Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   4.9.10
4.9.10
 1 2 3
ces  am 30.06.2010

4.9.10

....so, ich han dänkt es isch a dä Ziit, dass mir da auch emal für EUISES Hochziitsdatum en thread startet (ich hoffe ich han jetz nüt überseh und dass es dä würkli nanig git ).

Wär doch lässig vo anderene Brüüt z`erfahre wo genau überall am 4.9. Hochziit gfiiret wird

Ich fange eifach mal a: Mir hürated in Greifensee, i dä ref. Kirche. Euises Fäscht hämer dänn z`Abig im Rest. Schifflände in Maur. Vorher gahts mit dä ganze Gsellschaft ufs Schiff.

I dä nägschte Täg sött endlich mis Hochziitskleid cho - ich chans scho gar nüme abwarte endlich wieder inezschlüpfe!!!

Ganz en liebe Gruess und ich hoffe uf vieli spannendi & lässigi Biiträg - bis jetzt hani das Forum super gfunde! Merci scho jetzt a alli wo immer so super Idee iibringed und mir scho i vielne Sache eifach enorm wiiterghulfe händ!!!!!!!!!


******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******



sniffi  am 30.06.2010

Re: 4.9.10


Mir hüratet am 4.9.2010 i dä Lazariterkirche in Gfenn (Dübendorf). Dettä hemer dänn au dä Apéro und spöter gahts mitem London-Bus und dä Abiggäste wiiters nach Gyrenbad (Turbenthal) won dänn au s'Fest stattfindet.

Freu mich scho riesig druffe. Am Dunnstig hemer s'erschte Traugspröch mitem Pfarrer. Bin also schochli nervös mis Chleid han ich scho äs paarmal agha und am 7. August isch dänn dä Absteck-Termin....han nochli Ziit zum abneh

Ich kenne d'Schiffländi übrigens sehr guet - ich schaffe i dä Gmeinde Muur

Liebs Grüässli und wiiterhin frohes Vorbereite und Hiifiebere
sniffi


seit 1. April 2010 verheiratet - am 4. September 2010 wird richtig gefeiert!



ces  am 30.06.2010

Re: 4.9.10

hoi sniffi
da muessi grad mal nafröge: wie findsch d`schiffländi? es hät ja d`leitig gwechslet. sind scho es paar mal det gsi und eigentli immer sehr z`friede gsi...
muesch nöd z`fescht nervös sii wägem traugespräch - chan dir eifach vo euisem gespräch säge, dass es sehr, sehr agnehm gsi isch und mir positiv überrascht gsi sind, wie offe dä pfarrer isch. mir sind au scho per-du mit ihm
händ ihr e homepage? wärs interessiert, das isch euisi: www.claudia-roger.heiraten.ch (passwort: Hawaii)
...so chömed all die nickname au mal es gsicht



******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******



cuenca  am 30.06.2010

Re: 4.9.10

Hallo zusammen

wir sind ja auch ein 4.9.-Paar... eigentlich wollten wir auch in die Schiffländi, aber das war uns zu teuer und haben danach abgesagt...

Wir heiraten in Winterthur und danach gehts nach Grüningen :-) ich sehe schon, im Kanton ZH ist der 4.9. beliebt :-)

wir haben anfangs Juli das 2. Gespräch, das kommt sicher gut. Ich bin fleissig am basteln und noch die letzten Dinge organisieren (z.B. Apéro-Offerten, etc.)
_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



ces  am 30.06.2010

Re: 4.9.10

@cuenca: wolltet ihr den raum im ersten stock??? der hat einen mindestumsatz, gell... das war uns auch zu teuer. sind jetzt im seerestaurant unten, gefällt uns eh besser


******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******



cuenca  am 30.06.2010

Re: 4.9.10

@ ces: ja, wir wollten den saal... haben jetzt aber auch einen schönen Saal gefunden, denn wir sind nur ca. 30 Personen...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



sniffi  am 30.06.2010

Re: 4.9.10


@ces - mir gefällt das Restaurant Schifflände eigentlich ganz gut. Seit der Wechsel vollzogen wurde, ist auch das Essen wieder besser. Ich denke, ihr werdet ein ganz tolles Fest feiern. Das Ambiente ist ja schon mal wunderschön

dann gebe ich doch auch mal unsere Homepage an, damit ihr seht, mit wem ihr es zu tun habt susanne-edi.heiraten.ch viel Spass beim Schneuggen



seit 1. April 2010 verheiratet - am 4. September 2010 wird richtig gefeiert!



ces  am 01.07.2010

Re: 4.9.10

Heute sind die Halter-Zältli für die give-aways gekommen!!! Habe mega Freude
Werde heute auch noch anfangen die Menu-Karten zu basteln. Es geht langsam vorwärts


******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******



sniffi  am 01.07.2010

Re: 4.9.10

Ich beginne heute mit dem Basteln der Namestäfeli und Gastgeschenke

Hätten heute eigentlich unser Traugespräch mit dem Pfarrer gehabt - aus krankheitsgründen wurde der Termin um einen Monat verschoben



seit 1. April 2010 verheiratet - am 4. September 2010 wird richtig gefeiert!



Zorrolino

nicht registriert

am 02.07.2010

Re: 4.9.10

Ojeh, jetzt hast du dich bestimmt schon lange auf diesen Termin gefreut und nun das
Wenigstens beginnst du jetzt schon mit den Namenstäfeli, kann mich einfach noch nicht so überwinden, bin nicht so kreativ



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.