Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Überraschungen & Liebeserklärungen    ›   Dankesrede an die Eltern
Dankesrede an die Eltern
 1
maju  am 25.02.2009

Dankesrede an die Eltern

Hoi zäme
I wet eigetlich mine Eltere a üsem Hochzyt danke für aues was sie für mi dah hei! wär macht das o? u was schänket dir ihne?

mir hürate am 02.05.2009



frani  am 25.02.2009

Re: Dankesrede an die Eltern

Finde das e schöni Idee! Mir hei üs au scho überleit, ire churze Red de verschiedene Familiemitglieder u Fründe, wo üs i üsem Läbä unterstützt hei, ds danke. I finde, d Hochzit isch es gueti Glägeheit, das mal uszspreche. Mir wärdes aber sicher rächt churz halte, damit ds nid langatmit und müehsam für die andere Gäst wird.
Schänkä tüi mir aber glaub nüt. Finde das ehrlich gseit e chli übertriebe, wenn d Eltere üs öppis zur Hochzit schänke, und mir ihne denn wieder öppis zrügg, etc....das hört ja gar nüm uf ! :-) Aber was sicher schön wär, wäri d Eltere zum ne schöne Znacht oder em ne Usflug i d Bärge oder so izlade.



Inessa

nicht registriert

am 26.02.2009

Re: Dankesrede an die Eltern

wirklich eine schöne idee @ maju. geplant hatte ich nix, also nur so allgemeinen dank an allen helfenden hände eben .. (da ich viel selbst mach sinds nicht sooo viele, aber ich wills ja so ) aber ev. werden wir jetzt, wo du es erwähnst, vielleicht speziell mit einbringen. schenken finde ich aber auch übertrieben, denn es ist ja UNSERE hochzeit und sie schenken uns was.. wäre irgendwie komisch..

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



maju  am 26.02.2009

Re: Dankesrede an die Eltern

ja so rede schwinge isch nid so mini Sach, aber i dänke äbe o, dass das ä schöni Glägeheit isch für mau danke d säge! i bi mir fasch sicher, we i bis den no nid ha müesse gräne, wird dä moment das sicher ändere..............
mir hürate am 02.05.2009



ellybis  am 21.05.2009

Re: Dankesrede an die Eltern

Wir haben den Pater gebeten, ein grosses Dankeschön an unsere Eltern in den Gottesdienst einfliessen zu lassen. Habe dies selber mal an einer Hochzeit erlebt und dies war echt meeega rührend und ging total unter die Haut.



Wir haben am 17. Oktober 2008 auf dem Zivilstandsamt JA gesagt und freuen uns nun riesig auf unsere kirchliche Hochzeit am 11. Juli 2009!



filu  am 21.05.2009

Re: Dankesrede an die Eltern

ja das mit de dankesred über de pfarrer findi au e gueti idee!

überhaupt dass mer de eltere tuet danke findi en schöne gedanke!
ich weiss nonig wie mirs mached, han erst imene monet s erste gspröch mitem pfarrer...


mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich !! :-))



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.