Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Magnete vs. Holzklammern
Magnete vs. Holzklammern
 1 2
Found  am 03.06.2013

Magnete vs. Holzklammern

Hallo an Alle,

wollte mal fragen, wie Ihr eure Anstecker gebastelt habt.
Mit Magneten oder Holzklammern?
Ich denke, die "Nadelmethode" fällt weg...
Was spricht für die jeweiligen Methoden?
Danke für eure Antworten.



tabi  am 03.06.2013

Re: Magnete vs. Holzklammern

Wir werden unsere Namensschilder mit Supermagneten machen. Die halten perfekt und machen die Kleider nicht kaput.
Grüessli



FringillaVigo  am 03.06.2013

Re: Magnete vs. Holzklammern

Ich finde für Holzklammern spricht nur, dass sie ganz hübsch aussehen. Aber da man die nur am "Rand" von einem Kleidungsstück befestigen kann, könnten sie bei manchen schon stören, weil man dann das Namenskärtchen immer am Ausschnitt hängen hat. Ausserdem denk ich, dass magnete besser halten. Dafür können die bei Schrittmachern problematisch sein ,oder?



Found  am 04.06.2013

Re: Magnete vs. Holzklammern

Das habe ich mir auch überlegt.
Hm, da findet man immer wieder Dinge, an die man nicht gedacht hat...
Schrittmacher, das könnte ein Problem sein. Vielleicht weiss jemand mehr?



Canoa  am 04.06.2013

Re: Magnete vs. Holzklammern

Found es gibt noch so Leim der gut hält und keine Spuren auf den Kleidern hinterlässt!
Ich werde einen solchen benutzten. =)



toluwu

nicht registriert

am 04.06.2013

Re: Magnete vs. Holzklammern

Wir haben auch Magnete genommen. Bzgl dem Herzschrittmacher kann man ja fragen und für diese Person ein Schild mit Klammer oder Nadel machen.



Lus

nicht registriert

am 04.06.2013

Re: Magnete vs. Holzklammern

mir lö namensschildli mit magnetli la mache grad bim florist. das mit em härzschrittmacher weisi, aber zum glück het kene vo üsne gäscht so eine, emu nid dasi wüsst
für d namensschidlil vo de 3 chind wo am fest dabi si hani chlini chlämmerli gno.
i gloube, magnetli si würklech am gäbigste.



Eve777  am 05.06.2013

Re: Magnete vs. Holzklammern

Also mir händ eus für Holzchlämmerli entschiede und zwar usem Grund, will mir vo dene Magnet ned so begeisteret gsi sind wo mir a de letschte Hochzyyt wo mir iglade gsi sind Asteckerli demet übercho händ. Ich ha det es Chleid agha mit ganz dünne Trägerli und denn het s Namenstäfeli mit dene Magnet eifach ned richtig ghebt, am Träger esch es verrütscht uf d Siite use, d Magnet händ denn scho zäme ghebt aber leider ned am Träger . Und wenis wiiter unde bim Usschnitt befestiget ha esch es au immer abgheit will dete d Flächi zu unebe gsi esch. Am Schluss hani das Ding abgno und a mim Schal müesse amache wills sust niene dragange esch. Dorom hämmer gfunde mit Chlämmerli esch es ev. doch praktischer.....



Found  am 05.06.2013

Re: Magnete vs. Holzklammern

Ich sehe, es gibt bei beiden Vor-/Nachteile...
Kommt wohl auch recht auf die Garderobe an...

@Canoa: Wo gibts diesen Leim?Habe ich noch nie gehört!



Nathi1985  am 06.06.2013

Re: Magnete vs. Holzklammern

Mir hend üsi Namenskärtli mit Magnet gmacht vo Supermagnete. Bi Interesse chani dir sust mol dä Link schicke vo dene wo mir bstellt gha hend. Aso diä hend meeega guet ghebet und i han ez nöd mitübercho das irgendwo nöd gange isch oder nöd passt het. Aso i würds widor so mache!

Lg



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.