Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Nemo's puzzlige Schlosshochzeit
Nemo's puzzlige Schlosshochzeit
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 16 .. 24
snet  am 23.03.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Sieht alles super aus. Aber der Spruch ist leider nicht ganz korrekt - take off your heels. Mega toll, wie du so viel Zeit in deine Hochzeit und die Details steckst! Ich bin überzeugt, dass eure Gäste absolut begeistert sein werden.



apple-pie  am 23.03.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Hey, die Idee mit den Schuhen ist toll!!!



Nemo  am 01.04.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

ou ihr liebe...ich han grad wieder e bstellig ufgä... ich freu mi scho riesig wenni eu die sache da chan zeige!! han grad uuuuuuuuuu freud!!!!

han en neue shop entdeckt... schlimm schlimm schlimm....

http://www.classybride.com/



apple-pie  am 01.04.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Oh ja, das kann ich verstehen .. ich freu mich auch immer riesig, wenn ich was bestellt habe!!!
Freu mich schon auf die Fotos!



Nemo  am 02.04.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Hi ihr liebe.
ich han jetzt grad vo mine nachbere (mir händ e super fründschaft zäme) euses erste hz gschänk übercho! han grad mega freud sie sind die erste wo eus geld überwiese händ für eusi flitterwuche. sie schenked eus es candle light dinner am strand im wert vo 220.-!!
mega coll!



Nemo  am 04.04.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

soooo....s'gebastle chan wieter ga...
bin jetzt grad im coop bauzenter gsie go bälke poste. die bälke werded denn wiess agmaled und chömed denn under d'spiegelplatte, woni ja scho diheime han. so hani en platzhalter zwüsche tisch und spiegel. deht chömed denn d'rose dezwüsched....



apple-pie  am 04.04.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Nemoooo. schau mal was ich ebe gefunden habe!!! Musste direkt an dich denken

http://www.etsy.com/listing/104658656/pu...=bräutigam

Das ist ja super lieb von deiner Nachbarin



Nemo  am 04.04.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Hey süsse!
Vielen dank für den link! Das sieht ja putzig aus!
Wir haben aber schon einen topper. Wir sind absolute nilpferd-fans. Aug unserer torte wird ein nilpferd- brautpaar Eitzen. Er mit sylinder, sie mit schleier und roten rosen im 'haar'.

Aber ist super lieb dass du an mich gedacht hast!!



nisliker  am 10.04.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

wooow nemo! gseht ja alles hammer us!



Nemo  am 22.04.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

so mini liebe... nach dem jetzt scho wieder einiges a ziit vergange isch, muen ich da mal wieder alles chli aktualisiere...
mir händ inzwüsche scho 88 zuesage fürs hz!! isch mega cool und euses hotel isch komplett usbueched!! es sind 18 zimmer reserviert worde!!! findi hammer!!!
gschänkli hämmer ersch vo 4 lüt überwiese übercho, aber mega grosszügig und herzig! han sooooo freud!!!

natürli hani ide zwüscheziit au wieder vieli sache pösteled woni eu ja nöd möcht vorenthalte...



 1 .. 4 5 6 7 8 .. 16 .. 24

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.