Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)
Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)
 1 .. 3 4 5 6 7
Schani81  am 23.03.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

@bettinli..... aaahhhhh *pruust* jo genau! vorallem da onscholdig bleck wo seid: was esch?? mer chönd im fall jetzt goh!

verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010



Dee  am 23.03.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

ui nei, und ich han gmeint, ich seg die einzig, wo so en plämperli-maa hät!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



silver83  am 23.03.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

hey pancys, dass chönt minä sii... bsunders das mit der ziitig, dass närvt mich soooooooo

aber ebä, mie hen au üseri mackä

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



peja  am 23.03.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

das mit denn mal luege, chunt mer au seehr bekannt vor.. so quasi, sprichwort umgänderet; "was du heute kannst besorgen, das verschiebe doch auf morgen." brucht amigs nerve, u geduld.. am liebschte würd is dä amigs sälber mache, dä weiss i das äs gmacht isch.. aber nei, i probiers amigs si zlah, das ers dä doch ämal macht.. :-) aber naja, mer händ ja schliessli alli "fähler"..



silver83  am 23.03.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

hey peja
zlieblings wort vu mim gg isch "grad"

grad sichs codewort für, machs sälber, han kei lust... wen is den machä noch langem wartä, den chund er und seid, etz häsch nid chönä wartä ich han doch gseid, dass i das "grad" machä.

und er macht au fast nüt fertig... luter agfangi sachä im huus... aber er schafft würkli viel, drum lon ich ihm das durägoh

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



peja  am 23.03.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

ja isch bi eus au so.. aber trotzdem wäri amigs froh, wänn er das "jaja, machet mer dä no, tüend mer no luege" chli rascher würd erledige.. äs git drum würkli sache, wo wänn er das seit lieber grad sälber mache.. dä weiss i äs isch gmacht u dä au grad so wie i mers vorstelle.. er isch dä aber natürli amigs scho zfriede u froh..



pancy  am 25.03.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

Mir ist heute dieser Thread in den Sinn gekommen, als ich den Wäschekorb aufgemacht habe. Ich hatte gestern abend Wäsche und der Korb war danach leer. Heute mittag war er wieder voll mit Männerkleidern.... *grrrr*


*** wir können es kaum erwarten bis der 26.06.2010 da ist... ***



speedy  am 25.03.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

Na hör mal, Pancy, deiner räumt die Wäsche wenigstens selbst in den Korb!



nicarina1985  am 26.03.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

hmm... mi närvts mega wänner a sim IPhone umespielt.. siter das hät hät ers mega viel i dä händ.. oder sFuessball.. er muess immer fuessball luege.. i lohnen luege willi find das därfer au ha aber mängisch übertribters gern.. eimol hät er zum mi närve sogar extra gseit mir düend dänn am 12. Juni wänn mir hürotet e linwand vor dä Chile ufstelle will dänn sEröffnigsspiel vo dä WM isch.. hallo??? goht gar nöd.. zum glück häters nöd ernst gmeint sondern mi nu wölle nerve.. aber trotzdem..
wäsche isch au nöd unbedingt sini stärchi.. eimol hät er mir en nigelnagelneue wisse pullover (us Wulle) 40° gwäsche und dänn no tömblered.. chönder eu mol vorstelle wiä flauschig das er gsi isch bzw. au chli.. da heti gad e 10 jöhrigi chöne alegge.. döt hani mi scho ufgregt aber hey er isch en ma diä chönd so sachä halt nöd glich guet wiä mir fraue.. däfür chaner guet staubsuge..



Snowshot  am 26.03.2010

Re: Was regt öich a öiem Parnter uf ;-)

Jaja, staubsaugen kann meiner auch....er braucht einfach etwa 3 Stunden für die ganze Whg und behauptet dann immer, es sei dann auch mal wieder so richtig sauber

Mich nervt noch eines, obwohl ich kann ja froh sein, dass er wenigstens sitzt beim pinkeln! Er schletzt den Klodeckel immer zu. Kann man den nicht ein bisschen halten beim zu tun? Vor allem morgens wenn ich vielleicht noch im Bett liege?

Und noch was: Sein Wecker geht jeden morgen ab, aber die Einzige der ihn hört bin ich
Er steht dann jeweils stunden danach auf Ich bräuchte eigentlich gar keinen Wecker, ich verwache auch ohne! Ich sag nur eins: Typisch Männer, alle eure Geschichten, aber eben, was wären wir auch ohne sie ......



 1 .. 3 4 5 6 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.