Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 24
malinchen  am 30.06.2013

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Wow, ä mega schönä Bricht!!! Merci viel mal fürs teilä...



autumn_bride  am 30.06.2013

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Wow alles gueti eu zwei, mega schöne Tag händ ihr därfe erläbe. ha gad hüänerhuut becho bim läse. Wünsche eu für nächst samstig au nur sbeste.



daenu16  am 30.06.2013

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

das hört sich ja nach einem super super Supertag an! Herzlichen Glückwunsch und vielen Dank fürs Teilen.



Biene15

nicht registriert

am 30.06.2013

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

LucyLu:
Hallo ihr Liebe

Sodeli, das Wetter isch perfekt gsi zum mal wieter bastle. Händ endlich oisi Gastgeschkli fertig, M&M's. Händ all abgfüllt und beschriftet, das sind glichziitag au Platzchartene (übringends hettemer da wieder s'gliche Muster wie bi de StD und Ihladige, de grüen Stoff wird de glich sih wie d'Masche a de Stüehl).




Denn hani na fürd Handfächer en passende Chorb gfunde und de au na ahgschriebe, ebefalls passend zu de andere Sache:




Fürs Candy Buffet isch jetzt au alles parat, d'Gläser hani ja scho länger und jetzt sind au d'Schüfeli / Zange parat uuund d'Süessigkeite sind au bstellt, lecker schmecker (wot am liebste go nasche). Händ 5 verschiedeni Sache und alles in grüen (Gummibärli, Suuri Nudle, Öpfelring, Fröschli und Jelly Beans):




Mir sind also definitiv im Endspurt, gaht nur na ächli meh als 4 Wuche. Bin froh hämer jetzt scho alles parat münd nur na so Details mache (Eheverspreche, Ring hole, HZ-Tanz üebe, Schuehihlaufe etc.). Min Schatz hät's au endlich gschaft de Ahzug für's Zivile poste (das isch ja scho endi Monet).

Min Schatz flügt am Dunnstig ab uf Vegas zum go poltere, bin ja gspanne was det so vor händ mit ihm.

Was nächst Wuche so gmacht wird: Frietig Bluemestruss für's Zivile bstelle (de Rest hät mini TZ organisiert); am Samstig gangi de Pass go mache, muss unbedingt nachli d'Unterschrift üebe

Jaaa das wärs wieder mal vo mir.... Tschüüüss zäme!

Hey LucyLu
Ich bin eine heimliche Mitleserin bei euch... Du hast es ja schon oft gehört, aber all deine Sachen sind wirklich traumhaft und total stimmig!
Wir sind auch noch an den Vorbereitungen, wir heiraten im September. Jetzt habe ich deine tollen Schaufeln und Zangen fürs Candy Buffet gesehen. Darf ich dich fragen, woher du diese hast? Bis jetzt habe ich noch keine gefunden, die mir wirklich gefallen...



Lula  am 30.06.2013

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hoi Frou LucyLu


Danke fürs teile vo Dim wunderschöne Bricht!!

Eifach super! Wünsche euch e schöne Wuche, mit ganz viu Vorfreud ufe Samschtig u nomau e perfekte Tag!


ps. Wo hesch Du dr Stoff u dBändeli vo de Gastgschänk här?



Angita  am 30.06.2013

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

LucyLu als erstens: alles alles alles gueti!
euen Tag tönt eifach sensationell!!! mega schön was eu alles vorbereitet händ, wo i das vom Ring vo dinere Nonna glese ha, hani gad träne ide Auge gha! isch eifach uuu schön!

Nomol alles gueti und he s Wetter am 06.07. söt super sii (hoffe es bliibt so)
freu mi au scho uf din bricht vom chirchliche!



LucyLu  am 01.07.2013

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hallo Zäme

WOW, danke viel mal für die viele liebe Wort und Glückwunsch! Mir schwebet immer na über de Wulche, sind immer na so happy hämer so en tolles Fest dörfe erlebe. Mir sind scho sehr gspanne was am Samstig alles uf ois zue chunnt.

@ Biene15: Cha dir leider kei PN schicke.....
@ Lula: de Stoff isch us de IKEA und isch eigentlich en Vorhang
@ Angita: es gseht bis jetzt würklich Topp us für am Samstig, sinder ready?

@ all: Wünsch oi en super Wucheahfang!

Zuletzt bearbeitet am 01.07.13 06:36



valey  am 01.07.2013

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Bellaaaa woooow danke tusig mal für de schöni bricht!!! tönt ja alles bezaubernd!!!! :)) freut mi so dass du und din maa das gnosse hend und en super tag gha hend!!!

Herzlichi Glückwünsch nomol vo mir!!



snet  am 01.07.2013

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Liebe LucyLu, alles, alles Gute zur Hochzeit! Es klingt nach einem wunderschönen Tag. Ich hoffe, dass du immer noch auf Wolke 7 schwebst. Bald steht ja noch die kirchliche HZ an, da freue ich mich ebenfalls schon auf den Bericht und Fotos



apple-pie  am 01.07.2013

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

So, jetzt kam ich auch mal dazu deinen Bericht zu lesen! Ich sitze hier Mit Taschentuch weil ich ständig heulen musste, als ich dein Bericht gelesenen habe. Das hat mich echt bewegt und ich freue mich für euch, das ihr so ein wunderschönen Tag erleben durftet!
Ich bin schon ganz gespannt auf euren Bericht von eurer kirchlichen HZ!

Zuletzt bearbeitet am 01.07.13 08:33



 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 24

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.