Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Überraschungen & Liebeserklärungen    ›   canon live - region sursee
canon live - region sursee
 1 2
seeletaenzli  am 17.03.2010

canon live - region sursee

hallo metenand

vellecht cha mer öpper vo euch hälfe...
min zuekönftig fahrt total uf canon vom pachelbel ab... för ehn esch das s'schönschte lied wos ged ond er chond öppedie mol füechti träne öber, wenn mers köhred...

etz wör ech ehm riiiisig gärn e öberraschig mache... mer hend jo noch üsere trauuig en ruum gmietet, wo mer met üsne lüüt zäme hockid ond ässed...
etz ha mer öberleid, dass i sehr gärn es "orchester" det äne bstelle wör, wo för ehn das lied spellt... live... ech glaub das wär för ehn eis vo de schönschte gschänk wo ech mache chönnt...

allerdengs esch mis budget zemli beschränkt... evt. chönnt das au e musigschuel vorspele...
vellecht hed öpper vo euch no e idee?
ben froh om jede input!


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --



Franziska

nicht registriert

am 17.03.2010

Re: canon live - region sursee

us weler Region besch du? Has nömme so em greff, be so vell Brüütlis!
Lg Franziska

26. Juni 2010



seeletaenzli  am 17.03.2010

Re: canon live - region sursee

@franziska...
sorry, hans nöm erwähnt wells im titel stohd ;-)

region sursee

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --



Franziska

nicht registriert

am 17.03.2010

Re: canon live - region sursee

seeletaenzli,Sorry.....



seeletaenzli  am 17.03.2010

Re: canon live - region sursee

kes problem...!!!
mängisch gsehd mer de wald vor luuter bäum nümme


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --



cuenca  am 17.03.2010

Re: canon live - region sursee

Würdet ihr ende juni heiraten, wäre ich mit selbst dort (in schenken) und könnte mit ein paar leutlis vorbeikommen und spielen...

Ich würde dir vorschlagen, dass du die verschiedenen musikvereine in der Region fragst. vielleicht hat jemand ein Brass-Ensemble die das spielen könnten.

Hier würdest Du Noten finden
Für 4 Blechbläser: http://www.reift.ch/accueil.php?p=books_...46&scat=403
Für 5 Blechbläser: http://www.reift.ch/accueil.php?p=books_...89&scat=423
ich muss dazu aber sagen, dass sie ziemlich schwer sind... es müssen also gute Musiker sein!

Eine andere Möglichkeit wäre auch noch im Konsi Luzern einen Aushang zu machen...

Wie sieht dein Budget für diese Überraschung aus?

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



happyday  am 17.03.2010

Re: canon live - region sursee

@seeletänzli: frag doch emol ide hochschuel für musig in lozärn ah. ha das au gmacht für musig ide chile wommer uf ideesammlig gsih sind. das isch d`emailadrässe woni kontakt ufgnoh ha: musik@hslu.ch

das sind ja sozäge profis in usbildig und sind sicher au beräit das für en guete priis z`mache und so ihres studänte budget chlih ufzbessere :->



seeletaenzli  am 17.03.2010

Re: canon live - region sursee

@cuenca

es esch eifach mol en gedanke gsi... han mer au öberleid ka, d'musigschuele i de region azfroge... es müesstet vorallem giige si... das esch das, wo ehm so gfallt...

aber do ech ned gross meh als 200.- investiere chönnti, werd das ganze leider wohl nüt...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --



seeletaenzli  am 17.03.2010

Re: canon live - region sursee

gugus happyday...

merci för de input! super
dene schriib i grad mol... vellecht erged sech jo sogar öppis...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --



cuenca  am 17.03.2010

Re: canon live - region sursee

mit gige bisch im Konsi luzern (Hochschuel für musik) besser bedient als id e musigvereine :-). E anderi Möglichkeit wäre vilicht au no es "jugendsinfonie"-orchester. ich weiss nid, ob luzern das au häd...

ich würd mal mit em Konsi Luzern kontakt ufnäh, denn wenn alli Gige von de gliche Lehrer sind, isch das au e möglichkeit für es gruppespiel... denn dänk ich, dass die 200.- au chönted lange...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.