Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Blumenkinder
Blumenkinder
 1
Flintstones  am 01.08.2010

Blumenkinder

Hallo,

Ich habe zwar die Suchfunktion verwendet, aber irgendwie finde ich keinen konkretet Thread über Blumenkinder... Und falls ich was übersehen habe - entschuldigt bitte!

Wie alt sind eure Blumenkinder? Meist sind es ja auch Mädchen. Habt ihr auch Buben dabei?

Ich denke, wir werden Schatzis Nichten nehmen. Es sind zwei Mächen, Zwillinge, 4 Jahre alt. Gestern meinten meine beiden Nichten, sie würden so gerne Blumenmädchen sein. Ich freue mich natürlich sehr, dass sich so viele mitfreuen . Die beiden Mädels wären ebenfalls Zwillinge, bis zur Hochzeit dann gerade 11 Jahre alt. Sähe bestimmt witzig aus, zwei Mal Zwillinge. Nur frage ich mich, ob sie mit 11 nicht schon fast zu "alt" sind? Aber andererseits, wenn sie es freiwillig wollen... Warum nicht? Ok, wir haben noch Zeit bis zur Hochzeit, denke das können wir dann noch spontan entscheiden. Mich nehmen einfach eure Erfahrungen wunder.

Und was macht ihr mit den Jungs? Ich könnte mir vorstellen, dass mein Neffe - bis zur Hochzeit auch 11 - sich komisch vorkommt, wenn er mit den Blumenmädchen einmarschieren muss. Mal schauen, ob wir für ihn eine Aufgabe finden ...

Mein Gottibueb wird ziemlich sicher "Herr der Ringe". Er ist dann 3 Jahre alt. Und Schatzis Göttibueb ist eher noch zu klein. Er ist dann gerade 14 Monate alt... Da müssen wir dann schauen... Evtl wird der "Herr der Ringe 2" - falls er dann schon laufen kann. Habe mir auch schon gedacht,vielleicht kann mein Neffe (11 Jahre) mit den beiden kleinen Jungs (oder halt einem Jungen) einmarschieren und sie im Zaun halten.

Wird sich zeigen, ich lass mich momentan noch inspierieren.

Grüessli



Dee  am 01.08.2010

Re: Blumenkinder

An welcher Stelle werded ihr die Blumenmädchen haben? Beim Rein-oder Raus-Laufen?

Also ich finde auch Buben herzig, dann werden es halt Blumenkinder!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



Zerah  am 02.08.2010

Re: Blumenkinder

Wir haben auch Blumenkinder
Meine Cousine 8, mein Cousin 3.5
Meine Zwei Hütejungs, 5.5 und 3.5

Unsere Blumenkinder werden mich und meinen Vater zum Einzugbegleiten, nach dem Gottesdienst dann mich und meinen GG zum Auszug, wo sie dann vor der Kirche noch Feuersteine werfen werden.


wir heiraten am 16.7.2010 zivil und 21.08.2010 kirchlich



Blumenfee  am 02.08.2010

Re: Blumenkinder

Mir wärde ou Bluemechind ha ganz ä hüüfe sogar

ca. 15 Chind zwüsche 2 - 9i

Wärde öii Bluemechind öpis speziells alege also das alli in etwa glich usgse? Mir hei üs überleit das d'Chind eifach äs Chränzli mit Blueme ufem Chopf hei (die wo wei)

lg Bluemefee



Kati7  am 02.08.2010

Re: Blumenkinder

Mir werdet en Bluemeboy ha wo 19 Monat alt isch. Er louft sit 7 Mönet u si sind jede Abe am üebe (süüüüüessss). Was min kline Grosscousin (Kind vu mim Cousin) a hät wüsse mer ned. Er wird künstlichi Roseblätter bim Einzug streue. U wenn er uf einmal ned alleini ine loufe mag, denn wird üse Ringträger (10 Jahr alt) ihn a de Hand neh, denn sie sind Coucousins und redet beidi die glichi Sprach wo ned Dütsch isch.



Flintstones  am 02.08.2010

Re: Blumenkinder

Findes ebe scho en schöne Bruch mit dene Bluemechind

I fändis natürli scho nit schlächt, wenn alli Bluemechind in öppe glich usxänd, aber erwarte tuenis absolut nit. Und do mir nit vor hend, ihne d Chleider z'zahle, chönd sies (bzw. d Eltere) au selber ussueche. Hehe i ha no bitz d Hoffnig, wills jo 2 Mol Zwilling sind, dass die beide Meitle jeh gliech agleit sind. Fändi no cool. Und suss findis überhaupt nit schlimm, wenn alli bitz andersch sind. S isch denn wie's isch.

Aber das mitm Bluemechränzli ufem Chopf hani mir auscho überleit. Fändi uh herzig. Zwinge tüend mir aber natürli niemer dezue . Stelle mir irgedwie so ganz schlichti Chränz vor mit Schleierchrut und suss no eher chlinere Blüete wo chli Farb bringed. Mol luege...

Findes au so schön, dass d Eltere vo mim Gottibueb gfrogt hend, ob sie denn ihres Chind dörfed als Chämmifeger alegge. Freu mi jetzt scho.

Aber was meined denn ihr??? Wo lieht denn d Altersgrenze für Bluemegirls und Bluemeboys? Solang sie's freiwillig möchted, sölleds?

Grüessli

Zuletzt bearbeitet am 02.08.2010



Zerah  am 02.08.2010

Re: Blumenkinder

üsi chind werdet ganz traditionell in Trächtli cho...
Mer buured zwor beidi nöd, und hend au noöd viel demit am Huet, aber bi üs isch das so Traditonell.



wir heiraten am 16.7.2010 zivil und 21.08.2010 kirchlich



Blumenfee  am 02.08.2010

Re: Blumenkinder

Würd ou härzig we alli Meitschi im lila Chleidli chieme u d'Buebe im wiise Hemli aber i cha ja nid fo mine Gescht verlange dasi iri Chind grad nöi müesse ichleide für üses Hochzit

Für mi git ke altersgrenze, solangs eifach no Chind si

Jööö ir Tracht isch natürli ou härzig mir Zügle üsi Chüeh immer so (also üsi Chind ir Tracht, i nid )



Flintstones  am 02.08.2010

Re: Blumenkinder

Jööööööööööööööööö! Zuckersüess!!!



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.