Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   zickenkrieg eine diskriminierung des eigenen seins?
zickenkrieg eine diskriminierung des eigenen seins?
 1
tonie  am 10.12.2009

zickenkrieg eine diskriminierung des eigenen seins?

ist die benennung zickenkrieg selbst-diskriminierend?
manövrieren wir uns mit dem wort zickenkrieg selbst ins Aus?
sind die frauen opfer ihrer eigenen emanzipation? oder sollten wir wieder alle zurück an den herd? hatte eva hermann vielleicht recht?



surri  am 20.12.2009

Re: zickenkrieg eine diskriminierung des eigenen seins?

Sali Tonie
Bisch unter de Philosophe gange?

I bi gern e Zicke, oder au e Mannsweib es Häxli e Stürmi oder was es alles so für usdruck git für Fraue wo ihri Meinig sage.
I find nit das mir Opfer vo dr Emanzipation sind, will i bi genau so gern eifach Huusfrau, Frau, Gschäftspartnerin, Kollegin etc.
I vertritt mi sälber egal was isch und i bi gar nit dr Meinig das i hinter e Herd ghör aber au nit das i nit dört hi ghör ( oh isch das kompliziert). I loh mir eifach vo nimmer eme loh vorschriebe was i bi ob i öbis muess mache oder nit.

I stand gern i dr Chuchi und i bi au gern am schaffe. Möcht trotz hürote eigenständig bliebe etc.


I denk beides het sini berächtigung und wär sich als Zicke diskriminiert fühlt isch sälber Schuld!

Cu Surri



tonie  am 21.12.2009

Re: zickenkrieg eine diskriminierung des eigenen seins?

ach, du hast ne tolle einstellung! kann da bei allem nur nicken und zustimmen



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.