Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Was mache wenn dä grossi Tag verbii isch?
Was mache wenn dä grossi Tag verbii isch?
 1 2
gab1510  am 08.03.2010

Was mache wenn dä grossi Tag verbii isch?

Hoi zäme

ich han mal ä frag a zuekünftigi und bereits verhürateti. mir planed alli mit vill freud und engagement euse grossi tag. und äs macht total spass und mer chan sich äs jahr lang druff freue und immer wieder chli plane und usheckä.... mir sind jetzt ungefähr sit 6 mönet dra und hürate im september und dänn vo oktober bis desezmber gömmer no go reise und mir freued eus unheimlich uf alles. und wenn mi dä alltag amel chli aschisst dänn tuen ich eifach chli surfe und chli überlegge und plane und so...:-)

aaaaaber, was mach ich au wenn das ganzi alles verbii isch? äs isch ja scho DAS projekt. ich weiss alles isch irgendwenn verbii... aber irgendwie macht mer das im moment grad chli sorge und han angst dasi ines loch gheie nachher. klar hani än huufe hobbys, mer händ än huufe fründe und mir reised vill und so, aber irgendwie bruch ich immer äs grössers ziel vor auge... und well mir dänn no drü mönet gönd go reise nachem hochzig chömmer ja s nächst jahr nöd grad wieder gah well irgendwenn isch ja dänn au s geld alle... ach, euse schwiizer alltag (ufstah, schaffe no meh schaffe) macht mir mängisch scho chli z schaffe...

nähmt mi wunder wie ihr das gsehnd.

liebe gruess



nimbini  am 08.03.2010

Re: Was mache wenn dä grossi Tag verbii isch?

hey gab1510

ich bin da chli so wie du! bin voller iifer eusi hochzyt am plane und au mir gönd nachher no 4 mönät go reise und mit batzeli uf de siite ha, isch dänn zerscht mal wieder fertig! allerdings bin ich überzügt, dass mir während de reis wieder neui idee und neui projektli in sinn cho werded... muesch luege, kreativität stiigt dänn wieder, wil gnueg zyt wirsch ja sicher ha uf dinere reis! wänn ihr grad nach de hochzyt abreised, isch ja sicher emal es fotialbum und dankeschärtli es thema und natürlich au s'verarbeite vo de ganze reis! und villicht isch ja nachwuchs es thema, wo eu dänn wird afange beschäftige und ihr chönd uf das spare! oder eifach uf die nächste ferie.... ich mache mir sogar jetzt scho so chli gedanke über die nächste ferieziel, obwohl mir ime jahr no im honeymoon sind!

s'läbe hät no soviel wiiteri schöni momänt für eus alli parat, drum freu dich uf dini hochzyt und lass "s'danach" uf eu zuecho....

grüessli



Ellie  am 08.03.2010

Re: Was mache wenn dä grossi Tag verbii isch?

keine sorge gab, das leben wartet nicht. die neuen projekte kommen ganz von selbst; familiengründung, kinder, veränderungen im beruf, die erste ehekrise, umschulen, weiterbilden, neue hobbys, neue freunde... irgendwas kommt immer! und gegen den schweizer alltag (manchmal wirklich unerträglich) hilft nur: viel reisen, immer etwas an erfahrung davon mitbringen und zuhause weiter pflegen. oder die radikalmethode: auswandern! das ist auch wieder ein grossprojekt, das nur mit einem guten partner richtig spass macht!



Carmile  am 08.03.2010

Re: Was mache wenn dä grossi Tag verbii isch?

hey hey

ich sehe es genau so wie ellie. reisen, versch. personen treffen mit versch. ansichten, das hält flexibel und frisch im denken..bei uns wird wohl das nächste grosse projekt meine festanstellung sein, danach wiedermal in eine andere wohnung (damit ich nicht so weit zum arbeitgeber habe), dann ein halbes jahr nach sydney um englisch aufzufrischen und wiedermal wegzukommen, dann kinderplanung und dann hausbau..horizont nächste 5y. und danach wird es ähnlich weitergehen :-) ich brauch immer action.




Tara  am 08.03.2010

Re: Was mache wenn dä grossi Tag verbii isch?

Da isch amol a guets Thema. Wie die andere scho gseit hend, wird sicher nöd langweilig. Hochzytsvorbereitig isch scho a riese Projekt, aber glaubed mers, zwei Wuche vor de Hochzyt werdeds ihr verfluche und denn isch de gross Tag do und so schnell wieder vorbi. I be ehrlich gseit froh gsi wo i den am Sunntig dahei acho be noch de Hochzyt und eifach ha chönne relaxe. Nochher isch denn irgendwenn Familieplanig i Agriff gno worde, mer isch jo au nüme die jüngst und nomol gross i Ferie bevor das nüme so guet got. Zurzeit bin i eh voll mit minere Tochter beschäftigt. Und mis nöchschte Projekt isch im Mai agseit, wieder in Job zrugg aber uf da freu i mich au. Also langwillig isch mers sit de Hochzyt nie gsi.

Ah jo, gueti Beschäftigung nochher: Im Forum no awesend si und Tipps geh de zukünftige Brütlis

Grüssli
Tara

Zivil 31.07.2008 / Kirchlich 02.08.2008
Chelsea 26.10.2009



peja  am 08.03.2010

Re: Was mache wenn dä grossi Tag verbii isch?

hallo zäme!

äs guets thema.. das han i mi au scho paar mal gfraget.. i glaube das beschäftigt alli brüütlis ä chli..

i bruch au immer äs neus projekt, wo i chan dziit investiere u mit freud chan organisiere u plane.. jetzt isch äs dhochziit u was nachher chunt das weiss i au nid.. i glaube, mer darf sich da nid soo viel gedanke mache. wichtig isch au, das mer jetzt nid nume a die hochziits-ziit dänkt u die ganz freiziit dem widmet, sondern das mer jetzt natürli au wieterhin sandere no hät, wie sport, kollege ect. nid das mer nach dä hochziit da staht u gar nix meh hät. wie gschriebe, glaub i das mer sich da nid zfescht darf verstiife u sich zviel gedanke mache.. äs chunt sicher nach dä hz au no wieder öppis.. wahrschindli doch ganz andersch wie mer jetzt dänkt..
ferie, familie plane, anderi feschtli organisieiere (geburi, oder so), ..., ...



gab1510  am 09.03.2010

Re: Was mache wenn dä grossi Tag verbii isch?

guete morge

danke vill mal für eui antworte, bin froh bini nöd die einzig wo sich die überlegige macht:-) ihr händ scho rächt, mer sött sich glaub gar nöd z vill gedanke mache. s läbe hät ja immer vill parat für eim, und zum glück weiss mer nöd immer alles scho im vorus... s chunnt scho guet:-)

än liebe gruess und än schöne morge allne



Piglet  am 09.03.2010

Re: Was mache wenn dä grossi Tag verbii isch?

Ich melde mich mal, da ich ja zu den Ex-Bräuten zähle...
Ganz ehrlich muss ich zugeben, dass ich sehr traurig war, als die Hochzeit vorbei war. Einerseits weils ein schöner Tag war, aber auch, weil ich jetzt nicht mehr planen durfte/konnte. Das hat mir- genau wie vielen von euch- sehr viel Spass gemacht. Zuerst hat man ja noch eine Übergangsphase... Glückwunschkarten lesen, Dankeskarten schreiben, auf die Fotos warten, Fotoalbum gestalten, etc.
Bei uns wars dann so, dass sich unverhofft das nächste Projekt ankündigte: Eigentumswohnung+Renovation! Das war für mich ein Glücksfall.
Ich denke, wie hier schon gesagt wurde, dass immer ein kleines oder grösseres Projekt ansteht und sei es "nur" die Planung des nächsten Urlaubs. Und nach einigen Wochen/Monaten hat man sich daran gewöhnt, dass die Hochzeit durch ist.
Und wenn doch mal Sehnsucht kommt: einfach hier im Forum vorbeischauen und den Noch-Bräuten mit Tipps und Tricks zur Seite stehen

Gruss
Piglet



schusseli  am 09.03.2010

Re: Was mache wenn dä grossi Tag verbii isch?

Das han ich mir au scho überleit und ich denk au, ich wird im erste Moment chli wehmüetig uf die Vorbereitigsziit zrugg luege. Schliessli sind mir alles i allem chli meh wiä es Jahr am organisiere gsi und hend viel Freud und au schwierigi Moment mit de Organisation erlebt. Eifach sehr e spannendi und intensivi Ziit. Aber es isch halt scho so alles Schöne hat ein Ende und ich bin sicher, dass das Gfühl nach churzer Ziit denn wieder weg isch. Well denn chömed anderi Projekt zum Zug im Job, Familie, Huus, Wohnig etc. wo eim denn schnell ablenked....

Und i de erste Ziit het mer ja sicher au no gnueg z tue mit Dankeschärtli schriebe, Foti Album etc. So het mer no chli Nach-Hochziits Feeling und nachher chömed denn schnell anderi Sache, wo Priorität hend....mir werded zwar nonig gad mit de Baby Planig afange, aber ich denk mir gnüssed denn die Ziit z erst mal als Maa & Frau und ich denk das isch scho no speziell....


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



bettinli  am 09.03.2010

Re: Was mache wenn dä grossi Tag verbii isch?

bi mir isch da sogar jetzt scho mengmol passiert.

bi vorem fernseh ghocket und ha denkt, äs wäri doch kuhl zum öpis für d'hochziit baschtlä. han aber leider nüt ka ... :-(

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.