Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Bildersammlung Einladungskarten
Bildersammlung Einladungskarten
 1 .. 21 .. 39 40 41 42 43
kleinefeder  am 20.03.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Wow, morelia... Diese Karten sind ja echt meeeega schön. Bin voll begeistert. Ja, da bist Du sicher eine ganz Weile dran... :D Aber es macht ja eigentlich auch Spass, wenn man nicht so einen Stress hat und vielleicht hilft GG ja auch ein wenig mit...



Lula  am 20.03.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Schön, Diner Kartene, Morelia, gfallt mr!

Wie lang hesch gha drane?



apple-pie  am 20.03.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Danke, Emma !

@morelia:
Wow, super schön sind deine Karten!!!



morelia  am 21.03.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

merci. ha ersch agfangä baschtlä... chas auso no nid sägä. d chartä ufem foti isch d "vorlag". mir si irä papeterie gsi bir schwoscht vom tz. när hetsi üs ä chli bispiu zeit u mir hei när gseit was für farbä u formä mir wei. dr stämpu heimer usägläsä u si het üs beratä was würd passä. si het üs när nach üsnä vorstelligä gad eini gmacht und das isches gsi. iz machemer nid chartä um chartä, sondern step by step. auso z.b. aui stämplä mitenang usw...



kleinefeder  am 21.03.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Würdi au so mache und wenni denn mol grüens Liecht ha, denn fangi sicher au so a...



 1 .. 21 .. 39 40 41 42 43

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.