Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko
Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko
 1 2 3 4
Gloeggli  am 05.10.2009

Re: Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko

Hallo Souris

Fende euchi Tischdeko au schön. Wörd au gärn es nöchers Beld vom Gaschtgschänk gseh wenn du eis hesch?

Grüässli Glöggli



peja  am 06.10.2009

Re: Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko

wow, viele dank für die viele tipps.. *freu*

ja, das gastgschänkli nimmt mi au wunder..



souris  am 06.10.2009

Re: Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko

Guete morge zäme

Mir händ als Gastgschänk M&M's bedrucke lah, in roti Organza-Säckli abgfüllt ond die in es Gwürzgläsli vo de Ikea tue. Han dihei es Föteli, stells euch susch hüt Abig ine.

Mir tüend als "zweits Gastgschänk" mit de Dankeschärtli allne gladne Gäst en CD mit ehre animierte Fotishow, wo im Hintergrund d'Lieder vo eusem Tag laufet, schicke. Ich finds uh lässig, han jedes Mal Hüenerhuut, wenn ich sie lahn no laufe...

Liebe Gruess
souris



Inessa

nicht registriert

am 06.10.2009

Re: Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko

umso besser wenn wenig platz für deko ist denn dann sieht wenig nach viel aus ich finds gut so.

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



peja  am 06.10.2009

Re: Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko

Hallo zäme!

Souris; häsch du die chöne i dä Schwiiz bstelle.. i bin mal uf dhomepage gange u dä isch gstande, versand nume düütschland.. häsch du ä anderi adresse?

mersiii



Hase1981  am 06.10.2009

Re: Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko

Ich bin mir nicht sicher ob es souris war, aber jemand hat sich die M&M's nach Frankreich schicken lassen.

Es grüsst der Hase


verliebt seit 14.07.99
verlobt seit 14.07.09



souris  am 06.10.2009

Re: Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko

Hallo zäme

wie versproche, da no es Föteli vo euse Namensschildli/Gastgschenk. Ich han mini M&M's müesse an en Adresse in Dütschland schicke lah, han aber Gottseidank en liebi Ex-Arbetskollegin, wo mer sie i d'Schwiiz bracht het.

liebe Gruess
Souris



peja  am 06.10.2009

Re: Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko

mersi viel mal fürs foti! gseht suuuppper us..
ahh das isch natürli gäbig, muess au mal abkläre, ob i das nach düütschland schicke lah.. suscht han i dänkt, da mer nid viel lüüt si, chan i au ine "normale schläckwareshop" gah.. oder isch das viel türer, weisch du das grad?

liebe gruess, peja



peja  am 06.10.2009

Re: Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko

hase, die idee mit dä ballön isch au läss... muess das unbedingt umsetze, aber evt. chli inere andere form/art.. mersi!



Gloeggli  am 06.10.2009

Re: Runde 4er Tische, nicht viel Platz für Deko

Hallo Souris

Danke förs Föteli, gseht sehr schön us. Aber doch nomol e Frog, drenne hesch du MMS ond das Gläsli esch us dä Ikea?

Grüässli Glöggli



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.