Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Gwundernasenliste Bräute 2013
Gwundernasenliste Bräute 2013
 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28
Biene15

nicht registriert

am 29.05.2013

Re: Gwundernasenliste Bräute 2013

Ha ebe kai Bluememeitli...
Jo genau, mer wohned zromanshorn. Wo wohned denn er?



Angita  am 29.05.2013

Re: Gwundernasenliste Bräute 2013

denn händer e wunderschöni chile! wöremo zromanshorn wohme hettemo sie sicher au gno! händ ezt aber die vo wiifelde gwählt ibeohl mit z amriswil wohnet! min fründ isch aber z romanshorn ufgwachse! hät vis mir zämäziche sind vor 4 johr au döt gwohnt :-)



LucyLu  am 02.06.2013

Re: Gwundernasenliste Bräute 2013

Gwundernaseliste isch wieder aktualisiert!!!!



autumn_bride  am 11.06.2013

Re: Gwundernasenliste Bräute 2013

Hoi Zämme, ich ha scho länger still mitgläse und mir jetzt en account erstellt

Atrag: Ja
Zivil: 13.09.13
Kirchlich: 21.09.13
Name: Mann
Budget 20000 inkl. Flittis
Preis Kleid: ???
Kanton ZH
Alter beide 1990
Fest Restaurant
Ref Kirche

Zuletzt bearbeitet am 11.06.13 09:29



Chriesi  am 11.06.2013

Re: Gwundernasenliste Bräute 2013

Autumn Bride wow ihr sind ja glich Alt wie mir bzw. min Fründ isch JG 1989... Mir händ eus nonig offieziel verlobt und es weiss au no niemert. Mir sind eifach am drüber nahdänke. Wie sind bi eu d Reaktione so gsi?



autumn_bride  am 11.06.2013

Re: Gwundernasenliste Bräute 2013

Hey Chriesi, zu dinere Beruhigig i däm Forum häts sonig wo 1991 sind und ich ha e kollegin das Jahr wo 1992 isch.

Im änge Fründeschreis händ alli druf gwartet mer sind sit 5 Jahr mit enand underwägs känned eus scho sit 6 Jahr. Bi mir im Verein händ di einte zerst chli komisch reagiert und halt gad vo de manne sind die übliche sprüch cho wie färtig mit freiheit. Aber dfraue händ sich alli mega gfreut. Im grosse und ganze chunts nid ufs alter a, mer gspührts ja wänns stimmt und es git nie e 100% sicherheit au mit 40gi nid... Darum lueged wies für eu richtig isch und wänn ihr eu sichersind dass ihr dä schritt wänd gah, dänn go for it:)

Freu mi mega wänns so wiit isch im September und er min Maa wird sii. Eusi beide Eltere und Gschwüsterti sind au mega härzig gsi wo mer vor eme guete Jahr gseit händ mer wänd hürate. Au die andere vo de Familie sind gspanne und händ alli freud gha wos dänn diladig becho händ.



anyany  am 12.06.2013

Re: Gwundernasenliste Bräute 2013

Hoi zäme,
Ech fröi mi, dasses no anderi jongi Brüütli het. :) Mer hend beidi 91er. Mer send set 5 Johr zäme ond könne öis set mer id Schueu göhnd.
Alli Lüt hend sehr positiv reagiert. Ond hend sech soooo för öis gfröit. Aber es hends eh scho aui gahnt. Klar esch ou de eint oder ander Sproch cho, aber dä chäm ou met driisgi no!



autumn_bride  am 12.06.2013

Re: Gwundernasenliste Bräute 2013

Genau bi däne reaktione wo eim nid passed starke durchzug mache und eim ohr inne bim andere use. Ich find jung hürate super. E sehr gueti kollegin vo mir hät mit 19 ghürate und jetzt sind scho 4 jahr verhüratet und sie säged es isch immer na sbeste gsi wos je händ chöne mache. Ich weiss halt nid wies isch später zhürate aber ich dänke wänn öppert länger immer allei gsi isch und dänn elter isch und plötzlich öppert im läbe hät isch das sicher e rächti umstellig...
und so isch mer halt gwöhnt immer chli uf de ander zluege und rücksicht näh aber au freiheite gäh. Ich ha unbedingt na welle e ziit is usland er hät damals gseit lieber jetzt als später und so bini gange im Vertaue druf dass mer au so enand troi sind.



maslergirl  am 13.06.2013

Re: Gwundernasenliste Bräute 2013

Ech fende er hend e super istellig
Ech ha letscht johr met 22 ghürote ond bereues kei Momänt, es esch die bescht entscheidig gsi.
Das es lüüt het wo chli komisch reagiered, esch normal, lönd euch vo dem ned veronsechere. Er möched s rechtige.
Schlossändlech chonts öberhaupt ned ufs Alter drufa, sondern wie mer met em Partner omgod ond d Ehe läbt



dandi78  am 03.07.2013

Re: Gwundernasenliste Bräute 2013

Hallo zäme

Eg be i der letschte Zit au chli aktiver im Forum mit derbi.

Do no mini Date:

Atrag: Ja
Zivil: 16.08.13
Kirchlich: 17.08.13
Name: Mann
Budget 30'000.-
Preis Kleid: 2'600.-
Kanton: SO
Alter ich: 1978
Alter er: 1974
Fest: Restaurant Attisholz in Riedholz
Kirche: Schlosskirche in Niedergösgen



 1 .. 13 .. 24 25 26 27 28

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.