Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Ich bin Trauzeugin    ›   Trauzüüge
Trauzüüge
 1 2 3
baline  am 04.04.2007

Trauzüüge

halloooo

ich bin total überzügt vo eusne trauzüge und beidi sind mega schätz (suscht hetted mers ja nöd usgwählt). aber irgendwiä hani vor allem bi de trauzügin dänkt, sie segi chli euphorischer. sovowäge mich usfrögle, mit sueche hälfe und so.
gits da i dem forum au no öpper wo ähnlichi erfahrig hät?

muen no erwähne, dass ich sehr viel wetti sälber organisiere und so. aber eifach so chli "s'mitfiebere" vo ihre fehlt mir es bitsli... viellicht chunnt das ja no.

** Zivil 20.07.2007 / Kirche 11.08.2007 **



heidi  am 05.04.2007

Re: Trauzüüge

Weisst du, ich hab ja 2 Trauzeuginnen. Meine besten Freundinnen. Die Eine ist so wie ich, temperamentvoll, aufbrausend und sofort freuend und ausfragend und ich kann sie 1000 unwichtige Kleinigkeiten fragen zur Hochzeit. Die Andere ist eine ruhigere, freut sich auch aber eben nicht so enthusiasthisch, nicht so wie du's wohl auch gerne hättest. Für mich ist das auch befremdend. Aber ich kenne sie ja und weiss wie sie ist und deshalb ist gut so.
Ist aber halt schon toll, mit jemanden sich soo auszutauschen.

wir heiraten am 9. und 11. august 07
www.he-emch.ch/hochzeit.htm



georgy80  am 17.07.2008

Re: Trauzüüge

öpa s glicha Problem han i au. Ich würd gern mini besti Fründin als Trauzügin ha, aber wo ich ihra verzehlt han das mir nächst Jahr hüüratend isch sie ned sehr erfreut gsi (hets mi zmindest dunkt). Ich han leider ned sehr vil engi Fründinne und weiss jetzt ned ob ich sie trotzdem fröga söll.



madmadi  am 17.07.2008

Re: Trauzüüge

Doch sicher frogsch si! Si isch jo schliesslech dini besti Fründin!!!

Velecht het si no öppis ganz anders beschäftiget, dass si ned so überschwänglich reagiert het oder si het plötzli Angscht, dich z verlüre... und wenn si würkli negativ reagiert, müender halt mitenand rede - das goht doch sicher als beschti Fründinne! Lo di nur nid grad la entmuetige.

Mis Mami het sech au zerscht a dä Gedanke müesse gwöhne, dass mer hürote...


Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!



Kaz  am 17.07.2008

Re: Trauzüüge

Ich fende au dass du sie söllsch froge!! Grad well si dini Best Fröndin esch! Mini Trauzügin esch au ned so euforisch... Esch aber au inere ganz andere Läbeslag wie ich, frösch tränt, gniesst single si und esch duurend underwägs... Aber ab und zue chont sie vonelei met em Thema und so esch scho cool!
Ich han am afang eh hi und her gstudiert, respektive ich han grad gwösst, dass i mini Best Fröndin wöt näh, aber da ich Trauzügin gsi ben vo minere Schwöschter hani sie ergendwie au wälle Beröcksechtige... Jetzt hämmer 2 am Zivile (mini Schwö und en Kolleg vo mim Verlobte) und 2 am Kirchliche (Mini Fröndin ond siin Frönd). So passts glaub guet, und mini Schwö het kei zu grosse stress am Kirchliche (met zwei chliine Chend...)

Frog si nomme!! Gönd alli anderscht um met dä Freud!
@madmadi
Eusi Eltere händ beidi glich reagiert, gfreut, aber gschockt... Händ alli 4 dänkt wenn düents ächt und send dä glich öberrascht gsi

Wir Heiraten am 09.05.09



Manuela24

nicht registriert

am 17.07.2008

Re: Trauzüüge

Hoi georgy80

Also ich würd sie au fräge, suscht wär sie am Schluss sicher no enttüscht. Mini Trauzügin isch mer grad um dä Hals gfalle vor Freud und isch jetzt no fast meh begeisteret als ich selber.

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09 :-)



Nepi  am 18.07.2008

Re: Trauzüüge

Mir gehts mit meiner Trauzeugin ähnlich. Sie findet, dass ich es übertreibe mit der Hochzeit. Kam schon der leise Vorwurf, dass ich mich mit nichts anderem mehr beschäftige. Darum spreche ich mir ihr nur noch sehr reduziert über Details.
Ich finde es normal, dass sich meine Gedanken nur noch darum drehen. Noch 8 Wochen und immernoch nicht alles erledigt



madmadi  am 18.07.2008

Re: Trauzüüge

@Nepi -
Klar soll's auch noch andere Themen geben, aber dass du 8 Wochen vor der Hochzeit überwiegend darüber nachdenkst ist doch natürlich!!! Tut mir leid für dich und ich hoffe, die Begeisterung deiner Trauzeugin kommt dann kurz vorher zurück. Wir haben ja ein Jahr vorher angefangen zu planen und haben anfangs dieses Jahr mal ein Treffen mit unseren Trauzeugen organisiert. Danach haben alle mehr oder weniger separat ihre Aufgaben wahrgenommen und erst jetzt "zieht's wieder an". Jetzt freuen sich aber alle darauf - meine Schwester und Trauzeugin umso mehr seit sie ihr Kleid gekauft hat
Aber weisst du was? Es wird auch drei Wochen vor der Hochzeit noch nicht alles erledigt sein - mir kommt auch immer wieder was in den Sinn...

@Kaz
Ja hey, ich hatte echt Schiss, dass mein Mami sich nicht für die Hochzeit erwärmen kann - vor etwa fünf Jahren gab's da mal 'nen Vorfall zwischen ihr und meinem Zukünftigen und seither war's irgendwie anders. Aber jetzt freut sie sich auch total und ich bin endlos froh! Ist einfach toll, wenn die Eltern hinter einem stehen, nicht?

Wünsche euch allen weiterhin frohes Schaffen...

Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!



Nepi  am 18.07.2008

Re: Trauzüüge

Tja, ich werde mich einfach nicht mehr von meiner Trauzeugin ärgern lassen.

Das Thema Mutter habe ich auch, resp. eher Familie. Ich heirate zum 2. Mal und dieses Mal scheint sich keiner zu freuen, zumindest merke ich davon nichts. Dabei stimmt im Vergleich zum 1. Mal jetzt alles und ich bin überglücklich. Das kann ich schon nicht so ganz verstehen. Aber schlussendlich ist mir wichtig, dass mein Mann und ich uns freuen.



Kaz  am 18.07.2008

Re: Trauzüüge

Ja, es ist sehr wichtig dass die Familie hinter einem Steht! Mir ist es wichtig, mir ist die Familie wichtig! Meine Mutter kommt auch immer mit neuen Ideen und ich merke Ihr die Vorfreude richtig an!! schön!

@madmadie
da hätte ich wahrscheindlich auch etwas bedenken gehabt... aber freue mich für dich, dass deine Mutter sich freut!! Ist schön, denke für Mütter ist es etwas Spezielles wenn Ihre Töchter Heiraten !!

@nepi
Das ist doof für dich, schade können sie sich nicht so richtig für dich freuen!! Hast du sie schon mal drauf angesprochen? Ist ein schwiriges Thema!! Wünsche dir viel Glück bei allem!!

Grüessli und schöne Abig

Kaz
Wir Heiraten am 09.05.09



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.