Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Eve's Hochzeitsvorbereitungen
Eve's Hochzeitsvorbereitungen
 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 31
Eve777  am 17.05.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen



Taeboyana  am 17.05.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Hey Eve

Ha grad di Thread echli überfloge und finde dini Sache superschön! Vorauem ds Chleidli für ds Zivile wo'd uf Etsy bsteut hesch, isch dr Hammer!

Bi de gspannt zghöre, wie's isch weds bechunnsch. Bi mir isches zwar no laaaaaaaaang bis zu üsem Hochzit (Ouguscht 2014), aber si Inspiratione und Idee si super!



Eve777  am 17.05.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Hey Taeboyana mega lieb danke vilmol . Ich schriebe denn uf jede Fall do inne wie dass mis Etsy-Chleid usecho esch, aber glaube dass ich das allwäg ned vorem Juli überchume.

Ich bi ebe immer mega gärn go umestöbere i de Treads vo anderne Brüüt will ich finde me chunt so viel Aregige und Idee über, dorom hani denn au e eigene Tread gstartet .



Taeboyana  am 17.05.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Ja das isch e super Idee gsi vo dir

So chame viu tolli Idee sammle, bevor me sech säuber i Dschungu vo de Hochzitsvorbereitige stürzt



kleinefeder  am 17.05.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Du Sonne, wenn nöd, denn chasch das Steinli sicher ganz eifach mit eme Messerli vorsichtig wegchratze und es violetts Steinli inechlebe... Wennd ekeis häsch, denn chasches immerno säge, mir händ vo dene i allne Farbe und Massewis, do werde Dir sicher eis i dä richtige Grössi chönne abtrette :D
Muesch eifach luege, dass d en guete Chleber nochher nimsch. Am beschte en Sekundelim oder no besser Schmucksteichläber und denn nur sehr wenig Lim ufs Steinli, dass es nochher kei Ränd git. Denn sötti das perfekt hebe...



sonne13  am 20.05.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

wau kleinefeder, das isch denn lieb! mol luege obs klappt, viele dank aber für dini tipps! du schiinsch dich jo beschtens uszkenne!!! du ghörsch wieder vo mir falls ich "amulett-technisch" uf hilf aagwiese be



Eve777  am 30.05.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Mini Etsy-Amulett sind hüt acho, ha mi sooo gfreut druf aber bi mega entüscht . Erstens het sie mir vom einte e anderi Variante gschickt (anderi Verzierig usse rundume), guet das wär jo no easy, aber ich finde eifach sie gsehnd in echt total billig us und fühle sich au ned toll ah . Scheisse ich glaube ned dass ich das Ding mim GG mit Überzügig cha schänke, es gfallt mir eifach gar ned , wenns do es brüelends Smiley hätti denn wördi jetzt do öpe 7 Stück drahänke .

Zuletzt bearbeitet am 30.05.13 13:40



elea  am 30.05.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

das Amulett of wod of site 17 postet hesch? ou nei mega schad.... ofem beld gsehts nemli super us...



Eve777  am 30.05.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Jo genau die 2 Amulett, man hei ich bi ächt total entüscht es gseht ganz andersch us uf de Fötelis als in Wörklichkeit. Tja so cha me halt drigheie, ha dänkt will d Bewertige vo dere Verchäuferin uf Etsy ok gsi sind chunt das guet, aber naja, aso meins esch es ned wasi do vor mir legge ha .



elea  am 30.05.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

dönd domm, aber dasch halt Emmer bez s Risiko vom online chaufe.. schirbsch en bewertig, de gheiht en zuekunft velecht öper weniger druf ine. du velecht fendsch jo öper wosi gfalle ondsi de cha abchaufe?



 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21 .. 31

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.