Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Blumenschmuck in der Kirche
Blumenschmuck in der Kirche
 1 2
speedy  am 19.02.2010

Blumenschmuck in der Kirche

Hallo Brütlis

Ich frog mich grad, wie fescht dass d Chile überhaupt mues gschmück si. Mir wärded sicher uf em Taufstei es grössers Bouquet ha, dä isch ebe au an normale Sunntige zimmlich üppig gschmückt. Aber an de Site vo de Bänk möcht ich eigentlich gar nüt me dra tue. Mir sind inere rächt grosse Chile, dört han ich eifach s Gfühl, es würd sowieso fascht chli untergo. Usserdäm isch mir d Organisiererei, wär hängts ane, wär ruumts uf, irgendwie z blöd. Fänded ihrs fescht schlimm, wenn d Chilebänk nid gschmückt sind?

Danke für euri Meinige und liebe Gruess
Speedy



sternschnuppe  am 21.02.2010

Re: Blumenschmuck in der Kirche

also ich fände es schon etwas gewöhnungsbedürftig, da geschmückte kirchenbänke für mich bei einer hochzeit dazugehören. aber wenn es dir einen so grossen stress bereitet, dann ist es wohl besser du lässt es...



Franziska

nicht registriert

am 21.02.2010

Re: Blumenschmuck in der Kirche

Tja, da sieht man mal wieder wie verschieden die Geschmäcker sind.
Mich würde das gar nicht stören und ich begreiffe die situation von Speedy sehr gut.
Meine erste Hochzeit war auch in einer grösseren Kirche, da gehts wirklich unter, da haben wir es sein lassen. Wir hatten 2 so Bäumli, keine Ahnung was das war, in einem schönen Topf mit einem Band ringsum und auf dem Taufbecken Blumen, alles wurde danach ins Restaurant getan und die Bäumchen hatte ich lange noch Zuhause. Manchmal ist weniger mehr.

Jetzt ists umgekehrt, unsere Kirche ist sehr klein, es wird ein Altargeschteck geben und an unseren beiden Stühlen wird was hängen, aber das wird von der Kirche gemacht und bezahlt!

Speedy, ich würde einfach ein schönes Gesteck machen lassen und die Kirchenbänke sein lassen.

Lg Franziska

26. Juni 2010



Carmile  am 21.02.2010

Re: Blumenschmuck in der Kirche

hey speedy

und üsne gschmack isch nomol ganz anderst:-) i mag grossi gsteck überhaupt gar nöd :-)). mer isch wichtiger dass bi jedere zweite bank bide vordere 10 bankreihe (grossi kirche) ufde site was bluemigs platziert isch. i möcht wenn möglich solchi ständer wo mer chönd solchi chline strüssli obe druff setze (oder a solchne stäckä befestige, wo amigs au kerze dra sind ide adventszit i dere kirche). die strüssli chämet nochher ufd tisch am esse. organisiere und mache tüänd das üsi helferlis, do macht i gar nix me tue. evtl. no zwo vo dene kuglige bäumli vor em igang mit schleifli drin. da dkirche vo usse aber nöd speziell isch und gad ar stross (das isch würkli en nochteil, nöd mol spalierstoh goht..däfür isch de quellehof gad über de stross ufde andre site), tüänd mer die bäumlis villicht au näbt em altar links und rechts hi. i lieb die :-)

wenns dir zviel wird oder du kei bock druff häsch, würdis eifach wegloh. alles wo nöd zwingend mues si und me kei lust druff hät, findi chasch guet wegloh.




Pamuya  am 21.02.2010

Re: Blumenschmuck in der Kirche

@ Speedy

ich sehe das ähnlich wie du. Wir werden sicher etwas grösseres auf dem Taufstein haben. Die Bänke werden wir wohl eher nicht schmücken. Und wenn, dann bestimmt nur die ersten beiden auf der Seite eine kleine Rose und ein schönes Blatt mit einer Schleife befestigen. Wir mögen es schlicht, gerade in der Kirche, da wir ja dort so oder so die kleinste Zeit verbringen werden

*****Am 10.07.2010 isch üse grossi Tag! Mir froied üs mega!*******



silver83  am 21.02.2010

Re: Blumenschmuck in der Kirche

hey speedy, ich han mich di letschtä paar täg intensiv mit dä bluemä beschäftigt und bin in 2 lädä gsi...
ich han mich im vorfäld versuecht zerinnerä was bi dä anderä hz so bluemigs in dä chirchä gsi isch, und ich chan mich bim bestä willä nümmä dra erinnerä also so wichtig isch es nid

mier werden das etz so machä, dass ich orangi gerbera in so plastikbüchsli, wo chli wasser dinä isch und en deckel druf, tue und no mit brunem (weiss nid wiä mä das nennt) gwobnem fasrigem zügs drumumä, dass mä di plastik dinger nid gsied. das würd schreg in spitz zogä und gseht sicher schön us. das chan i den am fritig obet ufhengä, den wasser hens jo. tür ischs nid, und wens der einti tätschmeister wägnimmt isch das scho guet, den bruchä tüens mier nümmä im resti.

ganz leer han is nid wöllä si lo, aber au nid züppig, drum ischs no ä schöni schlichti sach für mich, und brucht nid viel ziit.

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



pancy  am 25.02.2010

Re: Blumenschmuck in der Kirche

Also wir haben uns von der Floristin beraten lassen und machen es nun so: auf dem Altar ist ein grösseres Gesteck, welches am Abend vor uns auf dem Tisch ist. Die restliche Tischdeko macht sie so, dass wir sie in der Kirche an den Bänken verteilen können (nicht bei jeder Bankreihe). Sie hängt das irgendwie an Ständerchen auf.
Hab ein Bild angefügt, wie dann unsere Deko am Abend ungefähr aussehen wird.

Zusätzlich mach ich doch kleine Gläsli mit Teelichter drin, die rundherum mit Pergament-Papier, feinem Satin-Band und ein paar Glasperlen verziert werden.
Es gibt übrigens Teelichter, die etwas grösser sind und länger brennen! :-)

*** wir können es kaum erwarten bis der 26.06.2010 da ist... ***



cuenca  am 25.02.2010

Re: Blumenschmuck in der Kirche

Wir werden den Blumenschmuck in der Kirche recht spartanisch halten. Es wird an jedem zweiten Bank etwas geben (was wir am Abend auch als Tischdeko benützen können) und möglicherweise noch etwas für den Altar. Ich werde aber auf jeden Fall noch mit der Kirchgemeinde sprechen, ob sie noch etwas stellen...

Ich finde die Kirche schön, auch wenn sie nicht geschmückt ist und deshalb will ich auch nicht zuviel (ich investiere das Geld auch lieber anders )

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



nzwedding  am 10.03.2010

Re: Blumenschmuck in der Kirche

Ich war vor ein paar Jahren an einer Hochzeit, da war Perlmutt auf so Gräser aufgezogen. Schwierig zu beschreiben aber vielleicht habt ihr das auch schon gesehen?!
Das möchte ich unbedingt haben.
Vielleicht noch ein Bogen um den kleinen Kircheneingange (Bergkapelle).



nimbini  am 10.03.2010

Re: Blumenschmuck in der Kirche

also mir hüratet ime gewölbecheller und det würkt de ruum an und für sich scho sehr schön! mir werded eifach no es paar cherze ufstelle und roseblätter streue und so wird das alles für sich sälber würke! wänn ihr inere schöne chile fiired, würkt die ja evlt au für sich und es bruucht gar nüme gross bluemeschmuck!



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.