Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   schwiegermütter
schwiegermütter
 1 2 3 4 5
Joene  am 14.04.2010

Re: schwiegermütter

hey soefeli
ich finde das uh schön so wie ihr das mached. ich wet ned unbendingt a sie erinnere a dem tag. aber eifach wells halt nonig so lang her isch. es isch allne no mega present und das chönt eifach ine truurstimmig umschla. aber ich glaub das jede chli a sie wird dänke..aber mer mues ja ned unbedingt denn drüber rede. git besseri täg für das als e hochziit.

Am 14.08.2010 isches sowiet!!



Soefeli82

nicht registriert

am 14.04.2010

Re: schwiegermütter

hallo joene

das verstah ig ganz guet. 2 jahr isch würklech no nid so lang här u amene hochzyt drüber redä mues ja o nid grad si.

lg u ä schöne tag

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



Juli2010  am 13.06.2010

Re: schwiegermütter

Hallo liebe Brüttlis..

Hmm, gehöre leider auch eher zu denen, die es nicht so optimal haben mit der Schwiegermutter.. Unsere Hochzeit wird eigentlich zu Tode geschwiegen wenn ich nicht ab und zu mal was erzählen würde, dann würde sie nie was fragen, es interessiert die gar nicht. Sie hat uns auch gar nicht gratuliert, als sie gehört hat, dass wir heiraten. Sie gibt auch ab und zu abschätzige Bemerkungen ab, über unser Fest... Sie hat überhaupt keine Ahnung, was wir uns das kosten lassen...

lg Juli2010

http://hochzeitscountdown.com/"][/url]



mini84  am 02.09.2010

Re: schwiegermütter

hi ihr brüütlis..

wott das thema gern mal wieder aspreche... ich han diä Wuche grad e riese Diskussion gha mit mim GG...
Grundsätzlich isches bi mir so, das ich mich supper mit mine Schwigis verstah. Sie liebed mich abgöttisch und sind immer für mich da...

Nur... s Problem isch, das mis Schwiegermami fasch kei Düütsch chan und au nöd verstaht.. Sie wohnt sit 35 Jahr idä Schwiz redt aber nur Italienisch und chli französisch...

Darum han ich au bis jetz no niä es Gspröch mit ihre chöne füehre wo tüüfer gaht als Wiä gahts, schöns wätter hüt etc....

Ich find das ja au mega schad, well ich glaub, mir würded eus würkli supper verstah..

Jetz mis Dilemma: min GG seit eifach immer wieder durch die Blume, er fändis eigentli wichtig, das ich italienisch lerni, damit ich mich au mit sinere Muetter (und für diä zwei Wuche ferie im Jahr wo mir bi dä Famiglia mached).....

Nur ich han ganz ehrli gseit kei Lust, näbed minere stränge Wiiterbildig etc. au no italienisch zlerne....

Ich chum dänn halt amigs mit echli fiese sprüch vowäge "wieso mues ich jetz italienisch lerne wänn dini muetter 35 jahr ohni düütsch idä schwiz hät chöne läbe?"

tja... ich weiss, isch chli es heikels thema... aber was meined ihr däzue?

es isch ja nöd eso, das ich 0 italienisch chan. ich verstahn so 80% aber ich chan eifach nöd rede... (und jedesmal wenni öppis säg, heissts vo allne siite "jööö so herzig, sie probierts..." toll oder?)


~~~~~sitem 17. Juli 2010 glücklichi Ehefrau~~~~~~~



Dee  am 02.09.2010

Re: schwiegermütter

HEy Mini

Das isch bi mir ziemlich ähnlich. Mini Schwiegis han ich uu gern und sie mich au. Sie sind ursprünglich us Serbie, aber scho sit bald vierzg jahr i de CH. S Mami chan eigentlich ziemlich guet Dütsch und de Papi au nid schlecht. Aber wie du scho seisch, eso viel meh als wie gahts, und was macht dis mami, etc. liit halt nid drin, wil sie mich nid so ganz richtig verstönd....
ich verstahne au sehr viel und chan au es biz rede, aber im gägesatz zu dir fang i nach em hz wieder miteme kurs a, han au scho zwei gmacht aber die sprach isch so extrem schwierig....

ich findes au uu schad, dass i mit mim schwiegermami nid so die tüüfe gspräch chan füehre oder au nid chan mit ihre richtig diskutiere..... also entweder mer lerned d sprach oder mer finded üs demit ab...

lg und mach der nid z viel sorge deswege!
Dee

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



mini84  am 02.09.2010

Re: schwiegermütter

nööö ich mach mr eigentli nöd sorge.. es nervt eifach echli wänn min ma immer mit däm chunnt... das isch wiä als chind bim zimmer ufruume... wännds eigentli sälber gern mal würdsch mache, aber dänn s mami seit, jetz söttsch... dänn schiessts di grad a..

hui ja serbisch isch natürli dänn grad nomal viiiiel schwärer!!!! s italienisch isch eus ja scho nöcher.. und ebe, dur das dasi eigentli fasch alles verstah find ichs au nöd eso schlimm.... ich gib halt dänn amigs eifach uf schwizerdüütsch antwort... mängisch verstaht sies, mängisch nöd...

naja, wämmer dänn mal chind händ lernis dänn grad mit dene zäme...

~~~~~sitem 17. Juli 2010 glücklichi Ehefrau~~~~~~~



nimbini  am 02.09.2010

Re: schwiegermütter

also ganz ehrlich, wänn kei bock häsch zum die sprach lerne, dänn würdi's au nöd mache! wänns dir eh stinkt, dänn wirsch sie au nöd so schnäll lerne und ich finde, meh sötti doch e chli spass ha dra e neui sprach z'lerne! ich finds übrigens, gaaanz ganz tragisch, dass es lüüt git, wo scho so lang ime land läbed und d'sprach nöd chönd! han au so e kollegin, wo italienerin isch und ihri eltere redet praktisch keis wort dütsch..... ich pass mich au a, wänn ich in es fremds land gange und versueche, es paar brocke vo de landessprach z'lerne (und ds nur für ferie) wänni allerdings in es fremds land würdi uswandere, dänn wärs für mich ganz klar 1. prioriät, die sprach z'lerne.... drum, ich verstahns, wänn du amis so sprüch machsch gäge über dim maa!



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.