Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Migros-Florissimo
Migros-Florissimo
 1
Lula  am 23.09.2013

Migros-Florissimo

Hoi ihr Brütlis

Ha leider mit dr Suechfunktion nüt gfunde.

Het öber vo öich Erfahrig mit Bluemedeko fürs Hochzyt us am Mirgros? Mir hei üs das geschter überleit, u i ha mau wöue nach Erfahrige frage.



kleinefeder  am 23.09.2013

Re: Migros-Florissimo

Also, ich habe da mal angefragt, es ging aber eher um Beerdigungen... Ich glaube, es kommt nochmal sehr drauf an, was für Angestellte ihr dort in der Migros habt, in der ihr bestellt. Bei uns zum Beispiel gibt es regelmässig suuuuuper tolle Arrangements und die Frau dort (besonders die eine) hat es meega drauf. Der würde ich sofort meine ganze Deko anvertrauen. Aber ich denke, das ist sehr unterschiedlich...
Sonst kann ich Dir leider nicht weiterhelfen, da ich dann doch nichts bestellt habe (Blumenkränze für Beerdigungen machen sie nicht)...



Lula  am 23.09.2013

Re: Migros-Florissimo

Hoi kleinefeder

Viele Dank für dAntwort. Gsteck hei si viu schöni, aber ebe, ha mi no nie meh drum ta. U dLüüt si eigentli ou gäng fründli.
Ha eifach dänkt, viellech isch gad öbert ume wo erfahrig het drmit, u mir cha Tipps gäh betreffend am Hochzyt.



MilaC  am 24.09.2013

Re: Migros-Florissimo

Mis Mami hets det gmacht
Vor 25 Johr allerdings und sie het mir de Tipp wiitergeh..
I findes sinnvoll dass mer die Lüüt zerst kennelehrt.. Aber i finde amigs es het schöni Sache und logischerwiis vill günstiger..



kleinefeder  am 26.09.2013

Re: Migros-Florissimo

Ich chaufe efang jedi wuche ein Struss oder es gsteck i üsere Migros, wil die das soooo super mached und ich ha ihre scho paar mol es Kompliment gmacht. Vielleicht wär das würkli z überlegge... Mer chönt jo auch "nume" d Gsteck und so döt mache lo und dä Brutstruss irgendwo anders.
Mir häts äbe au mis mami gseit



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.