Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   ultimativer kleber für namenstäfeli...?
ultimativer kleber für namenstäfeli...?
 1
calla  am 20.11.2009

ultimativer kleber für namenstäfeli...?

wer hat ihn? ich kenne zwei verschiedene szenarien von hochzeiten, bei einer hielten die namenstäfeli knapp eine stunde, bei der zweiten etwas länger...

unsere täfeli sollten aber bis in die frühen morgenstunden halten... wessen namenstäfelchen kleben noch heute?

danke für eure tips (produktename inkl. wo käuflich)

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°



prinzaessin  am 21.11.2009

Re: ultimativer kleber für namenstäfeli...?

Mier händ chliini Magnetli gha (www.supermagnete.ch), die händ super ghebet! Und mer het denn weder Löcher na Reste vom Liim uf de Chleider...



silver83  am 21.11.2009

Re: ultimativer kleber für namenstäfeli...?

hoi calla, ich machs mit heisslim. bis etz hät no immer alles ghebt ka

Lg


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Yasi  am 23.11.2009

Re: ultimativer kleber für namenstäfeli...?

mir händ en Chläber gha, wo ehnlich isch wie de Conni Coll. Kriegsch fascht i jedem Bastelgschäft. muesch eifach uf d'Schildli striiche und denn ganz trockne lah. nachane chasches chläbe wott wotsch, bechunsches immer wäg ohni Rückständ. bi ois häts mega guet ghebet. chasches au a ganz fiini Stöff anemache.

lg Yasi

Sit em 1. August 2009 glücklichi und stolzi Ehefrau!



Nadine123  am 24.11.2009

Re: ultimativer kleber für namenstäfeli...?

Man kann in der Papeterie welche kaufen, die sind wie Ettiketen, welche man dan normal mit Drucker bedrucken lassen. Die sind voll genial und halten wirklich ewig und schaden auch nicht den Kleidern...



speedy  am 07.12.2009

Re: ultimativer kleber für namenstäfeli...?

Also ich würd au d Magnet empfähle. Ganz abgseh devo, dass es keini Löcher und Fläcke git, hets no e witere Vorteil: Wenn ihr so Etikette nämed wo me an Stoff cha chläbe, denn hebe die vilicht sehr lang, und wenn ihr Glück händ gits au nid gross Fläcke, aber erschtens händ ihr bi de Fraue s Problem, dass die Etikette nid guet hebed wenns uf Stickereie gchläbt wärded (was ebe bi gwüsse Hochzite doch no rächt vil Fraue ebe händ), und zweitens händ ihr s Problem bi de Herre, die chläbe das Ding am Afang vom Fescht ufs Jacket, chum sind ihr im Restaurant chunt das Ding an d Stuellehne und es gseht wieder niemer, wie Monsier heisst.



Nadine123  am 09.12.2009

Re: ultimativer kleber für namenstäfeli...?

Also, bim Tchibo cha me doch so blingbling Ständer für Namenstäffeli kaufe Has mir jetzt kauft... Wird au glichzitig als Gastgschenk geh...



Pamuya  am 04.01.2010

Re: ultimativer kleber für namenstäfeli...?

Hallo Zäme

Also ich han mir etz mal Magnet bstellt vo Supermagnete (punkt) ch! Si sind 1.5 Täg nach de bstellig scho bi mir iitroffe und erst no viiiilll günstiger alsichs i jedem Baschtellade becho wür! .... Ich bin voll z fride und wird nächst Wuche mal en Prototyp baschtle zum luege ebs au würklich hebet..aber ich han kei Zwifel dra!!



Hase1981  am 04.01.2010

Re: ultimativer kleber für namenstäfeli...?

Hallo Pamuja

Darf ich fragen welche Magnete du gekauft hast? die kleinen Scheiben oder die viereckigen?

Es grüsst der Hase


14.07.99 verliebt
14.07.09 verlobt

und nach 11 Jahren und 11 Monaten werden wir am
11.06.11. kirchlich heiraten



Pamuya  am 04.01.2010

Re: ultimativer kleber für namenstäfeli...?

Hallo Hase

Ich hab die kleinen Scheiben gekauft. Kann dir die Stärke/ Grösse jedoch gerade nicht sagen..müsste ich nachschauen zuhause! Aber wie gesagt, werde nächste Woche ein Prototyp erstellen und ihn dann auf "Herz und Nieren" testen



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.