Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   D Lus lüslet i Richtig Ehe.....
D Lus lüslet i Richtig Ehe.....
 1 .. 4 5 6 7 8
CoRa  am 26.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Liebi Lus

Härzlechi Gratulation zum Hochzyt! Hesch wunderschön usgseh! Wönsche üch 2ne aues aues gueti för d'Zuekunft!



Lula  am 26.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Liebi Lus

Viele Dank für dä Hammer Bricht!! Tönt absolut genial
Mas Dir vo Härze gönne, heit dr dr Tag ohni grösseri Missgschick chönne gniesse u heit drs guet gha!!

Ibreche is eigete Huus, mir hets fasch eis gäh... Heit dr no öbis ghört vom Hotel, isch ja mega seich gsi!

Hesch es Foti vom Oldtimer? In Türkis tönt er nämli sexy


Gniess di freii Zyt aus früsch verhüroteti Frou



himbeer  am 26.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

ich gratuliere au no ganz herzlich lus! ich lies die brichte immer mega gern, aber wenn öpper hüratet wo mer halt durs forum scho so halbe kennt machts grad no meh spass :-)



Emma13  am 26.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Liebi Lus.. sooonen tolle Bricht, het mi richtig gfreut de durezläse..

Umso meh freuts mi zwüsse das ihr ä wunderschöni HZ gah hend und du überglücklich bisch :)

Gnüssed d Ziit als verhüratets Ehepärli



dandi78  am 26.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Liebi Lus

Danke vöu vöu mou für dä wunderschöni Bricht. Du hesch das so schön vo der Läbere wäg gschribe, eifach toll. Me het grad s'Gfühl dass me mit derbi esch.

Härzlechi Gratulation euch beidne. Eg wünsche euch alles Liebi und Gueti und für euchi gmeinsami Zuekunft nume s'Beschte!

Eg ha zum Teil soooo müesse lache be dim Bricht. Und mängisch hani dir soooo guet chönne nochefühle. Mir eschs z.B. au so gange, das aues wie imene Film abgloffe esch. Me checkts gar nid richtig. Und ooohhhh jaa, eg möcht dä Tag unbedingt immer und immer wieder erläbe. Es esch eifach so wunderschön gse gäu.

Es freut mi so für de, dass sone tolle Tag hesch chönne erläbe. Eg freue mi scho wenn de no meh Föteli hesch.

Ganz liebi Grüess
Dandi



Sanis

nicht registriert

am 27.08.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Liäbi Lus i bi so froh das dir äs perfekts Hochzyt heit gha!!! ha am fritig fescht a di dänkt!
ig wünschä öich vo härzä numä z beschtä!

Dir heit wunderschön usgseh!!! Gniässäts z vrhüratet si!



Lus

nicht registriert

am 12.09.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

liebi Brütlis

nume hurti: üsi föteli vor fotografin si cho, wär luscht het, cha under www.andle.ch ir galerie unter stefanie + Christian es paari ga aluege....



valey  am 12.09.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

wooow lus be grad go güggsle :))) sooo schöni föteliis :) ehr gseht soooo schön us!!
und soo glücklich

alles liebi nomol *knuddel*



Sanis

nicht registriert

am 12.09.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Liäbi Lus

Di Fotos si wunderschön cho! Dir gseht so richtig Freude strahlend us!

itz geits az Chärtli schribä...



elea  am 13.09.2013

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

lus, be grad rasch god föteli aluege! sooo schön!!!! du hesch so gstrahlet und dis chleid stoht der super guet!!
nomol alles liebi vo mer!!!!



 1 .. 4 5 6 7 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.