Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Einladungskarten
Einladungskarten
 1 2
himbeer  am 27.06.2013

Re: Einladungskarten

ja bi eus fehlt ebe no de druck vom inhalt wo mer denn selber inetüend... das nimmt mi recht wunder wie tüür das wird. id dankescharte chläbed mer eifach es foti ine, aber die sind ja au nüm so tür wie au scho.



chliini22  am 27.06.2013

Re: Einladungskarten

reebee
Vielen dank für den Link. Hab nur gerade geLesen, dass für Lieferung in die Schweiz noch Zollgebühren anfallen können. War das bei Euch der Fall?
Oder habt Ihr einfach nur das Porto bezahlt?



Reebee  am 29.06.2013

Re: Einladungskarten

ich glaube, das war bei uns der fall, allerdings wird dir als CHer auch die MwSt nicht verrechnet. daher gleich es sich ziemlich aus :)



Nemo  am 29.06.2013

Re: Einladungskarten

Wir haben unsere bei kartentrend.de bestellt und gestsltet. Preislich sehr interessant und ganze kartenserien erhältlich. Die qualität ist super!



autumn_bride  am 30.06.2013

Re: Einladungskarten

Mir händ eusi charte bi citiprint druckelah, und sind im durchschnitt inklusiv couvert und ilageblatt uf 4.30 pro charte cho. mit em resultat sind mir sehr zfriede gsi, mir händ euses design sälber gmacht und sie händ eus sehr guet berate und au na es paar wichtigi hiiwiis gäh zu däm design programm, da mir nanig viel erfahrig demit gha händ. Au vo de Gest sind ganz viel komplimänt cho. Wo mer na chönti spare isch wänn mer scouvert im migros oder coop e massepackig postet wo chli dünner isch. isch halt chli wäniger edel aber simmer ehrlich wie lang wird scouvert bhalte? Bi de dankenscharte machi das so...



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.