Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm
Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm
 1 2 3 4 5 6
Piratenbraut_77  am 29.03.2012

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

@Trollkjerring
gute Frage bezüglich der Mütter...hab ich auch schon dran gedacht. Aber ich denke, falls sie auch etwas bekommen, werden das eher Blumen-Armbänder sein. Anstecker sind bei uns eher Männersache Hm, muss auch noch mal überlegen und evtl. meine Mum fragen.

***Unser Takeoff in die Ehe: 15.9.12***



bellastella  am 29.03.2012

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

@Mütter: Ich glaube wenn ich für die Väter Anstecker machen würde, würde ich entsprechend für die Mütter Armbänder machen, von wegen ausgleichende Gerechtigkeit

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



Trollkjerring  am 29.03.2012

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

Wegem dem Ausgleich hab ichs eben auch gedacht. Weiss allerdings nicht, ob diese gerne Armbänder tragen. Frag ich gleich Heute mal meine Mutter. Da meine TZ auch einen Anstecker hat, würde es wohl besser passen, wenn die Mütter auch einen haben... hmm...

Wedding Date: 19.05.2012



jusi  am 29.03.2012

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

@proeschu: das stimmt jä, mir frogä si hüt mol was es würd choschtä…

@trollkjerring/piratenbraut: jooo, genau, dasch doch sympany-wärbig, genau so gohts mir au, bi froh, dass dir das au häit aber schlimmer find ig, dass mr öisi entscheidigä immer wider übärä huffä schiässä...

gg fänds au schöner statt namensschildli für alli ä blüemli das hätt är au vo afang a chönnä sägä...

@cutebride: chasch ihrä jo ä armband lo machä?!

@väterä: leider isch mi schwiegerpapi nüm do drum wärs jo nur no mi papi wo mi in d chilchä füährt… und ebä, was isch denn mit dä mamis… ääääh…

wenns nit z tüür wird, machä mr glaub für alli gescht eis denn si alli glich gg het vorri im mail gschribä „aber ich bechum denn äifach s gröschtä und s schönschtä“



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



cutebride  am 29.03.2012

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

jusi:
@proeschu: das stimmt jä, mir frogä si hüt mol was es würd choschtä…

@trollkjerring/piratenbraut: jooo, genau, dasch doch sympany-wärbig, genau so gohts mir au, bi froh, dass dir das au häit aber schlimmer find ig, dass mr öisi entscheidigä immer wider übärä huffä schiässä...

gg fänds au schöner statt namensschildli für alli ä blüemli das hätt är au vo afang a chönnä sägä...

@cutebride: chasch ihrä jo ä armband lo machä?!

@väterä: leider isch mi schwiegerpapi nüm do drum wärs jo nur no mi papi wo mi in d chilchä füährt… und ebä, was isch denn mit dä mamis… ääääh…

wenns nit z tüür wird, machä mr glaub für alli gescht eis denn si alli glich gg het vorri im mail gschribä „aber ich bechum denn äifach s gröschtä und s schönschtä“



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12

@jusi, danke für dä tipp! Duen mini TZ uf jedefall fröge ob sie es armband defür wet ha :)

din GG isch ja witzig :D KLAR chunt er dä gröscht & schönst astecker über was den susch?! hihihi

.:wedding date:. 29. September 2012



jusi  am 29.03.2012

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

hihi, gäll...

i find diä armbänder mega schön, aber mini tz möcht käis... drum lo ig mir evtl. 1 fürs zivilä machä



cutebride  am 29.03.2012

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

ja isch würkli no schöni idee! han mal chli im internet gsuecht wils mi no wunder gno het





.:wedding date:. 29. September 2012



angiyves  am 29.03.2012

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

Also ich versuch ja meinem GG eine einzelne Blume anzudrehen (der will ja gar nichts dergleichen)! Meine TZ bekommt n Sträusschen. Das wäre eigentlich für mein GG gewesen!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Duffy.10  am 29.03.2012

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

Das mit dem Armband findi en mega cooli Idee. Ich ben mer no öpis für mini TZ am überlege. En Struss, wott ich ehre net gäh. Also wo ich vor 2 Johre benere Kollegin TZ gsih bin, han ich mich rächt blöd gfühlt mit emene Struss, hätt lieber so es Armband gha. Han so viel ztue gha und müess hebe und träge und tinke und no eis rauche etc etc etc. ich han de Struss fascht immer und überall vergässe Ich wierde jo au eine (müesse) ha. Aber ich luege, dassen denn schnell chan loswerde z. B. Butstrusswerfe oder amene Bluememeitli zum träge gäh etc. Ich finds jo schön uf Föteli mit Struss, aber süscht findi stört er numme, und ich han nacher no mis chice neue mega schöne schwarze Klatsch-Täschli (wo mer 1000 mol besser gfallt als en Struss) debi und wenni denn no eis wott trinke oder ebe rauche, denn goht das jo gar nümme.


Verliebt, verlobt und Verheiratet am 11./19. Mai 2012



Duffy.10  am 29.03.2012

Re: Anstecker (Blumen) für den Bräutigamm

sEinzige, woni doch so richtig mega schön finde, isch die Tradition mit em Brutstrusswerfe. Ich glaube ansonsten würde ich keine wellä ha.

Verliebt, verlobt und Verheiratet am 11./19. Mai 2012



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.