Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Fotoshooting :-)
Fotoshooting :-)
 1
Blumenfee  am 10.03.2010

Fotoshooting :-)

Wir wärde endi Summer fore Fotografin gföttelet, we alles so isch wi mir üs das wünsche wird si üsi Hochzyt fötele. d'Fotos si när für üsi Hochzytshomepage u o eifach so für üs :-)

Si wird üs bim Picknicke fotografiere (find i ä super idee ;-) i möchti narüli sehr schöni u forallem romantischi Föteli aber i bi sooooo nid fotogen heit ihr mir filech Tipps wimesech am beschte druf forbereitet?

U was leit me überhoubt a??

Kenneter online ä gueti sitte woner chönt empfahle dasi mi chli cha inspiriere? Was wär für öich romantisch?

Danke für öii ideeä




Frettina  am 10.03.2010

Re: Fotoshooting :-)

Am schlimmschte findi isches wenn mer sich verstellt. Eifach sich selber si und Spass ha, das git di schönschte Föteli. Bimene Picknick gits ja unendlich vill Möglichkeite: sich romantisch id Auge luege, zäme entspannt uf dä Decki ligge und in Himmel luege, sich gägesiitig füettere, Blueme pflücke etc etc...

Äs professionells Make-up und Haarstyling wär ev. no z empfehle. Grad s Make-up chunt uf dä Fotene hüfig ganz anders übere als in Natura.
Alegge wür ich öppis bequems, wo ihr euch auch drin wohlfühlet. Zumene Picknick passt z.B. guet äs schöns Summerchleid und für ihn äs paar churzi Hose oder äs paar langi wiiti Summerhose miteme schöne Shirt oder bequeme Summerhemp.



andrea_h  am 10.03.2010

Re: Fotoshooting :-)

@blumenfee: die fotografin wird euch doch sicher helfen und dich anleiten. ansonsten stimme ich frettina völlig zu. zieh etwas bequemes an. du sollst dich wohl fühlen. das gibt dann sicher tolle bilder. viel spass und geniesse es.



Freudepur  am 10.03.2010

Re: Fotoshooting :-)

Hi Blumenfee

Mach dir nicht zu viele Gedanken. Wir hatten vor etwa zwei Wochen auch unser Shotting. Ich war hyper nervös. Dachte was ich dann da wohl für Posen machen muss und ob ich dann wieder immer die Augen zu habe, ect,ect.
Der Fotograf sagt; Knuddelt mal, klick klick, schaut euch in die Augen, klick klick, nimm die Frau huckepack, klick klick.. Du denkst nicht mehr daran irgendwelche Posen zu machen und es klickd so oft das du nicht mehr auf den Blitz wartest um die Augen zu schliessen:-)
Die Stunde war unglaublich schnell vorbei und wir haben 112 schöne Fotos daraus bekommen...
Eure Kleidung sollte einfach irgendwie zusammen passen. Falls Ihr bei der Hochzeit gewisse Farben gewählt habt, wären evt. Kleider in die Richtung empfehlenswert.
Aber vorallem: Geniess es, es ist schnell vorbei:-) (Und ich hasse Fotografiert werden!)



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.