Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Budget, Kosten & Sparen    ›   iiladigschärtli
iiladigschärtli
  •  
Bewertung abgeben
 1 2 3
romina33  am 25.08.2010

iiladigschärtli

hallo zäme!
min schatz und ich sind rotlos weg de iiladigschärtli. mir chömed usem rum TG/SG. het öper tipps wo mer schöni und günstigi iiladige chan mache lo? und wo/ wie hend ihr eui gmacht?



Kia28  am 25.08.2010

Re: iiladigschärtli

Hallo Romina,

mir händ üsi bi hochzeitskarten.ch gmacht und sind sehr z'frida gsi.
Gstaltat händ mir si sälbar, numa drucka loh händ mirs bi ihna.

Vil Erfolg,
Kia



nimbini  am 25.08.2010

Re: iiladigschärtli

hey romina, mir händ au mega müeh gha mit de iladige! händ kei charte welle mit föteli, ring, herzli, tüübli etc..... schlicht und edel hät sie sölle si! jetzt hämer bi staufferprint.ch e charte gseh, wo eus gfalle hät und sie händ sie dänn i eusne farbe apasst und geschter hämers chönne go hole.... freu mich scho,wänn mir sie am weekend useschicke.... de service und beratig isch würklich top bi stauffer print und mir händ immer uh schnäll die gänderete versione übercho....



Soefeli82

nicht registriert

am 25.08.2010

Re: iiladigschärtli

Hallo Romina

Mir hei üser Iladigschartene bi brainstormers.ch la machä! Isch sehr ds empfählä. Was dert no bsunders isch, dass si für jedi Drukti Charte 10 Rappe a ds Hilfswerk Ashia - Kinder in Kamerun spändä!

LG Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



cosa87  am 25.08.2010

Re: iiladigschärtli

Hallo Mitenand

Dorfi froge wieviel ihr ca. zahlt hend für Kärtli?


lg cosa



eby  am 25.08.2010

Re: iiladigschärtli

Ich habe unsere Einladungen selber auf warmes gelbes Papier gedruckt, dann eingerollt und mit einem schönen Band festgemacht und in schöne Teelichthalter reingestellt, die ich mit Nimm2 gefüllt habe. (Der Text war dann auch mit "Nimm zwei"). Diese Einladungen habe ich persönlich übergeben. Die, die ich schicken musste, habe ich in eine leere CD Hülle getan (DVD geht auch, ist halt grösser) und mit m&ms gefüllt (Nimm2 waren zu dick..., aber sie passen in die DVD Hüllen). In diese Hüllen kann man dann noch getrocknete Blumen oder schöne Schleifen rein tun, oder was einem noch einfällt. Man kann auch schöne Konfitüren Gläser nehmen, oder kleine Fläschlein (Flaschenpost)



elchalten  am 25.08.2010

Re: iiladigschärtli

an diejenigen, die ihre karten drucken liessen:

wieviel habt ihr so pro karte bezahlt? *gwundrigbin*

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11



Kia28  am 25.08.2010

Re: iiladigschärtli

Mir händ öpa CHF 4.00 pro Charta zahlt.

Grüassli,
Kia



romina33  am 25.08.2010

Re: iiladigschärtli

Hallo zäme!
wow! danke eu vill mol für eui guete tips und idee! freu mi uf wiiteri...

liebi grüess



Jenny78

nicht registriert

am 25.08.2010

Re: iiladigschärtli

I dä Papeterie Combimarkt im Amriville hetts au no lässigi Bispil für Chärtli, allerdings zum selber baschtlä.

Grüessli
Jenny

**** Wir freuen uns auf die Ziviltrauung am 04.12.2010 **** Unsere freie Trauung feiern wir am 21.05.2011****



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.