Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Budget, Kosten & Sparen    ›   Pfarrer in der Region Gränichen gesucht!
Pfarrer in der Region Gränichen gesucht!
  •  
Bewertung abgeben
 1 2
Sonnenblume79  am 04.11.2010

Pfarrer in der Region Gränichen gesucht!

Hallo zusammen,

Wir heiraten auf dem Schloss Liebegg im August 2011 und sind nun noch auf der Suche nach einem Pfarrer. Ich habe schon mehrere Personen angefragt, die Preise scheinen mir aber sehr hoch. Ein Pfarrer verlangt 1800CHF, das scheint mir dann doch etwas viel. Nun habe ich eine Pfarrerin gefunden, die etwa 750 CHF verlangt für die Trauung, zwei Gespräche und eine zweisprachige Brochure für die Hochzeitsgäste (unsere Zeremonie wird zweisprachig abgehalten - Englisch und Schweizerdeutsch).

Findet ihr diesen Preis angebracht? Oder kennt ihr einen tollen Pfarrer in der Region Aarau-Gränichen? Welche Kosten sind angebracht für einen Pfarrer?

Freue mich auf euren Rat und schonmals danke im Voraus.



vivala010

nicht registriert

am 04.11.2010

Re: Pfarrer in der Region Gränichen gesucht!

also ich find dä prisunterschied recht gross!! also ich han dir leido keinnä empfehlä. was ich jedoch weiss chunt au no druff ah ob ihr dä pfarrer us dä g meind nemäd oder ehn uswärtige. i han bi div. kappele nochgfrogt und diä verlangäd nebäd dä mieti,dass mir koste für dä pfarrer müend zahle obwohl mir kein pfarrer hend welä! drum frogi mich verlangt echt pfarrerin do ned meh wedo 750 fr well sie uswärts muen cho?



Sonnenblume79  am 04.11.2010

Re: Pfarrer in der Region Gränichen gesucht!

Mir wohned ebe in Holland, dorom müend mer öpper usswärtigs neh... 750 Fr. esch sMaximum, wo die Pfarrerin verlangt. Im Vergliich zu andere Pfarrer find ich das eigentli no en guete Priis, aber ich han halt ned so vel Vergliichsmöglichkeite... Dorom wär ich froh om es paar Ahaltspönkt.
Danke scho mol vel Mol för dini Antwort.

Het soscht no öpper en Idee i Sache Chöschte ond Pfarrer?



gaeberli  am 04.11.2010

Re: Pfarrer in der Region Gränichen gesucht!

Also mer hürote e de chele Gräniche. Die choschtet 500fr. plus 200fr. Chelegmeindsaal (för Apero bi schlechtem Wetter). Chelesegrischtin 60fr. pro Stund (wen si z.b. Chelegmeindhus muen putze etc.). Organistin wär au no ca. 250fr. nehme mer aber ned.
Wenn mer au de Pfarrer vo det nähme choschtet de no 750 Fr. zusätzlich. För mech esch das eher chli a de obere Grenze und mer hend is noni entschede bezüglech Pfarrer... Han aber ehrlich gseit au kei ahnig was die so verlange. Weis nur das wen mer e dere Chele hürotet wo mer aghört und wohnt s gratis esch. Das esch aber för eus ned en frog cho wölmer erscht chürzlech züglet send und noni so Bezug zum neue Wohnkanton/-ort hend (wär au en wite Weg för veli Gescht).


Wär das be euch de Pfarrer vo Gräniche, met dene 750fr.?



Sonnenblume79  am 04.11.2010

Re: Pfarrer in der Region Gränichen gesucht!

@Gaeberli
Merci vel Mol för dini Antwort. Be eus esches ebe au de Fall, dass mer keinere Chelegmeind aghöre do mer sit es paar Johr in Holland wohne. Mer müend au kein Mieti vo de Chele zahle do eusi Trouig ufem Schloss Liebegg stattfindet ond das natürli ide Mieti vom Schloss inbegriffe esch. Mer müend also nor für de Pfarrer zahle - ond die Pfarreri womer gärn möchte choschted ebe 750 Fr.
Es esch ned de Pfarrer vo Gräniche. Aber de Priis schiint demfall öppe normal zsy. Ich han ghört, dass de Aargau en Richtlinie vo 450 Fr. het för es Gspröch ond d Trauuig sälber. Ond was denn no dezuechonnt, esch wahrschinli em Pfarrer überloh...
Oder het öpper öppis anders ghört?

Liebi Grüess a dich Gaeberli



Sonnenblume79  am 04.11.2010

Re: Pfarrer in der Region Gränichen gesucht!

@ roger
Merci für dini Antwort. Weisch du, öb de Pfarrer au Englisch cha? Ond wie het denn die Trauuig so usgseh?



gaeberli  am 04.11.2010

Re: Pfarrer in der Region Gränichen gesucht!

@Sonnenblume79: ja scheint so....
Bin aber auch sehr interessiert was andere so für den Pfarrer bezahlten!??



Franziska

nicht registriert

am 05.11.2010

Re: Pfarrer in der Region Gränichen gesucht!

rogimu, frage, hat das Brautpaar auf dem Höchacker geheiratet??
Könnte es mir vorstellen, war auch eine Option für uns. Haben uns dann aber für die Kirche entschieden und unseren Apero auf dem Höchacker gemacht. Es war super schön, Sonne, strahlend blauer Himmel....unser Fotograf war total begeistert von diesem Platz!!!
Lg Franziska

26. Juni 2010, unser schönster tag....



rogimu

nicht registriert

am 05.11.2010

Re: Pfarrer in der Region Gränichen gesucht!

hallo franziska, ja genau, es war auf dem höchacker. schöne lage, viel platz und auch toll für kinder zum sich bewegen ;)
lg roger



vivala010

nicht registriert

am 07.11.2010

Re: Pfarrer in der Region Gränichen gesucht!

Frog mich gad warum er nüm regi usch. Finds u komisch das sich dlüt churz ameldäd denn nüm. Goth den das unter werbig?



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.