha, will mers ja dä nüme chan ändere u besser mache.. dä macht mer klar dä eint oder ander gedanke "zviel"..
aber mädels, äs isch au "nume" ä hochziit, EUE tag.. also löhnd eu nid zfescht stresse, sondern gnüsset die vorbereitigsziit au und natürli dä dä tag!



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.