Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2009 aus dem Aargau
Bräute 2009 aus dem Aargau
 1 2 3 4
Kaz  am 23.08.2008

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Hei Surri
Schön händ er ändlich en Pfarrer!! Freut mich ächt gots der super!! Schön zghöre! Duen luege, chline Tip vo mer, ich han mis Traumchleid gfunde bidä Priska, has aber in Beromünster au no gseh zemmli belliger! Ich ben zwar super bedient worde bidä Priska und be mega zfrede, aber um das wonis bim Wicky belliger gfunde han hani grad no Schue,Schleier und dUnterwösch chönne Chaufe... (Abgseh vo dämm beni bim Wicky au super bedient worde!!).

Ich weiss es nonig so gnau, wär mer am Zivile iladed, Secher dEltere vo em und mer, Trauzüge aber öb mer eusi Gschwösterti (bi em sends no 3 exkl. Partner, bi mer esch mini Schwö scho Trauzügin) und öb mer dTrauzüge vom Kirchliche au no wänd ilade weiss i nonig. Ich vermuete mer wärded Trauzüge vom Kirchliche au no ilade met Partner (ev. grad es Merci ässe) und gschwösterti vo em ned. Halt leider au en Choste frog... Aber mer Hürated jo nur einisch (hoffentlich!!)

Schöns weekend
Grüessli Kaz

Wir Heiraten am 09.05.09



Fiorina  am 29.12.2008

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Hei Surri!
Wie esch dis zivile Hochziit xi? Hesch es Tipps für die wos no vor sich händ? Hoffe du hesches guet gha.

Mer händ bedi eusi Brüedere als Trauzüge ufem Standesamt und ide Chele. Das machts grad viel eifacher. I wett au ned zvell Lüt am Zivile, nor d'Familie. Mer händs Fest grad am Tag nacher. Die andere sölle nacher cho feste :-)

@Kaz: Wenn händ ehr s'Zivile?



Wir heiraten am 6.6.09

Editiert 29.12.08



surri  am 29.12.2008

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Sali Du

Jo zivilie isch doch emotionaler gsi als das wo ich denkt ha! isch mega schön gsi mit ganz viele Liebie Überraschige vo üsne Kollege!

Bim Jo- Wort hannis nümmi chönne zrughalte und mir sind nur no Träne cho!

Mir si au so nervös gsi das mir e halbi Stund z' Frueh im Standesamt gsi sind
D' Standesbeamtn isch zwar echli e komischi gsi und sie het uns wegschickt also sind mir no eins goh zieh mit unsere Trauzüge!
Und i bi immer nervöser worde.
s' Zivilie isch naja gsi! aber nochher händ unsere Kollege unseri Wohnig mit eme Tannebaum mit schöne Chugele gschmückt gha und Türe mit Rose behängt und den isch es um mi gscheh! i hAa nur ghült. Au am Tag nachher wo mir üsi Kollege gseh hend sind mir nur no Träne cho!
Also im gross und ganzem isch es mega gsi! Unseri Eltere händ sich au mega mueh gäh und uns deheim erwarter( sind nit im Zivilstandesamt gsi, händ das nit welle). Händ e mega Chorb gmacht gah und deheim dekoriert!

I weiss jetzt ämel das i nächst JOhr e chli Baldrian muess näh sunscht hüül i nur a üsem grossem Tag!

I Wünsch allne no alles gueti wo's no vor sich händ!

Cu surri
Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09



Muggi  am 29.12.2008

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Hoi surri
Das dönt schön

Hui Hui,i glaub i somene Zuestand nützt au Baldrian nüt

liebi grüessli Muggi

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)



schnuggi  am 06.01.2009

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

hallo zäme

mir hürote am 29.08.09 in bremgarten zuerst zivill und anschliessend in der katholischen kirche. wir sind schon rächt wit mit orangisiere.... es macht e riessigi freud... jetzt gang ich dänn go brutklieder a probiere..... juppiii



Kaz  am 15.01.2009

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Hallo Ihr Lieben Bräute!

Es geht vorwärts!! Bei mir sind es nur noch 114 Tage . Und die Zeit und die Vorbereitungen laufen auf Hochturen..!

Ich habe nun die Termine für meine Probefrisur, mein Probemakeup. Die Ringe gehen wir am Samstag abholen. Treffen mit den Trauzeugen folgen noch diese und die nächste Wochen. Die ersten anmeldungen treffen ein. Die Hochzeitsaustellung kommt auch noch diesen Monat, d.H. die Befassung mit den Blumen...
*freumiriiiiisig*

Wie läuft es so bei euch??

@fiorina. Wir feiern am 5.5.09 unser Ziviles... Die Papiere haben wir nun auch schon beisammen. Ihr?

Ganz es liebs Grüessli
Kaz

2009... Ja ich will!



Fiorina  am 02.02.2009

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

@ Kaz: De Termin ufem Standesamt hämmer aber Dokumänt hani no keini agforderet. Das chöni mer anschienend früestens 3 Mönet vorem Hochzit (aber du heschs jo jetzt scho vorher?) Es schiint mer, dass jede chli öpis anders seit. Öise Termin bem Standesamt hämmer nämli au scho früehner abgmacht alses uf de Kantonshomepage gheisse het, mer chöni. Tja... i warte jetzt nochli. Pressiert jo glaub ned. Wie lang hesch du uf dini Dokument müese warte? Oder besch das go hole? Was hesch öberhaupt brucht?[color=black]
Wir heiraten am 6.6.09



Kaz  am 02.02.2009

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Hoi Fiorina

D dokument dörfed ned älter sie als es habs Johr... Aber du chasch s Verfahre erst 3 mt. vorher eröffne. Die ganz sach met dä Dokument het mich es Telefon vonere Minute Kostet und dPost esch glaub 2 Täg spöter scho do gsi... Esch rassig gange!

Wänn duesch du Zivil Hürate?

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



Fiorina  am 09.02.2009

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Das tönt jo voll easy. Mer händ grad am Tag vorher s'Zivile. Also am 5. Juni.


Wir heiraten am 6.6.09



Kaz  am 10.02.2009

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Guete Morge Fiorina

Wo duesch dä du Zivil Hürate? Känne im Aargau drom es paar Zivilstandsbeamte...
Schöns Tägeli

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.