Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Any's Hochzeitstraum
Any's Hochzeitstraum
 1 2 3 4 5 6
apple-pie  am 14.06.2013

Re: Any's Hochzeitstraum

@die Idee mit den kürbis finde ich klasse. Hat mich direkt an meine Porzellan Kürbisse erinnert.
Die Location ist ja mal traumhaft gefällt mir sehr!

Zuletzt bearbeitet am 14.06.13 19:09



anyany  am 19.06.2013

Re: Any's Hochzeitstraum

@ Apple
Die Kürbise mit den Kerzchen finde ich auch ganz süüss. Erinnert mich sehr an den Herbst.
Ich habe deswegen aus überlegt, ob wir eine Kürbissuppe als Vorspeise nehmen möchten, aber ich wollte niemanden vor den Kopf stossen. Für die Verwandten auf der Seite meines Vaters (er ist 70 Jahre) ist das ein "Essen für Arme". Das war wohl in dieser Zeit einfach so. Ähnlich wie wenn wir heute Wienerli im Teig servieren würden zur Hauptspeise.

@ me

Ha es paar News.
- Aso mer hend de DJ. De DJ Yvan vo Swiss DJ. Ech hoffe eifach, die send guet. :)

- Ech ha drüü Bluememeitli. Ond si träge aui s gliiche Chleidli. S wär das vorderschte. Es het ganz chliini Chriesali droffe. Esch zwor ned so herbschtlech, aber das spöut mer ned so e Roue.


- Mer send gester ofem Zivilstandsamt gsi ond hend alles onderschrebe ond iez stoht de HZ nüme im Wäg. Ond s esch cool, dass tatsächlech de Theaterkolleg öisi Trouig macht.

- Ond zo gueter letsch wösse mer iez, welles Lied, dass mini Schwöschter noch de Trouig ofe de Panflöte spöut.
De Link: http://www.youtube.com/watch?v=vRs4hKAJ59I



valey  am 19.06.2013

Re: Any's Hochzeitstraum

Jööööö any die kleidli jöö hiihi :))

ohh schad aber.. kürbissuppe isch ja eini vo de feinste suppe.. hehe
würd ja mega passe..



Sue87  am 19.06.2013

Re: Any's Hochzeitstraum

die Kleidli si meeeeeeeeeeega härzig.....dafi frage vo wo du die hesch....??

oooooh mega es schöns Lied....ach mann wott ou öper wo cha Panflöte spile...chönti mire Trouzügin säge si söu gfelligscht bitte afah lerne e Intensivkurs;O);O)



Lula  am 19.06.2013

Re: Any's Hochzeitstraum

U wenn de de guggisch dass de di Kürbissuppe chli chasch spezielle serviere? Im Kürbis oder im Brot? Oder mit gröstete Kürbiskerne u am ne Herzli us Rahm obedrufe?

U wenn de mau mit ihm redisch, dass es sehr würdi passe u ihr das gärn heit, meinsch nit, es gäbti e Wäg?


Ds Kleidli isch mega härzig!


Und wow, das Lied...



valey  am 19.06.2013

Re: Any's Hochzeitstraum

jaa ebe d suppe so chli speziell
imene chline kürbis ine

oder so imene gläsli??



FringillaVigo  am 19.06.2013

Re: Any's Hochzeitstraum

Ha grad s gliche dänkt wied Lula Us Kürbissuppe chame jo eigentlich scho no vil mache, oh zB mit Pouletilage oder mit Crevette, vilich us Spiess so drüber gleit. Was mir no vil mache isch e scharfi Kürbissuppe mit Chilli, Curry u Kokosmilch. Würd emu mau mim Restaurant luege, was si us däm "arme-Lüte-Ässe" chönnte usehole. Und wägem Generatione-Problem: Das isch ja mit Spargel genau z gliche, mini Grossmueter verzellt emu immer, as Spargel für si frühner ebe sones Ässe für Armi gsi sig, aber hüt isch ihre emu oh klar, as es eher zu de türere Sache ghört, drum meinsch nid, as oh d Verwandschft vo dire Vater-Site mau mitbecho het, as Kürbissuppe scho langsam was här macht und nüm so hert duet drüber urteile?



apple-pie  am 19.06.2013

Re: Any's Hochzeitstraum

Die kleidchensndja so süüüüüüss! Und das Lied wird bestimmtganz schön!
Ich fände so eingekreiste auch angebracht, besonders weil Mandat Güterwagon sein kann!



dandi78  am 19.06.2013

Re: Any's Hochzeitstraum

tolle ort fürs apéro any. dört beni au scho mou gse. e kolleg het dört geburtstag gfiiret. esch würklech wunderschön dört und me gseht über alles abe.



anyany  am 19.06.2013

Re: Any's Hochzeitstraum

Hoi zäme,
uui so schön, so vöu positivi Röckmäudige.

Leider hani öpis schlächts erfahre. Mini Schwöschter (17ni) esch gester metem Velo schlemm gstörtzt ond het beidi Ärm broche ond schlemm verschobe ond no es paar Zähnd verschobe ond abbroche. Zom Glöck chammer alles weder "repariere".

@ Chleidli
Si send vom Jako www.jako-o.ch/. Het no cooli ond gönschtigi Sache.

@ Chörbissoppe
Mer hei öis iez ebbe för e Banane-Curry-Suppe entschede. Wöu Chörbissoppe möchemer ebbe ou no vöu deheime. Ond ech ond mi Schatz send heimleche Curry-Fans. ;) Drom esch öis das eh no fascht lieber.

@ Apple
Sorry, ich versteh das gerade nicht..?

Zitieren:
Ich fände so eingekreiste auch angebracht, besonders weil Mandat Güterwagon sein kann!



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.