Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   1. Termin Florist
1. Termin Florist
 1 2
Piglet  am 06.08.2009

1. Termin Florist

Hoi zäme
Mer gönd morn s'erst mau zom Florist öis go berote. Es got ome Brutstruss, Trouzüginnestruss, Astecker Brütigam ond Trouzüg ond en chlini "Alter"/Tischdeko.
Heit der en Ahnig wie vöu so öpis öppe chostet? Erfahrige?
Ha dänkt Brutstruss so ca. 100-150Fr., Trouzügin 50Fr., Astecker je 20Fr. leggi do ganz dernäbe? Tischdeko esch schwerig zom abschätze, do hei mer gwössi Vorstöuige.

Of was heit der gluegt be dr Uswahl vom Florist? Was gfrogt bem erste Termin?



Rosenherz  am 06.08.2009

Re: 1. Termin Florist

Hallo Piglet

Ich denke der Preis der Sträusse richtet sich nach Euren Blumenwünschen. Exotische Blumen sind zum Teil sehr teuer. Meine Floristin hat mir gesagt dass mein Strauss (mit Rosen) ca. 80.- und der etwas kleinere 50.- kostet. Anstecker denke ich wird ca. 20.- sein.
Bei der Tischdeko (nur die Floristik) werden wir ca. 300.- ausgeben.

Ich denke die Floristin muss Dir einfach sympatisch sein und ein bisschen Deinen Geschmack erkennen. Warscheinlich wirst Du bei Ihr Bücher und Fotos anschauen oder Du hast bereits Vorstellungen von Deinem Brautstrauss.
Wichtig sind sicher die Farben Euer Kleider auf die die Floristik dann abgestimmt wird.


Liebe Grüsse,
Rosenherz



Wir heirateten am 24.07.2009 zivil und feiern am 29.08.2009



Frettina  am 06.08.2009

Re: 1. Termin Florist

Ich zahle für den Brautstrauss ca. 120.-, für den Trauzeuginnenstrauss ca. 80.- und für die Anstecker je 14.-. Wollte aber auch spezielle Sträusse; sind daher eher teuer.

Betr. Tischdeko kommt es wahrscheinlich ganz darauf an, was ihr haben möchtet. Wir machen die Tischdeko selber, bzw. meine zukünftige Schwägerin baut das Ganze nach unseren Angaben auf. Für das Material haben wir so um die 300.- ausgegeben.


Zuletzt bearbeitet am 06.08.2009



souris  am 06.08.2009

Re: 1. Termin Florist

Oh, sehr guets Thema... Ich han hüt Abig s'Gspröch mit de Floristin.

Ich han mer ursprünglich mal dänkt, dass ich gern en Struss in Tropfeform hett mit wiise Rose ond Efeu. Nor bin ich jetzt nöm ganz öberzüügt. Isch das ächt ned chli langwiilig? Ond was git mer denn de Trauzügin für eine?

D'Farbe, wo mer suscht öberall händ sind, wiis ond rot. Min Zukünftige het es rots Gilet ah drom weiss ich ned, ob en Struss in rote Rose passt (müessti ja s'gliiche Rot sii, ned?)...

Mal luege...



Inessa

nicht registriert

am 06.08.2009

Re: 1. Termin Florist

Ich hab ca. 100 chf für meinen, ca. 70 chf für meine trauzeugin (gleichzeitig wurfstrauss) und 25,- für den bräutigamstecker, 20,- für die trauzeugenstecker.. es lohnt auf alle fälle vergleichen und fotos zeigen lassen.


*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



Piglet  am 07.08.2009

Re: 1. Termin Florist

Danke scho mau för öichi Antworte! Jetzt weissi ömu scho dassi met mim Budget ned so schlächt legge.
Mer gönd höt zom einte Florist ond morn no zom ne andere. Luege wär die Idee het wo öis besser gfaue ond die besseri Offerte macht.

Eg fende das so schwerig sech z'entscheide...
Ha scho vöu schöni Böuder gfonde em Internet ond Heftli aber no nüt wo mi os de Socke ghoue het ond i gseit ha, das esches... naja, velech esches jo ebe em Florist sini Ufgab genau das usezfende. E möcht drom ebe ned so en klassische Brutstruss, sondern eher chli öpis usgfallnigs (sägi jetzt ömu, chas sech jo no ändere...).

@souris: ond wie esch din Termin gsi? Besch schlauer worde? Roti Rose wörde doch secher passe zom Gilet ond die gets jo en hondert Farbvariante.



souris  am 07.08.2009

Re: 1. Termin Florist

Hoi Piglet

De Termin isch super gsii. Sie sind mega guet of mich igange ond händ tipps geh ond au gseid, wenn sie s'Gfühl gha händ, dass passi ned eso.

De Bruutstruus wird us wisse Blueme (Rose ond no wiitere wiise Blüemli) ond chli Efeuranke ond Grüenzüügs inere Tropfeform sii. De Struss vo de Trauzügin wird ähnlich sii, nor chliiner. D'Manne bechömed ebefalls Asteckerli mit wiise Rose.

Am Abig für of de Tisch händ mir je zwei spezielli Teeliechter mit rotem Sand, drinn im einte mit eme Herz vo eusere Iladig, de Namenschärtli etc. drin ond im andere es Föteli vo eus. Denn hets en wiis-durchschimmernde Bluemetopf. Det drii gits drüü roti Rosi ond Efeu. Das ganze wird wie en Chugele agordnet. Dezue hetg nochli Perle ond weder eusi Herzli drinn.

Ond für eusi Ring händ mer en wiisi Blueme (Dahlie) gno, wo denn eusi Ring i de Mitti befestiget werdet.

Bin rächt zueversichtlich, dass das guet chont.



Piglet  am 10.08.2009

Re: 1. Termin Florist

So, mer händ die beide Termine gha met zwöi versch. Floriste. Bezüglich Brutstruss händ beidi gseit, dass si en ganz länge zo mim Chleid ned wörde empfäle. Das höuft scho mau d'Uswahl chli izschränke. Si händ jetzt beidi en Vorschlag gmacht för die verschedene Teili vo dr Bluemedeko ond mache öis en Offerte.
Es esch secher en gueti Idee gsi, zwöi Floriste uszprobiere. Mer hei jetzt ömu scho festgstöut dass die einti me verstande het was mer wänd aus dr anderi ond me no eigeti Idee brocht het. Si het rechtig fröid gha das met öis z'bespräche.
Jetzt warte mer mau ganz gspannt ab, was öis dä Spass wördi choste....



winterbraut

nicht registriert

am 14.08.2009

Re: 1. Termin Florist

Wie früh habt ihr den Floristentermin angesetzt?

Winterbraut wird nun doch zur Sommerbraut. :-)
am 24.7.2010 juhuiiiiii!!!!!



Inessa

nicht registriert

am 17.08.2009

Re: 1. Termin Florist

Relativ spät, ca. 1-2 monate vorher glaub ich..

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.