Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Hochzeit 2011/2012
Hochzeit 2011/2012
 1 2 3 4
elchalten  am 03.05.2010

Re: Hochzeit 2011/2012

@ KarolineS
sorry dass i mi erscht jetz maelde. da mier nume zivil huerate, wette mer aebe nid ufem normale standesamt, sondern im grandhotel giessbach. und da muesse mer leider no bis aendi jahr warte. bi aber zueversichtlech dass es mitem 3-6-11 klappet. wenn nid bi dere loation, de finde mer de e anderi wo passt.
verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11



Joy  am 04.05.2010

Re: Hochzeit 2011/2012

Hallo Mädels

Ich gehöre auch zu den glücklichen 2012-Bräuten und platze jetzt schon fast vor Vorfreude! Noch soooooo lang warten.... Gibts hier Ladies die auch erst 2012 heiraten und schon Pläne haben?

LG Joy



wirbelwind  am 05.05.2010

Re: Hochzeit 2011/2012

Hallo zusammen

Darf ich fragen, Joy, wieso ihr erst im 2012 heiratet? Ich bewundere das, ich könnte nicht so lange warten! :-)
Liebi Grüässli vonere 2010- Bruut



Joy  am 05.05.2010

Re: Hochzeit 2011/2012


@ Wirbelwind

Ganz einfach, wir wollen ein richtig tolles Fest machen und dazu müssen wir halt erst mal sparen...

Aber die Warterei ist schon mühsam!



KarolineS

nicht registriert

am 06.05.2010

Re: Hochzeit 2011/2012

Sali elchalten
Vo däm hani nonie kört, dass me im grandhotel cha hürote. wie sit ihr uf das cho, wenn i froge dörf? i drug euch dume, dass es klappt. und wie wit sit ihr süscht so im plane? mir hei ä chli füre fotograf umegluegt, aber süscht noni viel angers.
lg



Jenny78

nicht registriert

am 06.05.2010

Re: Hochzeit 2011/2012

Mir hüräted au erscht nächscht Jahr, am 21. Mai 2011. Hüt sind mir jetzt go d'Ehering ussuächä. Will all s'Gfühl hend, dä Goldpris stigi no witer, hend mir eus jetzt entschlossä d'Ring scho zchaufä :-) Obwohl mir wirds schwer fallä no es Jahr zwartä bis ich en dörf aleggä ;-) Guät zivil tüänd mir bereits im Dezember 10 hüratä, chönt en ja eigentlich ab dett scho azieh ;-) Mit dä Planig sind mir scho recht wit, so dass mirs die nächschtä Mönet sicher echli ruhiger chönd agah, s'Wichtigschtä isch alles scho reserviert. Hüratet au no öper am 21.05.2011? Wie wit sind ihr?

Liebs Grüessli
Jenny



elchalten  am 06.05.2010

Re: Hochzeit 2011/2012

@karolineS
du chasch di im granhotel giessbach während em summer jewils am erschte fritig im monet zivil la troue. es git no 16 anderi externi lokal (im kt. bärn) wo du das chasch. schlösser, ufemne gipfel etc.... .wart, villecht hani no dr link. die lokal wärde aber jewils erscht so im november für ds nächschte jahr bestätiget und drum chasch de ersch ab endi jahr/afang jahr reserviere. und du zahlsch natürlech aextra für das, naebscht de reguläre chöschte. da mier aber nid chirchlech hürate, und o kei freie trouig hei, isch das üs wärt. dert häts o platz für die ganzi familiy, so dass alli chönne derbie si.

hie dr link:

http://www.pom.be.ch/site/index/pom_mip_...uungslokale.htm

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11



KarolineS

nicht registriert

am 06.05.2010

Re: Hochzeit 2011/2012

@elchalten
i bis go aluegä. gset ganz toll us und i hoff für euch, dass es klappt.
mir wei au "nur" zivil hürote. und drum hei mir au ä spezielle ort wellä. i ha mi scho vor mehrere johr is schloss verliebt. leider hets mit euserem traumdatum nid klappt, aber mir hei denn gfunge, mir wei a däm ort hürote und drum hei mir eus äs angers datum gsuecht.
mir hei au gfunge, mir gäbe die zuesätzliche köste fürd mieti us, will mir wei, dass alli chönne drbi si und mir jo nid kirchlich hürote wärde.....

lg



elchalten  am 06.05.2010

Re: Hochzeit 2011/2012

@KarolineS
s'datum isch ues nid so wichtig. es git jewils nur dr erschti fritig im monet. dr juni isch drum uese favorit will mi paps am 7-6-11 no si 60. geburi firet. mier laebe im usland und choennte so das o no grad miterlaebe :-) suesch waer wahrschindlech uses wunsch datum e monet spaeter:
so waers de: verliebt: 9-5-99 und verhueratet 1-7-11 :-) waer no schoen - und in canada isch ja dr erschti juli nationalfirtag... de haette mer solang mer da wohne, sogar no frei :-)
wuensche dir vil spass bim vorbereite.
lg



KarolineS

nicht registriert

am 07.05.2010

Re: Hochzeit 2011/2012

@elchalten
I däng mi muess halt gwüssi kompromiss i go, aber i verstands, dass du denn au no ä geburtstag chönntisch mitfire:-)
i wünsch dir au viel spass bim kleid ussueche, vorbereite und die schöne moment, wo dä i derä zit erläbsch:-)

lg
lg



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.