Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Unsere Etsy Schätze
Unsere Etsy Schätze
 1
Pfingstrose  am 20.11.2013

Unsere Etsy Schätze

Hallo mitenand,

Ich han dänkt mache mal en Etsy-Thread uf wo mer sich über Artikel wo mer bstelle möchti oder bstellt hät chan ustusche. Den chan mer evt. au de einte chli d Angst neh dete zbstelle oder wenn mer gad en gmeinsame Shop hät wo mer bstelle möchti d Lieferköste halbiere.

Es macht mit wer Lust hät…

Freu mich!

Mini Liste duni gad da ane. Das wirdich i de nächste Ziit bstelle - warschiendlich no einiges meh aber bin mer nonig ganz sicher was genau wili meistens mehreri Optione usegsuecht han:

Finterprint Gästebuch mit Tandem | idoityourself
Personalisierte Zündholzschachteln | hopeandfancy
Personalisierte Girlande mit Namen | LazyCaterpillar
Ringschächteli mit Initialen | ThePaperWalrus
Chalkboard | ThePaperWalrus
Vintage Girlande für den Pavion beim Apero | VintageSideofTheMoon

Zuletzt bearbeitet am 20.11.13 11:07



elea  am 20.11.2013

Re: Unsere Etsy Schätze

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...192_48.html#476



canella

nicht registriert

am 20.11.2013

Re: Unsere Etsy Schätze

Hallo Pfingstrose!

Wenn würdsch bestelle? I au scho paar sache i mim ichaufschörbli. I ha nonie dört öbbis bstelle. wie wird das gliferet? mit Fedex?



Pfingstrose  am 20.11.2013

Re: Unsere Etsy Schätze

Hoi Canella, ich mache jetzt mal e kompletti Liste was ich alles ha möchti und den würdi so afangs Dezember afange bstelle. Muss ebe chli luege dassi nöd usem Konzept grate. Hihi! Es chund nöd alles via FedEx chund chli drufah wo her das die Artikel chömed. Isch ja en weltwiite Shop. Aber es funktioniert sehr guet han aus cho öpis us Pole oder Thailand übercho. Was häsch den du dir so in Warekorb gleit?



canella

nicht registriert

am 20.11.2013

Re: Unsere Etsy Schätze

Hi Pfingstrose

i wott ebe evtl. no es gästebuech bstelle und e cardbox. aber i ha mi nonid chöne entscheide....
wie chunt de das züg? alles zäme mit 1x porto und verzollig zahle oder alles gstafflet mit verschidene kurierfirme?
Will wenns vo verschidne Firme verzollt wird, de chas si das die jedemol verzolligschöschte vo 25.- drufgheie....für das gäld würd is eigentlich grad lieber sälber verzolle.

Bis jetz hani das:

Elfenbein Freashwater Perle Halskette Armband und Stecker Set 4 2 Messgerät 5mm 6mm 4-2
Hearts on Yellowheart hölzernen Stecker 2g (6,5 mm) 0 g (8 mm) 00 g (9 mm) (10 mm) 7/16 "11 mm-1/2" 13 mm 9/16 "14 mm 5/8" 11/16 "3/4" 7/8 "1" Ohr-Messgeräte
Rote Kirsche Holz Herz Double Flared Stecker
Original Acrylgemälde Tier abstrakt "Kaninchen bis zu hören"

Si nid unbedingt hochzytssache, aber halt so WILL-I-HA-Züg



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.