Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Budget, Kosten & Sparen    ›   Budget Wohnung
Budget Wohnung
  •  
Bewertung abgeben
 1
cosa87  am 06.01.2011

Budget Wohnung

Hallo Zämmä

Also eigentlich ghört's jo nid so richtig ine Hochziitsforum (sorry)

aber ha denkt dasi do am meiste Inputs (vorallem ehrlichi) überchume

mir wohnet im moment no bi mine eltere dihai, hend aber en eigene Stock für üs allei..

es ziel isch, vorem Hochziet e Wohnig zfinde.. isch lieder eifacher gseit wie gmacht.

mir hettet jetzt ev. e Wohnig, die wür üs aber 2070.- koste (inkl. Nebetköste und Parkplatz)

mir hend aber kei ahnig wa für Köste no uf üs zuechömed... Wieviel bruchet 2 Persone im Hushalt und und und...

vo 300.- bis 1000.- hani scho alles ghört... ich weiss eifach nid wa mache..
het mir öbber ev. en Tipp wa so Fixköste sind? (Strom, Hushalt, Billag, und und und)

und isch de Mietpries z'hoch???? (Neubau, 4.5, EG)

danke viel mol
lg Cosa



am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



sheilyn  am 06.01.2011

Re: Budget Wohnung

ach, au das nämet mer dohne uf! i fende es ghört is bezihigs züg ine :)

2'070.- för en 4,5er neubouwohnig met näbechöschte/parkplatz esch secher en normale pris.

grondsätzlech esches jo scho eher tür, gägene 4,5er wo halt scho 10 jährig esch ;) ond denn chonds no drufab wot wohnsch. natürli esch en 4,5er ned en 4,5 er, es ged 4,5er met 70m2 ond 4,5er met 140m2!!

mer seid t wohnigmieti dörf ned meh als 1/3 vom lohn choschte. (das heisst ehr müend zäme minimom 6'000.- verdiene) 1. chiemtsch sie söscht garned öber ^^ ond 2. chasch es ebe ned (werklech) finanziere.
wenn die natürli s 2. zahlsch gohts scho. t frog esch, was wenn eine mole kei ihkomme hed? aber so wit chonds jo meischtens "dank arbetsamt" ned.

i beschrib mole wies bi mer esch:
also mer rächned för 2 persone, met 2'000.- wohnig (met näbechöschte + parkplätz) + billag, strom, heizig, husrotversecherig, telefon/internet, söscht evt no es bluewin TV, OND läbensmettel, wöschmettel, göselsack ettikette etc...
gähnd mer 2'800.- pro monet us.

= gueti 800.- för läbensmettel ond diverses, wie billag, husrot, telefon/internet etc.
klar chond billag nor all 3 mönet, oder neu 2x im johr, wenn aber die 800.- jede monet uf t siite duesch, hesch mol chli meh ufem konto ond wenn en rächnig ine chond, besch halt weder chli witer onde, aber üs längt das so sehr guet, send nie im minus, hend emmer gnue uf üsem "wohnigskonto" droffe, för rächnige ond jo.


das mole so vo mer.
"sheilyn-budget-style"

s chond halt scho uf t ahspröch drufab etc... ond die 2800.- send reini wohnigs-läbensmittel chosche!!! ohni alles anderi wommer im läbe no muess zahle... chleider, stüre, kosmetika, versecherige, KK, auto-benzin etc...

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

Zuletzt bearbeitet am 06.01.2011



Blumenfee  am 06.01.2011

Re: Budget Wohnung

Also i finde ou wichtig das d'Wohnigsmieti nid meh als 1/3 isch u vorallem chunts ou drufah was ihr ir Zuekunft Planet (Chind, Job ufgäh, Wiberbildige mache etc) När chunts natürli extrem drufa woh du wonsch z'Zürich zahlsch natürli anderi Priise wäder da wo mir wohne :-)

Hie mal üsi ufstellig (alles ufe Monet usgrächnet)

Miete...................... 1000.-
Tel/ Internet..............200.-
Essen/Haushalt.........1200.-
Steuern.....................680.-
Kamin.........................21.-
Billag..........................25.-
BKW.........................110.-
KK............................380.-
Auto (B,Vers. Steu)....450.-
Hausratsvers.............. 50.-
Sonstiges (Arzt, ZA)...200.-
Ausflüge, Luxus..........200.-


Total........................4516.-

Hoffe heig nüt vergässe (d'Chind si nid igrächnet) i bi nid Bruefstätig mir läbe also vo eim Ikomme

Grüessli Bluemefee







Carmile  am 06.01.2011

Re: Budget Wohnung

Hi Cosa

Spannends Thema, mit dem hend mer üs gad au beschäftigt, da mer e neui Wohnig gsuecht und gfunde hend.

Zerst mol zum Mietpriis. Die Frog loht sich so sehr, sehr schwer zbeantworte, ob die im Rahme isch oder nöd. Würd mol als Verglich uf Comparis umeluege wie A) anderi Wohnige ide Region bzgl. Koste usgsehnd und B) wied Prisentwicklig isch (gsehsch wenn uf älteri Resultat klicksch ade gliche Adresse). Denn es chunt nöd nur ufd Anzahl Zimmer druff a, sondern au uf folgendi Faktore:

- Region, wohl de wichtigst Punkt. z.B. Region Zürich (au 30min dävo no entfernt) sind dPrise ide letschte 5 Johr rasant agstige.
- Anzahl Quadratmeter
- Ussicht
- Usbaustandard (Materialie, Cheminee, eignigi Waschmaschine etc.)
- und wie du schribsch, Baujahr (plus ob Renovierige gmacht worde sind)

du gsehsch, nöd so eifach zum beantworte. Wenn mer sInserat hetsch, chönt der eher witerhelfe.

Wichtig zbeachte bide Uswahl vonere Wohnig findi, dass sie zuerst emol gfallt, dass mer sich wohl fühlt, aber au dStüre machet en riese Unterschied us je nach Wohnort und Arbetsweg. Zwor isch üsi Wohnig jetztde am neue Ort fast doppelt so tüür, däfür zahlet mer en Drittel weniger stüüre und hend fast kei Arbetsweg me. Zit hend mer als Opportunitätskoste au mitberechnet.

Wenns um di absoluet Zahle goht, bin der e schlechti Hilf. Mer hend soviel Wandel gha ide letschte zwo Johr sit mer zeme wohnet bzgl. Studium, Arbet, Hochzit etc., dass der kei Zahle chan nenne wo länger Bestand hend. Mer hend eifach gluegt dass alles irgendwie goht :-) Zudem isch mer jetzt do däfür sInternet zu öffentlich zum gross Pöste znenne.

Insgesamt aber chan der nur sägä, dass die Frog schwierig zbeantworte isch. möchtsch en Minimalbetrag wüsse wo mer zum Lebe brucht? Denn gits Homepages däfür. Ansonste hängt alles sehr, sehr stark dävo ab was willsch und häsch. Je nach Auto zahlsch pro Monet zwüschet 400 und 1000 Fr. für Unterhalt (Versicherig, Pneu, Reparature, Abschribige etc. mitiberechnet). Bzgl. Esse chunsch mit Aldi, Poste in Dütschland recht günstig dure, möchtsch aber mol in Coop wirds tüürer. sglich gilt für Ferie, Kleider sowieso. au bzgl. Krankekasse. Han vorher bide gliche Kasse um di 500 Fr. pro Monet zahlt, han jetzt aber dLeistige gänderet und han nur no dHälfti vom Betrag.

Di einzig verlässlich Zahl wo der chan nenne, wo wohl für all gilt, soferns Swisscom nehmet :-) isch die 100-120 Fr. für Grundbetrag Telefonaschluss, Internet und TV mit bluewin TV (ohni Telefonierkoste).

So wied Bluemefee seit. Wichtig, dBruttomieti sött 1/3 bis 1/4 (optimal) vom Bruttoghalt nöd überstige als Grundregel. Muesch aber gad so grossi Poste wie Hochzit iberechne und überlegge wenn ihr Kind wönd bzw. obs mit eim Ghalt denn au no längt oder mit me Teilzitghalt.

Zum Hochzitsbudget kriegsch do im Forum sehr wertvolli Tipps. Git en eignige Thread däzue. Und wenn die Sparfee schlechthin als Beroterin willsch, ad Sheilyn wende :-) I bin do glaub di falsch Asprechsperson.


@Blumefee: wow 1000 Fr. Mieti? Wohnet er im eignige Huus oder im Huus vode Eltre? Es isch jo mega günstig, au wenn er jo ländlich wohnet. der Poste mit em Cheminee hani gad möse lache, so glatt dass de Kamin ufgführt häsch :-)) und hey, freu mi soooo, hend am neue Ort au eine. Min absolute Traum gsi



Blumenfee  am 06.01.2011

Re: Budget Wohnung

@Carmile mir wohne im Huus fo mine Eltere (sisch äs zwöi Familie Huus, ir obere Wohnig wohnt mi Brüeder) hei aber leider ''nume'' 75 qm wohnflächi (3 1/2 Zimmer) drfür ä riise Umschwung mit Land u Garte :-)

schribe dr schnäll per FB, wül dr räscht wird mir doch de z'persönlech

d'Mietene sie hie ir Gägend so i däm Bereich! Mir si halt scho grad da wosech Fuchs u Haas guet Nacht seid



Krispy  am 06.01.2011

Re: Budget Wohnung

Mer hend (ofem Land) en 100m2 5.5 Zemmer Wonig för 1500.- inkl. Garage, Chäller ond Garte gha ah ond met Eschtrech... aber das esch en Usnahm.
Ou ech wörd onbedengt öber d Fuschtregle "1/3 vom Lohn go".

Mer hend för alli Usgabe, die üs beidi betroffe hend (inkl. Mieti) jewils 1400.-ofs gmeinsame Hushaltskonto izahlt. Mer hend am Afang aber ame es Johresbudget gmacht ond ahand vo dem of die 1400.- cho. Das het emmer klappt, osser wemer zäme grösseri Aschaffige gmacht hend (Färnseh, Möbel...) denn hemmer abe eifach weder je en Tuusiger druf öberwese.

S chont halt werklech sehr of d Aspröch drof a. Wenn er gli wend Chend ha ond du länger nöm wördsch schaffe müesst denn jo din Ma d Mieti elei zahle (oder wär ou emmer...) ond drom wördi werklech ned öber die 1/3 vom Lohn go. Wenn das no lang kes Thema esch, wördi eifach luege, daser wenigschtens ez zäme 6000.- verdienid.

Vel Spass!



calla  am 06.01.2011

Re: Budget Wohnung

eigentlich bini da (bis uf ein thread) ja au nüme aktiv, dennoch möcht ich au no husch min senf dezue geh :-)...

dfuschtregle vom bruttolohn isch überholt, mer empfiehlt vom nettolohn uszgah, will das isch das wo endi monet flüssig ufem konto isch.

und ich persönlich wür vo max. 1.5 löhn usgah und uf kein fall vo 2. wänn ihr bsp. beid 4000 verdiened wür ich vo max. 6000/mt usgah sprich vonere wohnig wo plus/minus 1700.00 choscht.

die wohnig wo du beschribsch findi priislich voll ok, das würsch bi eus i de region nie finde..(2400.- plus...)

dstüüre würdi au uf kein fall usseracht lah, sisch en unterschiid obmer bi 90% oder bi 120% isch, meischtens bringend aber stür-tüüreri gmeinde anderi vorteil mit sich (city/aglo, öv usw)


°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°



Cherita  am 06.01.2011

Re: Budget Wohnung

Hey Cosa87

Uiuiui Geld und Miete ist so eine Sache.

Eigentlich sagt man, dass die Miete 1/4 von Einkommen sein sollte.

http://www.budgetberatung.ch/Familienbudget.75.0.html

Da wir aber alle wissen, dass nicht jede eine Wohnung unter CHF 1'500.-- hat und nicht jeder Mann 6'000.-- nach Hause bringt, ist dies nicht immer umsetzbar.

Wir haben damals gesagt, wieviel wir monatlich sparen möchten und danach eine Wohnung gesucht!

Ich habe dir mal ein Budget geschickt. Jetzt musst du einfach deinen und deinem Schatz seinen Nettolohn anpassen und dann die Beträge jeweils ein bisschen anpassen und dann siehst du, was ihr euch leisten könnt.

Liebs Grüssli

PS: CHF 4'000.-- sind nicht unsere Löhne


**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****
****** ***** **** 28. Mai 2011 ** **** ***** ******



Carmile  am 06.01.2011

Re: Budget Wohnung

Hi Cherita und Cosa

Danke für den Link Cherita, habs mir gerade auch angeschaut. Möchte die nächsten Monate mal ein gscheites Budget aufstellen, damit der Traum vom Eigenheim irgendwann auch in Erfüllung geht.

Das Budget wird von der Budgetberatung aus sogar auf dem Nettolohn berechnet wie Calla geschrieben hat. Und dann sollte die Wohnung 1/4 des Nettolohns nicht übersteigen!! Dann ist die alte Regel mit 1/3 vom Bruttolohn wirklich überholt. Finde die neuere Berechnung aber auch realistischer, heutzutage hat Mann/Frau auch mehr Bedürfnisse an anderen Dingen wie noch vor 30 Jahren.
Was mich überrascht hat, dass ist der sehr minimale verfügbare Betrag der übrig bleibt für Weiterbildung, Haustiere, Auto, Sparen und Ferien. Im Bsp. sind es bei einem Gesamt-Netto-Einkommen von 7000 Fr. gerade einmal 990 Fr., bei 9000 Fr. 1430 Fr. Dass nach Abzug aller anderer Posten nicht soviel übrig bleibt, ist klar aufgrund der Rechnung. Es wird aber schon sehr, sehr knapp mit einem Tausender pro Monat alle grösseren Posten zu bezahlen. Wenn dann noch eine Hochzeit hinzukommt oder das Sparen aufs Haus, puh Schock. Ich lass das mal so im Raum stehen und werde noch etwas warten mit Kinder kriegen :-) und noch das doppelte Gehalt geniessen bzw. eben sparen.

@Cosa: was ich damit sagen wollte, den Punkt sparen solltet ihr euch auch noch gut überlegen. Also klar, vorerst für die Hochzeit. Aber gerade wenn ihr euch eine Wohnung überlegt, dann ist ja auch die Zeit nach der Hochzeit entscheidend. Irgendwann braucht ihr ja etwas auf der Seite für den Fall der Fälle und grössere Anschaffungen.

lieben Gruss beim tristen Thema budgetplanung :-)



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.