Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)
Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)
 1 2
Blumenfee  am 26.01.2010

Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

Mir wei ja nid nume di negative sache aluege ;-)


wo üsi erschti Tochter dahei isch uf d'Wält cho het är mi so extrem understützt u genau das gmacht woni i däm momänt brucht ha u i ha absolut nüt müesse säge............ genau i däm momänt hani gwüsst das das mi Ma für's läbe würd si

Odr sini ''Zedeli'' ufem Chuchitisch (mit i wünsche dr ä wunderschöne Tag odr Schnü weisch grad wär a di dänkt? Dä wo di überalles liebt! etc.) wener scho isch ga schaffe u i speter ufstah si sooo härzig

Schön isch natürli o wener sine beide Chind gschichtli verellt oder mitne spilt!

Was aber natüli dr absolut hammer isch wi dä Maa schöckt!! Da schmelzi no hüt drvo

Hach äs gäb no 1000segi sache me





peja  am 26.01.2010

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

hmmm.. also äs git ja natürli einiges.. was i sehr schätze a ihm, isch das er mi eifach immer wieder zum lache bringt u mi chan ufmuntere, wänns mer mal nid soo guet gaht oder mi eifach öppis beschäftigt.. oder das er über sich sälber chan lache.. das er zueverlässig isch.. das i immer chan uf ihn zähle.. das er vielsiitig isch.. und und und..



chloro  am 26.01.2010

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

Uhh das git uu vieli SAche

Er bringt mi immer zum lache und sich sälber o
Er bringt Rue i üsi Beziehig
Er git mer s Gfüehl i sig genau die won är wott
Mir hei dr glich Gschmack
Er isch e guete Zueloser
Er het das gewisse etwas
undundundund



Cherita  am 27.01.2010

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

I liebe a mim Häsu daser eifach aues für mi macht, er tuet mi immer umsorge u zuemer luege (weni am vorder Abä ha gseit, dass mis Chnöi oder whatever we tuet) lütet er mir am nächschte Tag immer oder fragt am Morge im Bett obs chli besser geit! Er steit immer 100% zu mir egal was isch! I cha ihm zum tusigschte mau vrzeue, was im Gschäft aues beschisse isch und zum hunderschte mau e Gschicht vrzeue u er interessierts sech immer no (was bi Mannä eig. sehr selte isch! Wesmer ni guet geit, tuet er mi immer mega knuddle, tröschte u ja ds chame gar ni beschriebe er schaffts immer dasi mi beruhige u dasi ner aues aus halb so schlimm aluege! Er isch wie mi beschti Kollegin i cha mit ihm lachä, doof tuä, Party machä, über Gott und Welt rede! Weni nimer ufter Wält hät, würd er immer no aues verkörpere was ig bruchä! Mir vermisse üs immer so fescht, dasmer üs einisch am Tag alüte oder es Sms schriebe! Woner eismau is Militär isch (und i hassse wener WK het!!) heter mir e Liebesbrief here gleit, woni ner a Abä ha gfunge woni vom schaffe bi cho und dir gloubets ni woni is Bett bi gange isch ufem Nachtchüsi onomau e Liebesbrief glägä! Er isch o so mega herzig zu Ching. Womer dr Göttibueb hei ghüätet und its Bett da ischer e haub Stung nebem Bettli glägä u hetne no gstrichelet u gluegt daser guet ischlafet! Oh jö isch ds herzig gsi!!

Es git so fiu Sachä woni a ihm überaues liebe und ds si genau Gründ würum i ihn wot huratä u für immer mit ihm wot zeme si!!!!!! Er isch eifach mi Seeleverwandt!



Soefeli82

nicht registriert

am 27.01.2010

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

was für ne schöne thread.

ig liäbä mi schatz unheimlech fescht. mir gseh üs nid sooo wahnisnnig viel, obschon mir zämä wohne. är schaffet unregelmässig u drum gniesse mir diä zyt wo mir hei vil intensiver. ig liäbes, weni ir täschä oder ir agendä äs briefli finde, oder we är, wener früähdienst het, hurti schnäll ache chunnt chone muntsch gä bevor ig ufe zug mues. mit ihm chani über mini ängst u minner gfüähl rede. weni verrukt bi lost är mir zuä wasi ufem härzä u nimmt mi när i arm. weni när i sim arm bi, wirde ig wider ruehig. är isch eifach mi fels ir brandig!

Ig liäbä da Ma extrem fescht u fröiä mi, gli sini Frou dörfe ds si

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**
**www.karin-thomas.ch.vu**



speedy  am 27.01.2010

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

Also Briefli grieg ich keini, aber sms gönd mehreri pro Tag hi und här. Und Mails chömed amel mit Liebesgedicht, woner zwor us em Internet het aber das stört mich überhaupt nid. Är bringt Rueh in üseri Beziehig. Im Hushalt hilft är sehr guet mit, nur Wäsche isch absolut mini Sach, drfür läng ich d Pflanze nid a. De Räscht teile mir uns uf. Är isch au mega lieb zu sine Göttibuebe und ich freu mich scho wahnsinnig druf, ihn denn mol als Papi z erläbe. Was ich aber würklich wahnsinnig find isch, wien är mich cha aluege. So richtig verliebt, und är gseht nid nur in mini Auge sondern diräkt in d Seel. *schmacht*
Ich schloof wahnsinnig gärn in sine Ärm i und liebs au, wenn är zu mir liggt, de Chopf uf minere Schultere und denn eifach grinsend wägdöst. Ich gspür, dass är sich au bi mir absolut geborge fühlt, und är seit mir au immer wieder wie froh dass är um mich isch.



peja  am 27.01.2010

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

wooowww, das isch sooo schön, all die bricht zläse.. da schmelz i grad dahin..



Carmile  am 27.01.2010

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

wenn i nöd am schaffe wär, würdi glaub gad losflenne :-) schöne thread.

all das wo er gschribe hät chunt mer so bekannt vor und däbi hani oft denkt dass es bi üs anderst isch wie bi vilne andere. i glaub mer do im forum hend eifach glück, stecket me ufwand i üsi beziehig und hend de richtig gfunde. das hend lang nöd all so.

jetzt wärs interessant es forum zlese wo sich üsi männer würdet über üs unterhalte..grins. au wenn das wohl chli e unrealisitisch vorstellig isch, will das scho eher es fraueding isch mit em forum.



Ellie  am 27.01.2010

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

also ich kann mich mit den tränen gerade noch zurückhalten...

aber die vorstellung mit dem "paralellforum der jungs" von carmille finde ich witzig!

hast schon recht carmille, ich hab auch immer das gefühl, ER und ich sind die totale ausnahme, wenn man sich so im freundes- und bekanntenkreis umschaut. aber ein hz-froum ist für den beziehungsbarometer wohl auch nicht repräsentativ... klar dass wir hier in einer glücklichen beziehung leben, wenn wir heiraten und dies erst noch tagelang im internet diskutieren. dazu muss man ja schon ein wenig verrückt sein (ich jedenfalls hätte es mir bis vor einigen wochen NIE zugetraut).



peja  am 27.01.2010

Re: Und was liebet ihr a öiiem Partner ;-)

@ ellie "hochzeit-verrückt" wohl..

ich bin ja schon fast "süchtig" (natürlich übertrieben), aber ich muss schon schauen, dass ich vor lauter hz und forum die arbeit nicht vergesse und abends noch ins bett komme.. die männer können wohl froh sein, gibt es solche sachen.. aber ist ja echt toll, was man heut zutage alles im internet nachschauen kann und ideen einholen.. juhuii.. .:-)



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.