Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Anstecker Bräutigam/TZ BILDER
Anstecker Bräutigam/TZ BILDER
 1
kleinefeder  am 19.06.2013

Anstecker Bräutigam/TZ BILDER

Könnten diejenigen, die schon Anstecker gefunden oder bestellt haben, nicht ein paar Bilder davon einstellen? Oder sonst, wer schon Ideen hat? Madame Google hat mich mit ihren Vorschlägen irgendwie nicht so überzeugt und ich suche noch ein paar Ideen...
Bitte mit Fotos, wenn es geht.

So fände ich es noch schön, einfach mit anderen Blumen.



autumn_bride  am 19.06.2013

Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER

Wo ich bi go Vorbespräche bi de Floristin, hät sie mer gseit sie tüänds dänn uf Blueme vo mim struss abstimme und mached ein astecker wo dezue passt. Dänn hät sie mer verschiedeni möglichkeite zeiget wie sie das unne na chönd mit draht iwickle oder sust na gstalte. Am beste frägsch dini Floristin sie hät sicher au na föteli, eventuell sogar vo sache wo sie sälber gmacht hät.



dandi78  am 20.06.2013

Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER

Eg be glicher Meinig wie d'autumn_bride. Am beschte losch di vonere Floristin lo berote. Eg be grad geschter imene Bluemelade gse und die hei ganz vöu Föteli gha und au Dankeschärtli vo Chunde wo ghürotet hei. Dört chasch gueti Idee sammle. Im Gspröch ergit sich de das. Eg ha ungefähr gseit, wasi mer vorstöue (au ahand vo Föteli) und zäme hei mer de das usgarbeitet, wo umsetzbar esch und mir gfaut.



anyany  am 20.06.2013

Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER

Lueg mou do:
https://www.google.ch/search?q=flowercli...252&bih=561
Of englisch fendet mer oft meh. ;)



dandi78  am 20.06.2013

Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER

hey so guet any, mega vöu schöni föteli



kleinefeder  am 20.06.2013

Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER

Danke...
Das do findi au no schön...



LucyLu  am 22.06.2013

Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER

Google unter: wedding boutonniere det findsch au uuuh viel cooli Idee... Mir gfallet die na:









kleinefeder  am 01.07.2013

Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER

Danke für die tollen Tipps...
Ich finde diesen hier noch schön. Mir gefallen drum diese weissen kleinen Blümchen total gut. Weiss jemand, was das für welche sind?



morelia  am 15.08.2013

Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER

mir gefallen diese







 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.