Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Give aways, Gastgeschenke...
Give aways, Gastgeschenke...
 1 2 3
Heart  am 18.06.2013

Re: Give aways, Gastgeschenke...

Hm. mau luege,due mi no berate, aber wär scho mega cool wenns wörd klappe.
->Lula, ha dine link leider ned chönne uftue. mier hürate am 16. Mai zivilisch und am 24. Mai kirchlech.->Happy Sybille/ Lula. Mier hei scho s meiste organisiert, Pfarrer, Chele, Fotograf, Fästlocation, Aperooort, usw. sender ou scho so wiit. s säge so föu dasmer so glii dra sind....
Mer hedi afe d Trouzüüge gfrägt und involviert, vo de andere döimers nochli zrogg bhaute...wei ja d spannig nochli erhaute



Lula  am 19.06.2013

Re: Give aways, Gastgeschenke...

Tue se süsch eifach kopiere, u so ifüege.

Wieso weit dr de de andere no nüt säge?



HappySybille  am 19.06.2013

Re: Give aways, Gastgeschenke...

Hallo Ehr Liebe '13er & '14er Brüt

Also das isch in Lörrach im Kaufland (gr. Ware food huus) denne bim Kiosk. Ehr chönd das Postfach onter www.grenzpakete.de Lörrach mache. (Sorry Ehr liebe, ha euchi news leider erst eze xseh ond i luege no ganz gnau noche, be grad unterwegs).
Mer send euses grosses Päckli letsti frytig go abhole (lörrach isch ab de Grenze nor ca. 10 autominute enfernt). Ond ebe bi dem Kiosk het das super klapet (münd nor euchi ID zeige, dametses au a di rechtigi abgend). Sebd öbrigens ganz netti.

Ah öbrigens mer wohnet sorsi ond het somet nor 1autostond noch Lörrach.
:-) mer hürotet am sa. 20 juli 2013...hui ha no vel zom bastle, maches jo met vel Freuid ;-)

Ebe sueche no för Euich liebe die gnauere Agabe (wegem postfach)
Grüessli :-*



HappySybille  am 19.06.2013

Re: Give aways, Gastgeschenke...

http://www.grenzpaket.ch/shop_content.php/coID/72/content/Deutsche-Lieferadresse-Loerrach-Kaufland.htmleart, log has gfunde jupi ;-)

Hoffe s'esch ok so för Dech
Woow heyii Ihr send ja scho mega wit, gratuliere..
Bi euis gohts no ca. 36täg ond de stohts s'Hochzyt for de Töre



Lula  am 19.06.2013

Re: Give aways, Gastgeschenke...

Danke Dir viu mau, wird gad gspicheret



HappySybille  am 19.06.2013

Re: Give aways, Gastgeschenke...

Loget i han do nochli bastlet,
Zom einte d'handfächer - die farbige för Dame & die us Zedernholz för d'Herre, dene "Freudeträne" Nastüechli Päckli, werd bedes a eusere freie Trauuigszeremonie im Schlossgärtli heregleit (of jede Platz bi de Husse).
Vele Dank före super Tipp (Fächer) an LucyLu & Eve777

We gfallts Euich? Bi de "Freudeträne" hani no anderi Schriftfarbe verwendet (has nonig chöne fötele).

eo]



HappySybille  am 19.06.2013

Re: Give aways, Gastgeschenke...

Snif sooo en saich/schaad, be unterwegs und föteli send sogar bimne printscreen z'gross :-/
Jo guet i dues de am Abig Euich via PC sende



HappySybille  am 19.06.2013

Re: Give aways, Gastgeschenke...

Oh ich stuune, s'het jo doch funktioniert.hoffe Ehr xsähnds guet, welli ofem natel en Printscreen ha wegte Dateigrössi müesse mache ;-)



autumn_bride  am 19.06.2013

Re: Give aways, Gastgeschenke...

Hoi Zämme,

Wow du häsch würkli schöni Sache Blumenfee.

Ich kombiniere Tischdeko und Gastgschänk. Ich ha so Cherzegleser chli grösseri mit ere wölbig obe sinds änger det drum bindi es satinband und mache mit Draht chräleli ane wo es bizeli abehanged, sglas tueni zu eimdrittel mit wiisemchiis uffülle und dänn es cherzli ine, Dänn stell ich die uf die Tisch id mitti i e reihe. Am Schluss cha jede eis mittnäh. De vorteil isch us minere sicht ich cha die vorhär mit eme Bild wie ichs wett ha is resti bringe und es isch chli günstiger wil ich nid tischdeko und gastgschänkli bruche. Die Tisch sind nid sehr breit und dänn sinds au nid überlade mit material und es gseht sehr fästlich us... Wirde vilicht mal na es föteli Poste wänn de ersti Prototyp staht.



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.