Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Motto das passt
Motto das passt
 1 2 3 4 5 6
jamira

nicht registriert

am 04.09.2012

Motto das passt

Hoi zäme ,
bin grad noch de suechi voneme passende Motto!!

sehr schwerig wie finde der Königlich feiern?
han dänkt alles so elegant und mit krone und so wie finde der das?
han ebe ke ahnig wie ich das öberal dri bringe chönt!!!!

Danke für tips:-)))



Keks  am 04.09.2012

Re: Motto das passt

Hey Jamira

Wiä wärs mit Froschkönig? Mini Tante hät das Motto a Ihrem Hochzig gha. Mit Froschkönig gits än huufe Sujet z.B. für d'Iladige und au Dekosache. Ich ha das Motto super gfunde



Daninici10

nicht registriert

am 04.09.2012

Re: Motto das passt

Froschkönig tönt ja ganz guet. Do chamer viel drus mache

I han gad au hüt überlait ob i nöd e motto will, aber mir isch do usser Glamour au nix igfalle wo zu üs passt



isa.bella77  am 04.09.2012

Re: Motto das passt

hmmm schwierig, s einzige was mer grad so spontan in sinn cho isch, wenn ihr eu es symbol zur königliche Hochziit überleggend, und das überall, also iladige, tischchärtli, menuchärtli.....ect druf tüend. Ev händer es fam wappe, oder gstalltet eis für euch. oder ev was mit siegel. hmm wahrschienlich nid das was d wetsch. bessers isch mer leider nid in sinn cho.



jamira

nicht registriert

am 04.09.2012

Re: Motto das passt

mol ocihiidee findi super cool vorallemd as mit em familie wappe:-)))
mir isch no es motto i sinn cho und zwar märchen oder so, ich bin ebe en richtigi märli tante a de wienachte dörf ich kes märli verpasse und min schatz muess sie ebe mitluege!!was meine der?
und dene chönt mer jo alles so voll qutschig mache oder hender zu dem en idee? be ebe ned so kreativ be buechhalter und das sind teoretiler



isa.bella77  am 04.09.2012

Re: Motto das passt

hmm z b die verschiedeni tische nachemen märli bennene und so dekoriere?



jamira

nicht registriert

am 04.09.2012

Re: Motto das passt

jo genau oder cindarella oder so:-) heisse jo richtigf asch so:-))
hm aber wie isch typisch märli???



isa.bella77  am 04.09.2012

Re: Motto das passt

zerscht würd ich mer überlegge was sind dini lieblingsmärli? den was macht das märli us? aso zb froschkönig, de frosch, goldig chugle, oder Aschenputtel, mit em schueh und de kutsche...



jamira

nicht registriert

am 04.09.2012

Re: Motto das passt

hey du bisch super das isch en tolli idee!!
hmm do merkt mer velech das ud chender hesch wott chasch bastle danke veel mol!!!!



isa.bella77  am 04.09.2012

Re: Motto das passt

bitte. :-) wend nu idee bruchsch eifach frage...



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.