Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Metabolic Balance
Metabolic Balance
 1 .. 46 .. 90 91 92 93 94 .. 141 .. 187
livipivi

nicht registriert

am 21.09.2011

Re: Metabolic Balance

Super Prinzessin- gratuliere dir dass du so konsequent warst. Bist du denn Waagetechnisch auf dem neusten Stand um abschätzen zu können ob du ins Kleid passt? Bussy

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 21.09.2011

Re: Metabolic Balance

Nein, war seit letzter Woche nicht mehr auf der Waage. Stell mich dann am Freitagmorgen drauf...dann seh ichs ja

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 21.09.2011

Re: Metabolic Balance

du bist aber auch noch mutig- und wenns dann nicht passt?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 21.09.2011

Re: Metabolic Balance

Hi hi drück dir d Düme das es passt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 21.09.2011

Re: Metabolic Balance

Bin hüt Abig bi minere MB Frau gsi, sie isch voll begeisteret gsi. Ich ha am Buch 20cm weg, a de Hüfte 19cm und pro Bei 10cm. WOW bin grad echli verschrocke, ha scho länger nüme gmesse- krass. Ja und min BMI isch vo 28.9 uf 24.8 zrug- also bin ich jetzt ime normale gsunde Bereich.
S Einzig wo ned optimal isch isch min Süürehushalt, aber das hanget wahrschindlich au mit mim Mageproblem zämä. Sie het mir so Streife mitgeh zum drufbislä, zum luege wie det de Süüreghalt isch. Evtl. chönt ebe mit de Niere oder Lebere öpis ned stimme. Mal luege.
Aber sie het gmeint ich gsäch mega us udn de Unterschied seg extrem Ha ziemlich genau pro Wuche 1Kg abgno. Jetzt dörf ich au na Körnermischig für de Zmorge ne und 75gr. echts Roggebrot anstatt mal s Knäcke und ähm sie isch voll stolz das sich jogge tue

Ja das isch es öpe gsi- bussy mini Ladys

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 21.09.2011

Re: Metabolic Balance

Jööö ich gratuliere dir. Finde au, du gsiehsch echt top us....me gsieht die 12 kg sehr guet. Witer so und ich hoffe, das mit em Sürehushalt chunt wieder id Balance!

Ich han mini Umfäng gar nüme gmesse gha...hmmm jenu egal...hans hüt morge bi zwei Hose gmerkt, dass ich definitiv weniger am Po und de Bei/Oberschenkel mues ha. Es het alles nur no so a mir umegschlabberet...naja...söt mol neui Hose go poste.

Aber hüt Obig isch wieder nüt mit MB gsi...min GG isch krank...het Fieber und liet im Bett. Er het gfroget, ob ich ihm es Süppli mit Gmües und Poulet mache. Han denn no so ganz fini Nüdeli inetue...und wil ich nöd zwei Menü's han wöle koche, hani au devo gesse. Mhhh isch das lecker gsi. Aber jetzt hani no es schlechters Gwüsse...hoffe das chunt guet am Fritig. Mues jetzt echt luege morn...

Und sust...hani jo no paar Täg Zit, zum mich strikte noch MB z ernähre. Das chunt scho guet...ich denke positiv, denn mues es guet cho

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



sniffi  am 22.09.2011

Re: Metabolic Balance

hey livipivi - ich gratuliere dir zu Deinem Mega-Erfolg!!!! Ist ja Hammer!!!!!! Da kannst Du wirklich stolz auf Dich sein!!! Musst Dich ja wie ein neuer Mensch fühlen

Ich habe mein Gespräch am 30. September - meine MB-Beraterin musste das erste Gespräch leider absagen, Terminkollision muss ich halt noch ein wenig warten.

Wie siehts bei Euch eigentlich mit dem Einhalten der Mahlzeiten aus? Habt ihr keine Probleme die 5 Stunden durchzuhalten? Habs mal einfach so probiert und ist sauschwierig, mein Blutzucker rast regelmässig in den Keller

lg
sniffi

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 22.09.2011

Re: Metabolic Balance

@Livipivi
Wow, gratuliere! Das esch fascht ned vorstellbar, dass mer i so chorzer Ziit so vell cha abneh, oder? Das glaubi der, dass du "verschrocke" besch, wo das schwarz of wiss gseh hesch, aber du chasch definitiv mega stolz sii of dich!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Leanda  am 22.09.2011

Re: Metabolic Balance

Wow Livipivi, gratuliere Dir zu dim Erfolg Schön wenn me öpis macht und denn au Resultat drvo seht Supi!!!

*** 30.06.2012 ***



dia

nicht registriert

am 22.09.2011

Re: Metabolic Balance

Ich habe mein Beratungstermin am Montag morgen!
Ich freue mich so und bin so gespannt...
Leider kann ich erst im Nov beginnen nach meinen Flitterwochen und ich habe jetzt schon 2 Einladungen an einem Wochenende!
Ich hoffe ich kann dann auch konsequent sein und mein Plan einhalten!!

Ich habe keine Mühe mit 5 Stunden nichts essen, mache ich jetzt schon (meistens) aber ich esse normal, dann ist es nicht so ein Problem!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 46 .. 90 91 92 93 94 .. 141 .. 187

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.