Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Bellastellas schönster Tag
Bellastellas schönster Tag
 1 2 3 4
bellastella  am 16.05.2012

Re: Bellastellas schönster Tag

Danke für euri guete Wünsch!

@Kate: ja das hani ebe au scho ghört, drum mueses bi üs ja guet usecho, so wies gschiffet hät

12.5.12 - Just WOW!



saerli  am 16.05.2012

Re: Bellastellas schönster Tag

Hey so schön! Vielen Dank fürs zeigen. Ich wünsche euch alles Gute und viele schöne Momente zusammen!

Haben eure Ringe Carbon drin??? Der Ring von meinem GG wird auch Carbon drin haben :)

°°°22. September 2012°°°



Proeschu  am 16.05.2012

Re: Bellastellas schönster Tag

@Bellastella

Schööööööööön!
Das Foti met de Schirm esch jo au loschtig!
Danke vell mol!

01. & 04.Juni.2011



Joy  am 16.05.2012

Re: Bellastellas schönster Tag

WooooooW BellaStella, meeeeega schöne Föteli!!! Du hast traumhaft ausgesehen in deinem Kleid, die Farbe steht dir super!!! Und du hast Recht, die Stimmung ist gerade wegen dem Regenwetter ganz speziell. Gefällt mir!

Ich freu mich dass ihr so einen schönen Tag hattet, gratuliere euch von ganzem Herzen und wünsche euch das Beste für eure gemeinsame Zukunft!

LG Joy

02.06.2012 - dem Paradies ganz nah...



cutebride1  am 16.05.2012

Re: Bellastellas schönster Tag

Hallo Bellastella,

danke vielmal für dä bricht!! ha mi so gfreut dä dörfe zlese

d'föteli sind wunderschön und du hesch als bruut würkli alles usegholt WOW!


.:wedding date:. 29. September 2012



angiyves  am 16.05.2012

Re: Bellastellas schönster Tag

sooo tolle Bilder!!! Vielen Dank! Mensch, Ihr passt ja echt gut zusammen!!! Und Euer Ringkissen... und die wunderschönen Ringe!!!


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Keks  am 16.05.2012

Re: Bellastellas schönster Tag

Wow Bellastella. Wunderschön. Tönt würkli nachme wunderschöne Tag. Dis Chleid isch mega und äs staht Dir super. Und s'Trauzimmer isch viel schöner, als ichs mir vorgstellt han, da freu ich mich doch grad no meh ufs Schloss

Ich gratuliere Eu ganz herzlich und wünsche Eu für euri gmeinsam Zuekunft nume s'Bescht.



Chatzezuengli  am 16.05.2012

Re: Bellastellas schönster Tag

So schöni Fotos!!! Eifach nume Wow !!


** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



Trollkjerring  am 16.05.2012

Re: Bellastellas schönster Tag

WOW! Ich bin glatt hin und weg von euren tollen Bilder! Mega schönes Kleid! Das Bild wo ihr am See steht, hat eine super Stimmung und tolle Farben, gefällt mir sehr gut! Mal was anderes als mit Sonne.


Wedding Date: 19.05.2012



Seechind84  am 16.05.2012

Re: Bellastellas schönster Tag

Liebi Bellastella

Herzliche Dank, dass du de Tag mit üs teilsch und üs dini Fotene zeigsch. D'Föteli sind eifach nur mega und du bisch e wunderschöni Brut gsi.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.