Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Alternative zu Himmelslaternen
Alternative zu Himmelslaternen
 1 2
Yasi  am 15.06.2009

Alternative zu Himmelslaternen

Hoi zäme

mir mached ois recht Gedanke, wie mir oises Fäscht sölled abschlüsse. öppis mit Cherzli / Liechtli wär super. es git jo so Himmelslaterne wo sicher sehr schön sind; zimli sicher dörfemer die ebe bi oisere Location nöd abloh, wills recht Bäum und Holzhüüser ide nöchi hät. je nachdem wie de Wind denn chunnt, wär das heikel.

Händ ihr e Idee, wasme noso chönnt mache, wo nöd allzu tüür isch?

Danke scho im Voruus für oii Tipps!

lg Yasi

Mir froied ois extrem fescht uf oises Hochzig am 1. August 2009!



calla  am 15.06.2009

Re: Alternative zu Himmelslaternen

da bini au gspanne!!



°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... oO°o ... 4. JUNI 2010 ... °oo°Oo°



souris  am 15.06.2009

Re: Alternative zu Himmelslaternen

Wie wär's mit chline Wundercherzli an Helium-Ballon? Das gseht no schön us, aber brännt ned so lang, dass es en Brandgfahr chönnti darstelle.



souris  am 15.06.2009

Re: Alternative zu Himmelslaternen

Oder falls ihr en See, Fluss oder es Bächli i de Nöchi händ: Schiffli bastle, denn det ine es Rechaud-Cherzli stelle ond denn mit de Wünsch, wo mer as Bruutpaar het, d'Schiffli of d'Reis schicke. Ich glaub in China oder so fiirets irgend es Fäscht demit.



Piglet  am 16.06.2009

Re: Alternative zu Himmelslaternen

Hallo!
Das met de Schiffli het aber ou en Hoge. Amne Hochzit vor zwöi Woche hei mer das gmacht. Aber wöus chli gwendet het sind d'Schiffli ned vom Ufer wäg ond zom Teil grad gsonke. D'Cherzli hets grad weder usbloset. Ond d'Wondercherzli wo em "Sägel" gesteckt sind hei's Schiffli zom kentere brocht... Nor zwöi, drü händs gschafft vo öppe 50. Esch schad gsi.

Es get ou d'Möglechkeit jedem Gast es Wondercherzli z'gä ond denn em Kreis z'sto oder es Spalier förs Brutpaar z'böude.

Mer händ öis Skylatärne kouft. Müend aber no froge, öb mer se dörfe ablo. Hoffes sehr!



sternschnuppe  am 16.06.2009

Re: Alternative zu Himmelslaternen

also ich war einmal an einem hochzeit, da standen wir mit wunderkerzen spalier. ein andermal mit kleinen ikeagläschen mit einer rechaudkerze darin. oder einmal wurden für das brautpaar zum abschluss 3 kleine zuckerstöcke abgelassen... mir persönlich gefallen die wunderkerzen am besten...



chena2  am 16.06.2009

Re: Alternative zu Himmelslaternen

Es gibt so kleine Wunschpapierchen, die man auch Indoor anzünden kann. Schau mal auf: www.contento.com

Das Leben ist kein Lollipop...



Yasi  am 16.06.2009

Re: Alternative zu Himmelslaternen

Hallo zäme

danke vill mol für oii Vorschläg.

@souris - das hät scho e gueti Kollegin vo mir gmacht. wetti deswege nöd mache.
@Piglet - jo mir sind am See, aber es hät recht Schiff rundume. i denke, dass die Schiffli nöd würkli wiit würde cho, wills mit Schiff mängisch recht Wellegang hät.
Die Skylaterne gsehnd mega schön uus. leider hani gad uf de Homepage gläse, dass die Verbote sind i dem Bundesland (mir fiire gad ännet de Grenze). voll schad.
@chena2 - isch jo witzig. hani no nie gseh. geili Idee. min Verlobte hät gmeint, dasmer das au guet chan selber mache. i het halt gern nochli öppis grössers; wome richtig guet gseht....

gibe also Bscheid, fallsi no e gueti Idee han.

lg Yasi

Mir froied ois extrem fescht uf oises Hochzig am 1. August 2009!



sternschnuppe  am 16.06.2009

Re: Alternative zu Himmelslaternen

ihr heiratet am 1. august?! weshalb macht ihr dann nicht ein "richtiges" Feuerwerk? so mit wunderschönen grossen silberregen raketen, oder so? das würde sich doch gerade zu anbieten...



Yasi  am 17.06.2009

Re: Alternative zu Himmelslaternen

Hallo Sternschnuppe

Jo mir hüroted am 1. August. Allerdings isch s'Fäscht gad ennet de Grenze also in Düütschland. mir gsehnd die einte Füürwerk bestimmt, chönd aber selber keis abloh a dem Platz. wasi übrigens au nöd wott. isch meistens vill z'luut. es söll öppis schöns, eher ruhigs sii.

Mir froied ois extrem fescht uf oises Hochzig am 1. August 2009!



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.