Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   D Lus lüslet i Richtig Ehe.....
D Lus lüslet i Richtig Ehe.....
 1 .. 3 4 5 6 7 8
dandi78  am 21.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Liebi Lus

Eg wünsche dir für am Fritig alles Gueti und e wunderschöne Tag. Gniess es i volle Züg. Es wird ganz sicher alles so toll wärde, wie du dir das erhoffsch... wenn nid besser!

Ganz liebi Grüess
Dandi78



valey  am 21.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

heyyy lusss
übermorn isches bi der scho so wiiit :)) gnüss de tag in voller züge!!!!!
und hüt ganz en schöne geburi :D
alles liebi!!



Canoa  am 21.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Happy Birthday liebi Lus...wönsch der vo Härze alles Liebi ond Gueti.
Ond vorallem au am Wocheänd e troumhafti Hochzig!



Lus

nicht registriert

am 21.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

@sanis
ja mi puls raset i säge dir u ufgregt bini - das isch dr wahnsinn! Zum Glück isch nid au tag sone usnahmetag, das würdi nid breschtiere
mir si sowit parat füre fritig, mues aber i rueh nomau aues düredänke aber es gseht guet us! mir freue üs sehr uf üse tag



Sanis

nicht registriert

am 22.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Liäbi Lus ig wünschä dir u dim GG vo Härzä ä unvergässliä Tag! Das aus so louft wir dir öich das vorsteuät und wünschät. Gniässäts - löt näch nid la stressä und häbät näch drfür eis für 2 Min inäs separee z vrschiwindä das dir zwöi eifach eis chöit dürä schnufä....und ja nid z küssä zwüschä dürä vrgässä!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i dänkä de ganz fescht a di! dickä drücker!!! Freuä mi scho ufä Bricht und d Fotos!



elea  am 22.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

liebi lus! morn hesch din grosse tag! ;) i wönsche der vo herze alles gueti ond dass der ned eis vo dene missgschick passiert wo du jo fest rechnisch demet! i wönsch der dass nie stolperisch, söilisch oder is wasser gheisch!!! gnüss din tag! ;)



LucyLu  am 23.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Liebi Lus, hüt isch es au bi dir sowiet! Ich wünsch dir vo herze en wunderschöne Tag! Gnüß es ih volle züge. Freui mi scho uf de Bricht und Föteli.

Mach's guet.



anyany  am 23.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Gute Morge Lus,
Höt esch di grossi Tag! Ond dä werd eifach wonderbar! Ech wönsche der es wonder-, wonderschön Hochsigsfäscht. Gniesses i volle Zög. :)
Alles Liebi



Nemo  am 23.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Liebi Lus,

Ich wüsche dir vo ganzem Herzä es wunderschöns und unvergässlichs Hochziit!!
Gnüss jede Momänt!!



valey  am 23.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

liebi lus
hüt isch endlich de tag cho!! wünsch dir und dim schatz en wunderschöne unvergessliche tag!!!!



 1 .. 3 4 5 6 7 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.