Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Dankeskarte vom Layout gleich wie Einladungskarte?
Dankeskarte vom Layout gleich wie Einladungskarte?
 1 2
cuenca  am 11.08.2010

Re: Dankeskarte vom Layout gleich wie Einladungskarte?

wir werden vermutlich die Dankeskarten auch im stil der Einladungen machen, wie wissen wir aber noch nicht genau. Wir werden aber ein (oder mehrere) Föteli auf die Karte kleben. Was wir aber sicher wissen, wir werden nichts vorgedrucktes machen. Klar wird es viele Karten zum schreiben geben, aber ich finde es einfach schöner, wenn alles von Hand ist (auch wenn es viel Arbeit bedeutet!)

@mini: wir werden auf jeden Fall Bezug auf das/die Geschenke nehmen. Gerade als Gast merkt man dann auch die Wertschätzung und Freude am Geschenk (egal was es ist, und ob einem das nun zu 100% gefällt!).
_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



mini84  am 11.08.2010

Re: Dankeskarte vom Layout gleich wie Einladungskarte?

@bunny, wow, find ich ä cooli idee!!
isch sicher rächt ufwändig... lönder diä DVD mache, oder düender sie sälber zämestelle?

~~~~~sitem 17. Juli 2010 glücklichi Ehefrau~~~~~~~

Zuletzt bearbeitet am 11.08.2010



Carmile  am 11.08.2010

Re: Dankeskarte vom Layout gleich wie Einladungskarte?

hey bunny

mer machets genau glich, eifach mti ere foticd. oje, es git aber no en rechte ufwand. bin froh, dass mer all cd hüllene scho vor de hochzit bastlet hend. momentan bini gad weniger i hochzitsstimmig und me i abschlussarbetsschribstimmig. drum mues mi au mega überwinde allne schön persönlich no zdanke per kärtli, aber finde das def. schöner, bsundrigs will sich all so müäh geh hend.

mer tüänd jewils bezug ne ufs gschenk. han mer e liste vo üsere gschenklidatebank (vode homepage) usdruckt ;-) so goht das am ringste. zudem hani en korb mit allne kärtlis gmacht zum die nomol aluege.

grüesslis



calla  am 11.08.2010

Re: Dankeskarte vom Layout gleich wie Einladungskarte?

eusi dankes-cärtli sind scho verschickt. mer händ sie im absolut gliche stiil wie diiladige gmacht.
mer händ en schöne schpruch uf d'charte da und nacher allne persönlichi wort gschribe.. sisch sehr ufwändig gsi aber swürdigt ebe irgendwo die grosszügig- und herzlichkeit wo mer vo allne gäscht händ dörfe empfange.

ich würs wieder so mache...

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°



cosmologia  am 11.08.2010

Re: Dankeskarte vom Layout gleich wie Einladungskarte?

Hallo zäme

Mir werdet Dankescharte nöd im gliiche Stil mache, wie dIiladigschartene mache. Mir möchtet en anders Format und zuedem hämmer sie au nöd selber gmacht.
Min Vater macht dBearbeitig vo de Föteli und ich werd dDankeschartene drucke loh. Ich möcht aber au bi allne öbis selber drufschriibe und Bezug neh uf sGschenk. Mir händ au e Lischte mit allne Gschänk und somit sötts liächter sii.
Mini Grosseltere bechömed e CD mit Föteli, all andere chömed nur e Charte über. Ich bi mr am überlegge öbi söll jewils e Foti vom Pärli dezue legge. Weiss nur nöd, öbs au würkli gschätzt wird.

Momentan gohts aber chli schleppend vorwärts, da sich min Maa im Uusland befindet und mir nur ei Stund am Tag über so Sache chönd diskutiere. Jänu, so isches nun.

@Carmile: schöns Avatar-Bildli :)

##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##



cuenca  am 11.08.2010

Re: Dankeskarte vom Layout gleich wie Einladungskarte?

@cosmologia: das mit dem Foto finde ich noch eine guet Idee. Ich finde es immer schade, wenn wir von uns selbst keine Fotos von einem Fest haben... Ich denke, dass wir Dir diese Idee gleich klauen werden

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



sheilyn  am 11.08.2010

Re: Dankeskarte vom Layout gleich wie Einladungskarte?

wir haben auch fotos in die dankeskarten beigelegt, hab aber noch kein feedback bekommen. ;) kommen heute, oder morgen an. mal sehen.

fand das von anfang an wichtig, dass ich fotos der gäste beilegen werde.
wie cuenca sagt, es wäre doch schade, wenn man kein föttli hat, also ich schätze das immer sehr, wenn ich fotos von einem anlass bekomme an dem ich war.

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.



sabsi28  am 20.08.2010

Re: Dankeskarte vom Layout gleich wie Einladungskarte?

Wir hatten eine Hochzeitswebseite, also haben dann auch alle den Link zu den Foto bekommen. Bei unserer Fotografin kann dann auch gleich jeder selbst Bilder bestellten, da brauchen wir uns um nichts kümmern.
Dankeskarten haben wir dann auch an alle versendet, aber eben erst nach der Reise ca. 7 Wochen nach der Hochzeit.

Die Eltern bekommen dann in absehbarer Zeit noch ein Album, aber erst wollen mal wir unser Album haben ;)



bunny32  am 25.08.2010

Re: Dankeskarte vom Layout gleich wie Einladungskarte?

Hallo

Bin au wieder amol do...

@mini
Üsara Trauzüg macht üs d DVD mit Film und Fötteli. Är hät Erfahrig mit däm und d Filmkamera isch au vo em gsi. Danoch tüand mer dia DVD bi üs dihei kopiera und machad au s Dankeskärtli wo dänn gad d Hülla för d DVD isch sälber. Das allas kunnt dänn ina halbruchsichtigs Couvert... Gsiat dänn glaub rächt cool us!

@camille
Bi im Moment au nöd so in Stimmig zum dia Dankeskärtli (bi üs sinds halt dia CD Hüllana) beschrieba aber was sein muss muss sein. Ha au tänkt dass da äba scho no schön wär so persönlich will sich d Lüt jo au uh Müah geh händ zum üs an schöna Tag ermöglicha... Hoff das miars bis Mitte September chönd abschlüssa...



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.