Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Schrägi Träum
Schrägi Träum
 1
Tropicana  am 01.07.2010

Schrägi Träum

Hallo metenand,

Ech ha jetzt scho es paar mol i andernä Themenä gläse, dass vo eu au scho es paar wirrs Züg vo de Hochziit träumt händ. Darom hani dänkt ich mach jetzt do mol es seperats Thema för schrägi Träum uf.
Wär no witzig wenn ehr do vo üchnä komischä, loschtigä oder au weniger loschtigä Träum rund um dHochziit wörded verzellä....

Ech mach soscht grad mol de Afang:
Ha letschti vo minerä Hochziit träumt, aso gnauer vom Zivile ond es send meeeeeega vell Lüüt det gsi (obwohl mer am Zivile werkli nor met de Familie düend fiirä). Ond ech ha ganz es komischs Chleid agha. Alli händ gseit, wow du gsehsch de super us und händ mech bewondered... Ich ha jo au werkli "traumhaft" usgseh Ha es wiisses, langs Chleid agha, wo vore offe gsi esch, aso wie en Mantel ond dronter hani schwarzi Leggins agha, en silbrigä Glitzer-Mini ond es buchfreis silbrigs Glitzer-Top Ond ich ha zu allne gseit, das sig so es Hammer-Chleid, well am Chirchlichä chön ichs de eifach zuemache vore ond de hebi es richtigs Hochziits-Chleid, mann, be ech stolz gsi uf mis 2 in 1 Hochziits-Chleid
Wo ech de ufgwacht be hani eifach nor no müessä lache....

Zuletzt bearbeitet am 01.07.2010



ces  am 01.07.2010

Re: Schrägi Träum

...han au grad müesse lache

ich han vor es paar wuche au en komische, für mich würkli fascht scho en albtraum gha

s`bruutkleidgschäft hät aglüted, ich chöni verbii cho für en abstecktermin, s`chleid segi cho. ich bin völlig us em hüsli gsi und han mini 2 lüüt zäme trummled, wo dänn ebe au mitchömed. komischerwiis sind dänn plötzli uh viel lüüt i däm gschäft gstande. das wär ja no gange. dänn chunt verkäuferin mit eme kleid, won ich NÖD bstellt han - es beige/bruuns öpis, zwar s`gliiche modell, aber ebe farb isch ganz gruusig gsi und es isch au so i fetzä abeghanged - grausam.... dänn hani gseit, das hegi so nöd bstellt wodruff verkäuferi behauptet doch das hegi und gaht go dä vertrag usähole wo genau das druffstaht. ich het sie chöne schüttle die frau...
bin froh gsi woni verwached bin


******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******



Schani81  am 01.07.2010

Re: Schrägi Träum

ou loschtig... han au eine!

letsch woche hani tröimt, vom tag vo üsem zivile (was erscht nöchscht woche de fall werd si)
ond zwar ben ech bim coiffeur gseh, meeega spot dra, ond au be üs send plötzlech alli gladnige gäscht bim zivile debi gseh. obwohl mer das wörklech im ängschte famelie chreis wärded mache.
uf jede fall so i däm coiffeur gschäft, säg ech zo mim schwegervater (ehm ghört das gschäft wörklech), also mer gseht sech spöter, är söll pönktlech si. de luegt är mech ganz entsetzt ah ond seid, werom spöter, öb är öppis vergässe heig? är heig doch jetzt scho met em kolleg abgmacht zom go z'nacht ässe. ech ehm also lang ond breit erklärt was eigentlech för en tag esch. de onderbrecht är mech ond seit, är heig jetzt kei ziet, ech sölli go. ond är chiem ned, well är heig jo das schliesslech vorhähr scho abgmacht gha, das met em kolleg.

ech ben am morge so verdattered gseh. has im schwegervater grad müesse verzelle.... är hed mech schön usglached!

verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010



nzwedding  am 01.07.2010

Re: Schrägi Träum

ich habe letzthin geträumt, dass ich einen schwarzen BH unters kleid angezogen habe weil ich irgendwie vergessen habe den trägerlosen mitzunehmen.

dann habe ich noch geträumt, dass unsere ringe nicht bereit waren am hochzeitstag und der theologe der ganzen gesellschaft gesagt hat, dass jetzt eigentlich der ringtausch wäre aber da die ringe nicht fertig wurden fällt das jetzt weg. wir hatten aber abgemacht, dass er nichts dazu sagt und sind dann völlig blöd da gestanden.

und dann habe ich noch von einem kind geträumt das am abend nur geschrien hat beim nachtessen.

würde gerne mal träumen von was schönem das gut geklappt hat.
------------------------------------------------------------------------
10/01/10 und 28/08/10

Zuletzt bearbeitet am 01.07.2010



mini84  am 02.07.2010

Re: Schrägi Träum

hihi, ich glaub so sachä sind ganz normal wämmer sich sooo freut uf es ereignis...

ich träum extrem vill, dass ich viel z spat chum und eifach d Chile nöd finde... weisch irgendwiä dass immer öppis däzwüsched chunnt und ich chume eifach niä bidä Chile a...

Ich han au bis letscht Wuche ganz oft träumt dass mir s Bruutchleid obe bim Decolltee nöd passt, es hät uhh gruusig usgseh isch zwüsched dä brüscht immer eso iigfalle...
Diä Wuche hanis chöne goge abhole und es isch supper... :-) jetz hört dä Traum hoffentli uf... hihi..

ich chan sowieso überhaupt nüme guet schlafe sit 4 Nächt... isch mega müehsam.. liege dänn eifach wach und bin am umestuediere...
han scho überleit obi mal söll echli Baldrian oder so nä... aber isch ja dänn au scho fasch echli übertriebe nöd?
Chönd ihr no guet schlafe?

~~~~~juhu!! am 17.7.2010 isches sowiet!~~~~~~~

Zuletzt bearbeitet am 02.07.2010



Carmile  am 02.07.2010

Re: Schrägi Träum

hey mini

ui, du chasch jetzt scho nümm guet schlofe? :-)

i han eifach immer wieder mol so träum. jedi nacht es anders thema. bevor i zum coiffeur bin god hoor schön töne und schnide hani träumt sie heb mer en bob gschnitte. han am morge fast en afall kriegt, will i langi hoor han.

will momentan soviel lauft, bini am obet eh immer todmüäd und schlof guet und schnell i. sus würdi chli go sport mache und am obet a di frisch luft, denn schlofsch au stärker, nöd?

i glaub de traum mit em fehlende kleid etc. chunt denn bi mir no :-()

grüesslis




Palchen  am 17.11.2010

Re: Schrägi Träum

Oje, jetzt isch es au bi mir so wyt das die schräge Träum afanged

Uf em Bild han ich ja mis Traumchleid scho gseh und hoffe es passt denn au zu mir: I mim Traum het das Chleid in echt aber total anderst usgseh nüd isch glich gsi und nüd het mr gfalle dra und s'schlimmste, alli Chleider hend glich usgseh...

Als ich aufgewacht bin, habe ich dann vor lauter Schrecken die Hochzeitszeitschriften durchgeblättert um mich zu vergewissern, dass auch alle Kleider anderst aussehen

Lg Palchen


@-->-- Zivil 20.05.2011 --- Freie Trauung 28.05.2011 --<--@



Belle85

nicht registriert

am 17.11.2010

Re: Schrägi Träum

Puh ich habe auch schon ein paar mal schräg geträumt.

Was ich regelmässig vor wichtigen Anlässen träume ist dass ich zu spät dran bin oder dass etwas ganz wichtiges Fehlt aber da bin ich scheinbar ja wenigstens die Einzigste

Und letzthin habe ich geträumt dass meine Schleppe irgentwo eingeklemmt ist und ich ein total zerrissenen Rock hatte. Horror.
Ich mache mir auch jetzt schon Sorgen um Rotweinflecken

Lg Belle


Wir feiern das Fest unseres Lebens 28.05.2011



schanine  am 19.11.2010

Re: Schrägi Träum

... nachdem ich am Dienstag Abend das erste Mal in diesem Thread gelesen habe, hatte ich wirklich auch einen Alptraum. Ich war auf Kleid-Suche und kaufte einfach das erste! Gruuslig! Schrecklich! Altmodisch! Das beschreibt so ungefähr das Kleid in drei Worten! Das Schlimmste war aber die Enttäuschung, dass das Kleid null Ähnlichkeit hatte mit denen, dich ich in Heften / Bildern / etc. bis jetzt immer angehimmelt habe...

Liebe Grüsse

*schanine*

... wir lieben uns und sagen JA ... am 28. Mai 2011 ...



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.