Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bauchgefühl oder Verstand?!?
Bauchgefühl oder Verstand?!?
 1 2 3
Dee  am 25.07.2010

Bauchgefühl oder Verstand?!?

Hallo zäme

Bi diverse Pünkt währed de Hochzitsvorbereitige han ich mich müesse zwüsched mehrere Optione entscheide. Meistens isch die erst Frag, was gfallt eim, denn chunnt die nächst, was chan mer sich leischte. Aber bi einige Pünkt isch de Verstand eifach usgschalte und s Buuchgfühl nimmt de ganz Körper i.
Mir händ gester so e Entscheidig gfällt. Mer sind es Auto go aluege, wo mer eus händ chönne u guet vorstelle für de Transport a eusere Hochzit. De Priis isch allerdings ziemlich hoch. Aber wo mir das Auto gseh händ, händ mir eus grad drii verliebt und für eus isch d entscheidig grad klar gsi.
Gits bi eu au so Pünkt, wo de Verstand eigentlich öppis anders wür säge, wo ihr aber eifach nöd händ chönne anders, als s Buuchgfühl siege lah?

Bin gspanne uf eui Antworte!

LG Dee

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



Belle85

nicht registriert

am 25.07.2010

Re: Bauchgefühl oder Verstand?!?

Hallo Dee

Be eus hets es paar vo setige Entscheidige gä
Mer hend z.B. es Schlössli ond es Gourmetrestaurant. Deför send eus anderi Pünkt ned eso wechtig, es brucht z. B. ke Kutsche ned för 3000.- Blueme oder e Helikopterflog. Mer hend trotz allem glich (em Moment no) es verhältnissmässigs töifs Budget chönne ihalte

"Man gönnt sich ja sonnst nichts" Gniessid eues coole Auto! was gits de för eis?

Liebe Gruess Belle


Wir feiern das Fest unseres Lebens 28.05.2011



Dee  am 25.07.2010

Re: Bauchgefühl oder Verstand?!?

ja stimmt, s isch jetzt au nid nur die entscheidig mit em auto gsi
mir händ jetzt en wiisses sportauto, säge aber jetzt nid was für eis, mer weiss ja nie, wer da no alles so mitliest. und ich und min schatz händ gseit, mer sägeds niemertem aber es isch de knüller und passt voll zu eus und isch eifach perfekt! freu mi jetzt scho uf d föteli

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



sheilyn  am 25.07.2010

Re: Bauchgefühl oder Verstand?!?

aso ech wösst jetzt kei so ganz klari entscheidige meh. hmm *überleg*

i han zerscht es speziells auto welle för üs. eifach noch gfühl halt.
gg hed aber met sim verstand chönne öberzüge ond ech ben nochär genau so öberzügt gsi, das emr das eifach ned bruched onds usegschmessings gäld esch.

mer hend sozäge i allne fäll met verstand entschede.
ond i ben uh froh ond glöcklech so wies cho esch! bereue KEI entscheidig.


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.



Suenneli79

nicht registriert

am 25.07.2010

Re: Bauchgefühl oder Verstand?!?

wir haben angefangen mit dem kopf zu entscheiden. kommt einem billiger.

zum beispiel thema fotograf: da haben wir uns ursprünglich blenden lassen und uns offerten eingeholt von leuten, die für ihre arbeit 4800 franken (ohne bildrechte) verlangen und sich promi-fotograf schreien, weil sie zum beispiel von mal bei roger federer fotografieren durften (die fotos sind aber grottenschlecht rausgekommen). was ich schon ziemlich "übertrieben" finde, weil ich mich auskenne in dieser branche und dementsprechend weiss, wer und was sich da alles so fotograf nennt. wären wir nach dem bauch gegangen, hätten wir jetzt einen fotografen, der uns fast 5000 fränkli kosten würde und nicht einmal sein geld wert ist.... jetzt haben wir aber auf unseren kopf gehört und einen fotografen für mehr als die hälfte genommen, der genau unser qualitätsanspruch erfüllt.

Auch das Thema "Auto" stand bei uns auf dem Plan. Bauchmässig hätten wir wohl einen RR oder Bentley oder einen alten Aston Martin gemietet für diesen Tag -samt Fahrer. Aber die Kosten, die das verursacht, geben wir lieber beim Essen aus. Und jetzt fahren wir mit unserem Alltags-Wagen an die Hochzeit. Fällt uns ja keinen Zacken aus der Krone.

verliebt - verlobt - und schon bald verheiratet



Dee  am 25.07.2010

Re: Bauchgefühl oder Verstand?!?

Beim Essen können wir halt einen ganzen Batzen sparen, da wir in unserem Wunschrestaurant ein suuuuper Angebot gekriegt haben.
Beim Fotografen haben wir doch auch ein wenig auf den Verstand gehört. Wir hätten zwei Favoriten gehabt, hatten auch schon Termine mit beiden. Haben die dann abgesagt und uns weiter umgeschaut. Jetzt haben wir zwar auch keinen billigen, aber einiges günstiger als die anderen zwei. Die Bilder und das ganze Konzept hat uns überzeugt. Suenneli, übrigens ist unser Fotograf dein besagter Roger Federer-Fotograf, aber uns haben die Bilder super gefallen. (wir sind allerdings auch keine Profis in diesem Thema)

Ich habe auch gesagt wegen dem Auto: komm wir brauchen das doch nicht.... aber gg wollte den unbedingt anschauen gehen und wir haben uns beide verliebt! und schliesslich haben wir dann ja auch geile Fotos mit dem noch geileren Auto!

Es ist halt ganz klar so, dass jedem andere Dinge wichtig sind und jeders anders bereit ist, für gewisse Dinge mehr Geld auszugeben.

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



Suenneli79

nicht registriert

am 25.07.2010

Re: Bauchgefühl oder Verstand?!?

@dee, dann zahlt ihr aber viel, wenn ihr bei den bildmacher gebucht habt. dafür sollen sie schöne fotoalben machen, habe ich gehört;) ich kenne ein paar von diesen fotografen persönlich die dort arbeiten.... die hauen mich nicht vom hocker mit ihrer arbeit....

darf ich fragen wo du heiratest?

verliebt - verlobt - und schon bald verheiratet



Dee  am 25.07.2010

Re: Bauchgefühl oder Verstand?!?

Hallo Sünneli

Wir wollten eigentlich eine Schulfreundin von mir als Fotografin, welche es auch profesionell macht. Ihre Kosten sind auch so hoch... nun ist sie aber schwanger und ihr Baby kommt genau um unser Hochzeit herum. Dann machten wir uns ans Suchen...

Also es geht mit viel, das Album machen wir halt selber, also sind es "nur" die Fotografier-Kosten. Wir bezahlen 3000.- für den ganzen Tag, von 9.00 bis am Ende. Sie sind mir von einer Kollegin empfohlen worden und über ein paar Ecken kenne ich auch jemanden, die super zufrieden war.

Meinst du das Fest? Ist im Restaurant Altburg in Regensdorf. Es ist ein serbisches Restaurant mit entsprechenden Spezialitäten.

Wo heiratest du? und wer wird euch fotografieren?

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



Suenneli79

nicht registriert

am 25.07.2010

Re: Bauchgefühl oder Verstand?!?

uns fotografiert manutopia.eu ich bin via diesem forum hier auf sie gestossen und bin sehr zufrieden, wie sie fötelet....

wir werden in luzern unser essen haben. genaues restaurant sende ich dir per private nachricht;)


verliebt - verlobt - und schon bald verheiratet



nimbini  am 25.07.2010

Re: Bauchgefühl oder Verstand?!?

hey dee, ich känne das problem au! han mir z.bsp. bim hochzytschleid es budget gsetzt vo 2500 franke, han mich zwar jetzt nonig 100% entschiede, aber die zwei, zwüsched dene ich hin und her grisse bin, chostet beidi um die 3500 franke, mit de änderige sogar no chli meh.... ja und dänn wird ich min liebschte mit eme heli-flug vo de aperolocation zu de abiglocation überrasche.... euse polterabig findet nöd eifach im niederdörfli oder so statt, nei, mir flüged e wuche uf las vegas mit eusne lüüt! du gsehsch, mir bueched das, wo eus gfallt und dummerwiis isch das meistens chli die türer variante! defür hämer eus jetzt für de günstiger apero entschiede und d'ring chostet au nöd alli welt! so setzt meh halt sini prioriäte



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.