Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   äs Farb problemli.........
äs Farb problemli.........
 1 2
Blumenfee  am 11.06.2010

äs Farb problemli.........

Liebi Brütlis brüchti widr mal öiie rat!

Ha letscht Wuche ä ''prototyp'' fo üsne Iladigschärtli gmacht. Jetz woni weis weles Format dasmr möchte gits eifach keni Cuvert i däm wiis woni bruche nimi äs klars wiis de würkt d'Iladig ''dräckig'' nimi äs dünklers wiss isches ou nid stimmig, di dürchsichtige passe ou nid.........

Ha da as paar Farbe dänkt wo ev. chönte passe.

Stelle öich mal äs paar Föteli ine damit ihr gseht wasi meine.

1. das si üsi grundfarbe vom Chärtli
2. z'wiise Cuvert drzue (wo i mine Ouge absolut nid passt)
3. äs dunkels Schoggibrun (mir hei alles chli im Landhusstil, würdi also zum Holz passe)
4. Türkis (wär aber schüsch niene würklech vorhande)
5. pink (wär i däm Ton ou niene)
6. altrosa (würdi widr zu dä Härzli u Chüssi passe woni nähie, d'Röseli dert ufem Stoff hei die Farb)

Was meinet ihr? Oder heiter schüsch ä idee.

problem muesme ha

Bluemefee






Soefeli82

nicht registriert

am 11.06.2010

Re: äs Farb problemli.........

Hallo Blumenfee

Ig würd mi für ds Brune entscheide. Will dir die farb äbä no anderne orte drinne heit... vilich würd no so äs matters, hellers violett passe...

lg soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



sheilyn  am 11.06.2010

Re: äs Farb problemli.........

s donkelbrune wörd mer au am beste gfalle.

öbrigens esch das wissleche verzierte papier met dem violett de hammer :) (inkl. stoffband)
(mer hend jo wiss violet, s motto)



mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

Zuletzt bearbeitet am 11.06.2010



cuenca  am 11.06.2010

Re: äs Farb problemli.........

ich persönlich würd au s'brun näh oder s'altrosa. E anderi Möglichkeit (wie so Soefeli gschriebe) wär en helle Violett-ton.

Beträffend em Couvert, es passt würklich nid. Da würd ich vorschlah, entweder im helle Violett-Farbton, oder falls Altrosa no dezue nimmsch, denn im Altrosa. Es muen ja nid zwingend es wiises Couvert si, oder?

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



happyday  am 11.06.2010

Re: äs Farb problemli.........

oder es perlmuet papier? das glänzt ja so ufene art und wiis und nimmt so au verschideartigi wiis-tön uf?



Blumenfee  am 11.06.2010

Re: äs Farb problemli.........

@Soefeli hey super idee mitem hällere Violett, z'Bändli isch ja ou chli häller. uf die idee wär i jetz widr nid cho......... mängisch gsesch for luter Wald d'Böim nüm (oder for luter Böim der Wald nüm oder wie o immer dä spruch geit )

@Cuenca gäll äs passt nid! Di dritti Farb sött när äbe für Cuver si wils wiise nid passt. z'altrosa würd mr ouno gfalle.

@happyday das hani scho probiert, passe würdis zu dä Chärtli aber zum Landhusstil gfallt's mr nid so. Aber merci für dini idee!

@all wär äch z'brun nid fasch z'dominant? Grad wils Chärtli rächt fiin isch u brun doch scho ä starchi Farb isch, swär zwar rächt edel?!

@sheilyn merci i finde das Papier ou genial!! Bi dür zuefall drübergstolperet u ha grad gwüsst das möchti. Eigentlech heti als Farbthema brun u gold welle aber dür's das Papier isches zu violett/wiiss cho violett isch sowiso mini Farb (ou im alltag) Ou du dini Hochzit steit ja scho fasch for dr Tür bisch sicher scho meeeega nervös gäll. Fröiie mi de uf Föteli damit i dis Farbkonsept cha bewundere wünsche dr äs wunderschöns Fescht!!

lg Bluemefee



cuenca  am 11.06.2010

Re: äs Farb problemli.........

Ich würd s'helle violett no dezue näh. So häsch eigentlich kei 2. farb sondern nume en andere Farbton (wär au fürs Couvert guet). Und wennd Luscht häsch, denn chasch immerno brun oder altrosa dezue näh, wobi ich brun würd favoritisiere.

Beträffend de Stärki vom Brun: Wennd z.B. mit em Brun ganz fiin schaffsch (z.B. fini Streife oder es Härzli oder es bruuns Bändeli), denn würkts nid z'fescht. Es dörf eifach nid die dominanti farb si, aber das wär ja eh wiis und violett...

Aber Du hast ja noch etwas Zeit, wenn ich das recht sehe. Schau doch mal nach anderen Gegenständen, die Du sonst noch wünscht, in welchen Farben es die gibt (ich musste extrem lange für Kerzen in unseren Farben schauen), auch z.B. Blumen, etc. Vielleicht hilft es Dir in der Farbauswahl dann auch noch etwas...

PS: wenn Du noch am studieren wegen dem Gold bist, ich würde dann aufgrund dieser bereits ausgewählten Farben zu Silber tendieren... einfach noch als Tipp...
_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



sheilyn  am 11.06.2010

Re: äs Farb problemli.........

uuh gold ond brun? ned mis deng, aber alles gschmacksach! wär denn das au metem landhus stil verbonde gsi?
also i fende die bonte fröndleche farbe, passed super zom landhus stil. au s altrosa! aber ned is chärtli ergendwie...

ech fende das donkle brun no schön dezue, ebe wells en kontrascht esch. aber es hellers violett wär secher genial!

mini farb esch ebe au violett :p liebe violett scho sett ca 5 johr. :) (also sett denn bewusst ;) )
han au vell violetti chleider ond deco ond alles.
ond min gg hed ebe au werkli gärn violett! aber nor s ganz donkle violett bis aubergine.

ond ergendwie esch letscht johr no violett so mode gsi ond es hed sech bi de hochzitsplanig denn so ergäh, dass mer das farbthema gnoh hend, ohni das mer eis gsuecht hend! ;)

jojo! es röck nöcher!
geschter ond höt lohts mi chalt, komischerwis. i dänke well mer alles wechtige erlediged hend :)
aber vorhär hani schier it hose gseicht!

jetzt freui mi eifach no riesig :)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)



Krispy  am 11.06.2010

Re: äs Farb problemli.........

Mer persönlech gfallt altrosa am beschte!

Aber mou ehrlech, was machid ehr met de Couvert wenn er en Iladig öberchömid? Die meischte Lüt packid doch s Chärtli us ond stellets uf ond s Couvert chond i Gösu. Drom han ech es mega gwöndlechs Wisses Couvert gno...



elchalten  am 11.06.2010

Re: äs Farb problemli.........

@ blumenfee: ich stimme fuer braun oder das hellere violett :-) gefaellt mir am besten!

@ krispy: ich behalte das couvert immer! finde es gehoert zum kaertli. ausserdem freue ich mich jedes mal, wenn so ein schoenes farbiges (oder spez. weisses) kaertli in meiner post auftaucht - da weiss man sofort... ooohhh - hier handelt es sich um etwas spezielles :-) die neugierde ist dann riesen gross das couvert sofort zu oeffnen. (besonders schlimm, wenn's nur an meinen gg adressiert ist, und ich warten muss, bis er zu hause ist...)

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.