Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Budget, Kosten & Sparen    ›   An die Budget-Profis :-)
An die Budget-Profis :-)
  •  
Bewertung abgeben
 1 2 3 4
Blumenfee  am 30.09.2010

An die Budget-Profis :-)

Seid einiger Zeit ''schlagen'' wir uns mit dem Thema Apero rum, meist passen unsere Wünsche nicht mit unserem Budget zusammen.........

Zur Zeit läuft noch eine Offerte (wir warten und warten) Dieser ist eigentlich unser Milchmann (für die die das nicht kennen, unser Milchmann kommt 2x die Woche mit Lebensmitteln vorbei, wir wohnen relativ abgelegen. Super sache!) er hat aber im Dorf auch ein Käsereigeschäft, er macht wunderschöne Käseplatten! ABER auf die Frage ob er auch Geschirr habe meinte er nur er würde Plastikgeschirr mitnehmen........ Das geht für mich so gar nicht......... oder bin ich zu heikel, sind meine Ansprüche zu hoch?? Fruchtspiesse mache er auch nicht (zu aufwändig) etc. etc. Wie gesagt wir sehen ihn 2x die Woche und wir haben noch keine Offerte von ihm erhalten (Wir warten schon fast 3 Wochen) vielleicht bin ich ja auch zu ungeduldig!

Der Preis würde aber sicher in unser Budget passen aber ich habe einfach etwas angst das er den Apero lieblos gestalten würde.........

Nun hoffen wir das wir da irgendwie raus kommen

Ein anderer Caterer den wir angefragt haben war einfach Perfekt!! Sehr zuvorkomment, reagierte superschnell auf unsere Anfrage und ging auf jeden Wunsch ein. Natürlich hat genau das seinen Preis.

Nun wissen wir nicht was wir tun sollen, wir macht ihr das?

Hänge euch mal meine Aperovorstellungen an mit Foto wie ich das Bufet möchte. Was würdet ihr für diesen Apero bezahlen?

Bin mal gespannt

Danke euch eure Blumenfee



Carmile  am 30.09.2010

Re: An die Budget-Profis :-)

hey blumefee

ui schwierigi frog. es chunt au no druff a was für en wii es isch und wieviel stückli pro person grechnet sind. i het jetzt um die 25 fr. gschätzt pro erwachsenigs. liggi gross dernebet? das wär jetzt mini zahligsbereitschaft. i find es isch sehr schön und liebevoll higrichtet, au das fass fändi no lässig wie ufem bild.

papierteller würdi jetzt au nöd wölle, gseht eifach noch kindergeburi und nöd noch hochzit us für mi :-) wenn er keis guets gfühl hend bim milchmaa (und finde 3 wuche für e offerte au recht lang), au bzgl. zuverlässigkeit (au wenn er sus tip top uslieferet, aber ufs hochzit bezoge), denn würdi em gfühl vertraue und lieber chli meh zahle. will nochher regsch di mega uf wenns nöd so isch wied wötsch, die uswahl nöd do isch und und und. i bin uf all fäll froh, dass mer die poste wie apero etc. üs so lang überleit hend und üs für öppis bessers entschide hend. chasch eifach sorgloser em tag entgegeblicke und das isch gad ide letschte wuche sehr viel wert. nimmt der recht de stress.

grüesslis



cuenca  am 30.09.2010

Re: An die Budget-Profis :-)

hallo blumenfee

wir hatten alles von unserem beck. der machte auch fruchtspiesse, gemüse mit dipp, etc. wir hatten einfach viereckige kartontellerchen und servietten, damit die gäste verschiedene häppchen drauftun konnten. ich fand das nicht unangepasst. aber wir hatten richtige gläser. das fand ich wichtig.
wir hatten (nur essen und trinken) ca. 15.-/Person. dazu würde noch der caterer/geschirr und evt. noch zusätzliche getränke kommen, da komme ich wie carmile auch auf ca. 25.-/Person.

es gibt übrigens auch bäckereien, die gerade alles übernehmen, inkl geschirr. (gibt es in der nähe von uns auch einen, aber das hilft dir wenig, denn der ist nicht im diemtigtal).

Ich denke, es lohnt sich vielleicht auch in der weiteren umgebung mal nach bäckereien oder restaurants zu suchen, die das bieten.

eine andere möglichkeit wäre noch, geschirr zu mieten, das meist auch ungereinigt zurückgegeben werden kann. und/oder einen verein zu fragen, welcher euch am apero hilft. das wäre evt. auch noch eine möglichkeit die kosten zu senken.

_____________________________________
Wir heirateten kirchlich am 4. September 2010



Franziska

nicht registriert

am 30.09.2010

Re: An die Budget-Profis :-)

@Blumenfee,
ich kann dir keinen Preis angeben.
Wir haben 12.-Fr pro Person bezahlt, Kinder gratis..
Wir konnten von einem A4 Blatt ankreuzen was unser Herz begehrt.
Wir hatten, Lachs und andere Canape, Früchtespiessli, Früchtekorb, Ein Brot mit unseren Namen drau, darin wunderschön Fleisch und Käse (Wie eine Platte), X kleine gefüllte Brötchen, verschiedenes Blätterteiggebäck, für die Kidds hatte es Gummiges, süsses und saures,und, und, und....
Bier mit und ohne Alkohol, mineral mit und ohne Kohlensäure, Weisswein, Rose und Roten Wein, er hatte noch so Energie- Drinks dabei, fragte aber erst ob er die aufstellen soll, da es Büchsli waren, klar und die waren an dem Tag der Renner......

Hätten auch noch Prosecco haben können, wenn es kühler gewesen währe ( wir hatten über 30 C)
hätte er einen Ofen mitgenommen und Käseküechli, Schinkengipfeli usw gemacht. Auch hätten wir kleines süsses Gebäck, zb kleine Cremeschnitten, mit einer Kaffemaschiene haben können, wollten wir aber nicht, ausser es wäre schlecht Wetter gewesen. Wir konnten am Donnerstag bescheid geben, gutes wetter-Bestellung, oder schlechtes Wetter bestellung!
Der Bäcker kam zusammen mit einem Stift und 2 Servicekräften. Sie haben unsere Tische und Bänke mit weissem Papier bezogen, super Servietten und Geschirr dabei. Immer wieder wurde nachgefüllt und wir hatten mehr als genug und es war sogar wirklich mega gut.
Unsere Schwägerin die selbst 2 Resti und ein Cateringunternehmen hat, wollte mir nicht glauben was wir zahlten, denn sie meinte, das geht nicht auf. Dieser Bäcker macht dies einfach mit Herz und Seele, und er hat noch einen Spar -Laden, von dort nimmt er die Getränke zum einkaufspreis.Ich weis von mehreren Bräuten die ihn hatten und kenne niemand der enttäuscht war,ausser du willst ein 3*Apero, desshalb suchen, Preise vergleichen noch und noch, die Unterschiede sind gewaltig....Viel Spass dabei, Lg Franziska
26. Juni 2010, unser schönster tag...



Blumenfee  am 30.09.2010

Re: An die Budget-Profis :-)

Merci öich zwöi!

Heit ihr z'ganze Apero berächnet oder nume das wo unter Sydeca steit?

Also mir möchte nid meh als 25.- für üses Apero usgä u da sött alles derbi si!

Ha grad no tolli Tipps per Mail becho z.b. das ä Chäsplatte nid gad so ideal isch wes heis isch, Dattle tür si ume besser Zwätschge nimmt etc. (Merci Simone!) Was haltet ihr fo Meterbrot? Würdi eigentlech no so passe zur ganze.

Mir wohne äbe ca. 45min vom däm Ort furt aber vilech söt i würklech mal dert nach öperem sueche. Dä Caterer (Sydeca Krattigen) woni agfragt ha findi so super vom Umgang här di si eifach mit Härzbluet drbi u das het üs eifach grad gfalle!

Was i mr ouno überleit ha isch Frücht ufere Etagere a'zrichte statt Spiessli z'mache, grad wes warm isch liide di ufgschnittne Frücht sicher u si nüm so schön u vorallem ziets d'Wäspi a....... u dr Ufwand wär ou chliner u somit widr günstiger.

ha da a Fiige, Truube, Ärdbeeri, Brommbeeri, Kirschi, Johannisbeeri etc eifach das wo saison isch. U filech ä Chorb foll Öpfel (wär ou ä super Deko)

d'Etagere wärde mr sälber mache u am Aabe fürs Dessertbüfet widr bruche, u z'Candy Buffet wird am Aabe ou widr si Platz finde

Wii wird's ke spezielle gä, eifach ä feine ir mittlere Priisklass. Meinet ihr ou das i no Rotwii sött abiete? Bier wird's fasch sicher ou gä i Chline Fläschli, ha z'ersch anes Bierfass dänkt aber z'Bier isch när sicher ''Seichwarm''

üse Milchmaa hät äbe ou keni Gleser u somit Plastig mitbracht, irgendwie ischmrs unagnähm ihm abdsäge aber i gloub mir wäre mit ihm nid glücklech.....

Grüessli Bluemefee

@Carmille bisch du nid scho fasch ide Flittis? Wünsche dr uf jedefall ganz fiiiil spass u gniessets!!



Blumenfee  am 30.09.2010

Re: An die Budget-Profis :-)

@Franziska

Wow das ist ja mal ein suuuper Preis!! Da war auch alles dabei? Also Service, Abfallentsorgung etc?

Woher kommt er den?

Nein wir brauchen keine 3* Apero, sondern ein Stimmiges :-)

Ich finde z.b. das Foto welches ich auf die Anfrage gemacht habe soooo toll!! Alles ist an seinem Platz einfach mit Liebe gemacht und genau das suchen wir Es soll schon was anderes sein, ich wäre jetzt auch nicht so der ''Herzli-Typ'' hab das online schon öfters gesehen das Lebensmittel in Herzform hergerichtet wird und ich find das so schrecklich

Dan lieber die Strohballe und ''Mischtbenä'' (sorry mir ist das richtige Wort dazu entfallen )

Grüessli und merci!!



Carmile  am 30.09.2010

Re: An die Budget-Profis :-)

hey blumefee

i het jetzt denkt dass de pris all sache vo sydega beinhaltet, also nöd no euri eignig mitbrochte sache, wobi die werdet sicher ndö extrem tüür usfalle. aber gell, das chunt megamässig ufde standort und abüter druff a. villicht chöntsch jo glcih de vode franziska neh und ihm no en dicke batze druff zahle fürd afahrt. chiemsch wohrschinlich immerno günstiger. find das en unschlagbare pris.

usschenke würdi nur wisswii, rotwii häsch eigentlich nie amene apero. wenn, denn no en rose. öppis liechters, gad au wenns warm isch. mer hend no proseco und orangesaft gha.

wäg dä frücht. meinsch sowas wie uf mine facebook fotos seine früchteetagiere dings? eis vode letschte fotos. i han das genial gfunde. aber am tag muesch luege dass es nöd zu heiss isch und nöd all beeris matschig werdet. zudem hends bi üs döt bsteck gha zum de dessert esse. aber wär sicher viel weniger ufwand wie früchtespiess und au bi letschtere muesch halt recht luege dass der nöd alles alauft vode wärmi her und schön ordentlich zitronesaft über alles tuesch damits nöd brun wird.

i würd mer au mol überlegge ob nöd alles möchtsch selber mache für de apero bzw. kollege. will wenn mer jetzt nöd imene hotel gsi wäret, denn hetti mer das durchus überleit. i han letschtis fürs gschäft 3 desserts gmacht, hät mi 2.5h ufwand kostet. wenn jetzt am tag dävor nämlich 2-3 fraue würdet ide kuchi stoh und was leckers hizaubere, hetsch zb. es dessertbuffet. das chöntsch no ergänze dur es paar salzigi sachene. warum au nöd, wär mol was andres.

i bin baaald weg :-) am so. flüget mer.

tschau tschau



cuenca  am 30.09.2010

Re: An die Budget-Profis :-)

mir chunt grad no öpis in sinn... bi irgendöperem us em forum händ d'landfraue us de umgäbig de apero gmacht. vilicht händ ihr au so öpis i dere umgäbig...

beträffend em rotwy: mir händ sangría gha und sie isch au trunke worde, aber sicher nid i dere mängi wie mier dänkt händ.defür isch alles bier weg cho wiiswy händ mir kei gha, au kei o-saft, sondern eifach nomal e 2. alkfrei bowle...

ich chönt mir au no vorstelle, dass z.B. süesse und suure most no öpis wär (grad wenns eher en rustikale apero isch). da chönt mer sicher au uf d'buure zuegah und mit dene öpis ushandle...


ich dänke, ihr händ ja nochli ziit zum das entscheide... mir sind vor 1 jahr no nid so wiit gsi
_____________________________________
Wir heirateten kirchlich am 4. September 2010



Franziska

nicht registriert

am 30.09.2010

Re: An die Budget-Profis :-)

@Blumenfee hab dir ne PN gesendet....Und Landfrauen sind auch meisst super gut und nicht teuer....
26. Juni 2010, unser schönster tag.....

Zuletzt bearbeitet am 30.09.2010



buffy-80  am 01.10.2010

Re: An die Budget-Profis :-)

hallo franziska

kannst du mir auch ein pn senden. wo in der gegend ist den der bäcker kommt er auch etwas weiter?
grüssli



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.