Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)
Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)
 1 2 3 4 5 .. 7
Piglet  am 25.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

Min Liebste esch en zemleche Chaot... er lot öberau sini Sache lo legge...
Naja, ghürote hani ne trotzdäm



peja  am 25.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

@dee i han eher gmeint, das i ebe au gärn serie luege.. :-)) tv isch bi ihm nid soo schlimm..



Soefeli82

nicht registriert

am 25.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

Im Gägäsatz zu öich bi ig mit mim Härzblatt guet dranne. är schaffet im öffentleche Verkehr u chunnt somit all tag ä chli anders heim. ussert är het nachtdienst. we är ender firabe het, de chochet är o znacht, so das me cha ässä weni heim chume. ds einzige womi albe halb uf palme bringt isch, dass är meistens alles ufe letscht drücker macht. aber o a settigs gwahnet me sech

lg soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010 * *

Zuletzt bearbeitet am 07.03.2011



Ellie  am 25.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

nichts. wir leben auf allerengstem raum zusammen, da könnte ich mir sowas gar nicht leisten... ausserdem war ich seeeehr kritisch in der auswahl meines lebenspartners; ich gehe da nicht allzuviele kompromisse ein, hab damit in der vergangenheit nur negative erfahrungen gemacht, denn wenn einem etwas überlängere zeit wirklich nervt, wird das immer schlimmer und endet meist irgendwann im desaster. damit meine ich natürlich nicht so harmlose dinge, denn, im ernst: das nägelkauen finde ich auch manchmal sehr nervig!



peja  am 25.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

jep, das würde mich also auch nerven.. aber sagen, kann frau da wahrscheinlich nicht viel.. sonst ist mann schnell an der decke, oder?



Ellie  am 25.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

@peja: meinst du jetzt das nägelkauen oder soefelis beitrag?



peja  am 25.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

nägekauen.. sorry..



Ellie  am 25.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

also, ob mann schnell an der decke ist, hängt in erster linie von seiner verfassung ab und ob Frau den richtigen oder falschen zeitpunkt gewählt hat, ihn auf die leidige gewohnheit (erneut) aufmerksam zu machen.
ich hab da immer einen inneren konflikt; finde ja, dass ich mich da gar nicht drein mischen sollte, ist ja seine privatsache und es nervt ja auch, wenn einem immer wieder das gleiche "vorgeworfen" wird. anderseits möchte er es selbst auch gerne abgewöhnen und er macht es wirklich oft es nervt manchmal echt!!
aber das sind ja klitzekleine problemchen...



schusseli  am 25.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

Hihi, lustiges Thema....

Mein Herzallerliebster ist auch ein ziemlicher Chaot und lässt immer alles liegen, vergisst alles...tja, aber heiraten werd ich ihn trotzdem


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



Carmile  am 25.01.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

es nägelkaue nervt mi drumm wills mi denn selber afangt nervös mache, wills echt hässlich usgseht und i schliessilch zur nagelkosmetikerin gang will er immer gfundet hät (guet ich natürli au) mini nägel seget also nöd gad sehr elegant :-)..und will er das immer tuet wenn er nervös isch, agspannt..und das chunt ebe leider öppe vor i kombination mit totaler coolness im stil vo..jojoooo, wartet mer mol das ab und lueget bim thema x und mach dr nöd sonen stress. es endet denn immer so, dass er no bis znacht um drü irgendwas am schaffe isch (haha, wie letscht nacht), will ers halt am obet zu easy gno hät und denn inen stress chunt. das nervt, v.a. will i so durch und durch dure organisiert bin :-)

und sich gelnägel lo mache loh will er nöd. er findt 100 fr. für einisch mache ztüür, was i guet verstoh chan.




 1 2 3 4 5 .. 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.