Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Einladung Hochzeit und Taufe
Einladung Hochzeit und Taufe
 1
Xenia  am 10.02.2010

Einladung Hochzeit und Taufe

Hallo

Nachdem wir bereits im Juli 2009 zivil geheiratet haben und unser Sohn im September zur Welt kam, heiraten wir im Sommer 2010 noch kirchlich und taufen auch gleich unseren Sohn. Jetzt bin ich etwas ratlos, was wir auf die Einladungskarten schreiben sollen.

Kann mir da jemand einen Tipp geben?
Danke
Xenia



Gloeggli  am 10.02.2010

Re: Einladung Hochzeit und Taufe

Hoi Xenia

Ich wörd mol of Internetsietene vo Chärtliabieter go luäge, det chan mer au emmer Mustercharte aluäge, han det au settigi gseh. Bsp.: www.eliart.ch

Mer hürote im Juli, euse Sohn werd denn 2 1/2 sie, mer händ es ganz es eifachs Chärtli gmacht, vore e Foti wo mer alli drüü droffe send (do sech för ehn jo au einiges veränderet dor euses Hochzyt, ond mer als ganzi Familie händ welle droffä sie).

Grüässli Glöggli

....eusi zivile Hochzyt esch am 16. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....



speedy  am 10.02.2010

Re: Einladung Hochzeit und Taufe

Ich ha erscht grad letschti ganz es härzigs Föteli gseh: D Hand vomene Täufling so halb göffnet, und denn hets Ehering drin gha. Als Text isch denn nur no obe "mir hüroted" und unde "mir taufed" gschtande.



silver83  am 10.02.2010

Re: Einladung Hochzeit und Taufe

bin gad schnell go luegä uf ä iladig wo den am hz au tauft worä isch. und diä 2 hen das gar nid vermerkt uf der iladig. taufi isch au nur ganz churz khaltä wordä, nur 10 oder 15 min. also würkli nur der "vorgang" vur taugi mit der sägnig ect, kei sep. predigt.

uf em dankeschärtli isch den es foti gsi wo us 4 oder 5 einzelnä fotnä gmacht gsi isch (wei ä colage), und eis dervo isch es bitz chöpfli (nid der ganz glaub) überm taufbecki. so hens das den ins dankeschärtli inägno.

find i idee vur speedy aber sehr schön.


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Gloeggli  am 10.02.2010

Re: Einladung Hochzeit und Taufe

dä Speedy ehre Vorschlag fendi au mega schön --> händ mer au probiert, nor esch das met emene chline Chend es schwerigs Onderfange

....eusi zivile Hochzyt esch am 16. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....



Xenia  am 15.02.2010

Re: Einladung Hochzeit und Taufe

Die idee von speedy tönt wirklich gut. Mal probieren, ob due fotosession mit unserem 5monatigen sonnenschein klappt:-)

Foto mit uns dreien möchten wir nicht machen, da ich noch einen älteren sohn habe. Sonst wäre der etwas ausgeschlossen.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.