Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Überraschungen & Liebeserklärungen    ›   Bräute 05.06.2010
Bräute 05.06.2010
 1 2
minzentee76  am 05.08.2009

Re: Bräute 05.06.2010

ui, denn triffts üs ou! hoffentlich esch a dem samstig ned grad es schwizerspiel, wel mer hend es paar gäst wo das brönnend werd interessiere...

naja, wird schon schief gehen





blueme  am 06.08.2009

Re: Bräute 05.06.2010


Da mues ech mech be de Nadine123 för die Info bedanke.......
WM isch e konkurenz für üse Hochzytstag!

Han gar nid dra denkt
Mues mol mit em Schatz drüber rede, was er so dezue meint.
Mir währed den ja in Rhodos ..........

****************************************************
Zivil geheiratet am 23.12.1988 - Mein Mädchentraum geht in erfüllung am 12.06.2010



schusseli  am 07.08.2009

Re: Bräute 05.06.2010

Heeey, da hürated ja no es paar am 05.06.2010! Ich freu mich scho total druf, und ez gaht d Ziit au würki gad schnell verbi. Vor zwei Mönät hani no denkt, es gaht viel z lang

Was hend ihr alles scho gmacht fürs Hochziit? Nimmt mich Wunder! Und wo hürated ihr so? Mir sind denn de 05.06.2010-Club, da wärs no schön z wüsse, wo ihr alli hürated!

Freu mich uf eui Antworte!


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



beauty  am 21.08.2009

Re: Bräute 05.06.2010

Hallo Mädels

mir hürote au am 5.Juni 2010!! und i freu mi scho riesig druf! Unter euse Gäscht het's sicher au dr eint oder ander wo sich für d'WM interessiert, aber das isch mir egal! die wärde scho irgendwie zu ihrne Resultat cho... SMS oder so

@Schusseli: i ha scho agfange mit de Iiladigskärtli für die gladene Gäscht! Die machi nämlich sälber. D'Gäschtelischte für's Fescht und Apéro stoht au scho. und Ideeä für Tischdeko, Namensschildli, Menukarte hani au scho aber nonig agfange... mir hei jo nochli Zitt!!

liebi Grüessli
beauty




schusseli  am 24.08.2009

Re: Bräute 05.06.2010

Hey Beauty!

So kuul, nomal öpert, wo denn au hürated
Mir hend au scho viel Idee, aber ussert de Eckpfiler wiä Kapelle, Fest-und Aperolokal und Freie Redner, hemmer nonig viel gmacht. Eifach scho mal chli Gästeliste und Budget planed und so....
Freu mich scho so fest!

Wenn gahsch wegem Chleid go luege? Ich denk, ich gang mal so Im Oct/Nov. Das wird so de ersti wichtig Entscheid für d Hochziit. Freu mich scho sehr druf!

Viel Spass bim wiitere plane!
Liebi Grüess




Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



beauty  am 25.08.2009

Re: Bräute 05.06.2010

Hoi Schusseli!

eigentlich dörft i jetz nüm do mit schriebe mir hei eusi Hochzyt ufgrund vom Restaurant e Monet müesse verschiebe. Mir hürote jetz am 3. Juli 2010! Euses userwählte Restaurant het ebe scho alles usbuecht gha!! Unglaublich! Morn Zobe hei mir d'Bankettbesprächig... freu mi scho riesig! denn muess es nume no mitem Standesamt klappe! Mir hürote ebe "nume" standesamtlich... aber ufeme Schloss! Und dä Termin chöne mr ebe früehschtens Ahfang November reserviere... hoffe das klappt denn au!! Bim Apéroplatz und Catering warte mr no uf d'Offerte.. und wenn die i eusem Budget isch, denn schlöh mir au dört zue!

wägem Chleid gangi allwäh erscht im Januar go luege... denn hani jo no es halbs Joor Zitt! Das sett eigentlich länge... wo hesch vor ane z'go?? I gang denn wahrschinlich mol uf Bubikon zu "Chez Janine" go luege... die hei e riesigi Uswahl.

liebi Grüessli
beauty






Nadine123  am 25.08.2009

Re: Bräute 05.06.2010

Da isch aber au voll doof.... Tja, i denk, do mönd mir no paar Kompromiss schlüsse betr. HZ. Also üs isch jetzt Datum wichtiger wiä alles andere.... Aber i ha ebe au panik ka, dass i denn spoht dra bi, well i do ghört ha, dass än teil scho ca. 1 Johr vorher reserviert hät. Also, händ mir denn im Frühling entschiede und reserviert... Aber meinsch i hät diä Bestätigung übercho. Zerscht Email. Nix retour cho, denn Tel. jo dä PC sägi abgstürzt, dass darum villicht email nöd cho sägi. Sie schicks mir per Post. Aber sie hägis igschriebe... Nix cho. Do bin i denn mit minere Mueter und Trauzügin gange go esse... Jo sie hägis igschriebe do (MIT BLEISTIFT) irgendwiä händ mir denn sie scho dezue brocht no mache... Aber do hämer no recht möse nofröge. (Da isch jo nur än Knopfdruck). Aber ebe, dä Koch und Räumlichkeiten sind genial. Aber i ha ebe nur soo panik ka, well ä Kollegin vu mir da passiert isch. Das dä da anderwitig (für me Persone) reserviert hät und tue hät als ob nöd... Und denn wett i denn ebe scho no chöne blöd tue...

Kappele und Kleid han i au... Aber süs no nix. Ha jetzt denn ebe au ä Prüefig vor mir. Aber Ende Okt. startid mir denn voll döre.. :o)



schusseli  am 24.03.2010

Re: Bräute 05.06.2010

Hey liebe Brüüt

Und, wie gsehts bi eu us, au langsam chli nervös uf de 05. Juni? Was münd ihr alles no mache?
Mir sind scho recht im Endspurt und münd no:

Bluemeschmuck und Deko
Menukartene
Etikette mache fürs Gastgschenk
Lieder für d Kapelle bim I- und Uszug
Probeesse
Torte
Sitzordnig
Tanzkurs
Tagesplan

sust hemmer scho alles....aber es chömed sicher immer wieder chliini Sache dezue.
Freu mich ez langsam immer meh druf, ez ischs nüme so wiit eweg



Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



Gioia82  am 24.03.2010

Re: Bräute 05.06.2010

Hoi schusseli

mir sind eigentli glich wit wie ihr ;-) mir händ scho alles müend eifach no chli is detail sachä entscheidä wie deko usw. Ja also es gaht würkli nümme lang freui mich riesig bin aber glich froh, wänn alles verbi isch, hoffe eifach nur das alles guet klappet und dass ich nüt vergiss ;-)



schusseli  am 24.03.2010

Re: Bräute 05.06.2010

Hey, Gioia, ich han au immer Angst, dass ich denn öppis vergisse....aber denn isch halt Pech gsi. Ich finde, alles chan mer eh nöd dure plane und chlini Patzer mached es Fest ja au individuell, so red ich mir immer zue

Aber ez hani würki so richtig Vorfreud druf und wett, dass ich de Tag möglichst intensiv chan gnüsse. Die meiste säged ja, de gaht wiä im Flug verbi und das fändi mega schaaad. Hend ja doch über es Jahr scho planed....


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.