Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Save the Date
Save the Date
 1 2 3
thomel

nicht registriert

am 20.04.2013

Save the Date

Wie viele Monate voraus habt ihr die Save the Date Karten verschickt?



soraya1  am 20.04.2013

Re: Save the Date

Die empfehlung hierzu ist von eurer Sitation abhängig. Liegt das Hochzeisdatum in den Ferien, werdet ihr die Einladungkarten früh herausgeben, wie wichtig ist euch, dass jeder kann, liegt vor den Gästen eine weite Anreise, die Planung benötigt,.....

Wir haben sie genau 1 Jahr vorher verschickt. Sie kahmen somit ca 340-354 Tage (je nach Wohnort) vor der Hochzeit an.
(Worauf wir ein wirklich süsses Telefon bekahmen von einem Gast, der meinte, die Hochzeit verpast zu haben, da die "Einladungskate" zu spät ankahm. (Panik vor dem Durchlesen) )



thomel

nicht registriert

am 20.04.2013

Re: Save the Date

So geil das mit dem Gast. Du meinst ich muss das Jahr Fett schreiben und Doppelt unterstreichen.



Nemo  am 20.04.2013

Re: Save the Date

Hallo thomel
Mir händs au genau es Jahr vorher verschickt und das isch super gsie so. Vor allem wenn ihr im summer hüratet denn chanis dir nur empfehle. Bi eus händ es paar gäst sogar ihri ferie de na grichtet will sis so früe gwüsst händ.
Iladige hämmer 6 mönet vorher geschickt.
Grüessli, nemo



thomel

nicht registriert

am 20.04.2013

Re: Save the Date

Danke Nemo.



MsJenaya  am 22.04.2013

Re: Save the Date

Also mir hei keni Save-the-date Charte verschickt. Das vorallem will mer ersch 6 Monet vorhär hei chönne e Termin ufem Standesamt abmache (mir hürate nur standesamtlech). Und de hei mer grad die richtige Iladige verschickt.
Usserdäm hei mer es Jahr vorhär no gar ned gwüsst, dass mer wärde hürate



nala05  am 25.10.2013

Re: Save the Date

hoi zämme

ich beschäftig mich grad au mit unsere save the date kärtli.
händ ihre die nur ad die gladene gäst vrschickt oder au an d apero gäst?
irgendwelchi empfählige?



himbeer  am 29.10.2013

Re: Save the Date

mir händ mitti september 13 ghürate und d charte a mim 30. geburi endi august 12 verteilt, da sind eh grad die meiste ume gsi. det händ mer au grad eusi verlobig bekannt geh :-)

mir händs in erster linie gmacht will mer halt i de hochsaison ghürate händ und eusi fründe und familie sehr verplant sind mit ferie etc.

@nala:
mir händ ussschliesslich gladeni gäst gha, kei separati aperogäst. ich muess aber säge, mir händ voreme jahr es save the date chärtli übercho und sind denn ziemlich enttüscht gsi, wo mer e iladig "nur" zum apero übercho händ. kollege vo eus wo a die glich hochzit iglade sind händ zb extra en babysitter organisiert und areis und übernachtig afange plane (sie wohned chli wiiter weg) und wo denn klar gsi isch, das de zauber für eus all eh nur es paar stund gaht, isches scho chli blöd gsi. ich persönlich würd es save the date nur de gladene gäst schicke. en aperogast cha sich die paar stund ja sicher freihalte oder anderwitig organisiere, es gaht ja in erster linie um die gladene gäst wo sich meh oder weniger s ganz weekend oder sicher de ganz tag müend freibhalte.



Annihanni  am 30.10.2013

Re: Save the Date

Ich würde sagen, wenn man im Sommer heiratet, sollte man spätestens am Anfang des Jahres die Karten raus schicken, früher kann nicht schaden. Allerdings sind 6 Monate oft das maximum, weil die Standesämter einen ja nicht vor 6 Monaten reservieren lassen und somit der Termin nicht fest ist. :(



nala05  am 31.10.2013

Re: Save the Date

@himbeer: viile dank für s mitteile vo dinere erfahrig! mir hän uns jetzt für e mittelwäg entschiede. die gladene kriege s std kärtli de aperogäst sage mirs datum eifach so..
du hesch nämli scho rächt, evtl sin den gwüssi entdüscht wil si "nur" zum apero iglade sin.

@annihanni: es geht mir nicht um die Einladungen, diese verschicke ich sowieso etwa 6-4Monate davor. Die Frage war an wenn ich die Save-the-date Karten schicken soll, also auch an die Aperogäste das datum vom Standesamt, ist bei uns auch nicht das primäre Datum, auch wenn ich es jetzt schon reservieren kann



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.