Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Dänu's romantische Stadthochzeit
Dänu's romantische Stadthochzeit
 1 2 3 4 5 .. 9
daenu16  am 07.12.2013

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Hey Sue,
Sorry, ich han dir ja gar nid g'antwortet. Ja mini Fründinne mached de Wiideboge selber!
2 devo sind Kindergärtnerinne und hend scho diversi Wiidechränz gmacht...sie hend Berotig dur üsi Kollegin wo Floristin isch und de einte ihre Fründ het en Betonmischer (sie wänd ebe unne jewiels en chline Betonsockel mache damits guet stoht).



daenu16  am 07.12.2013

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Ansuschte gits folgendi Neuigkeite:
- no 126 Täg bis zum Kirchliche
- mis Kleid isch geschter bim Liluca acho ich wirds aber erscht Ende Februar abstecke (Deadline zum abneh...Vorsatz: kei Süesses)
- bin hüt mit minere TZ in SG bi Joy Abendmode gsi und sie het es wunderschöns Kleid kauft. I bi so happy gsi und han paar Tränli verdruckt. d'Berotig isch super gsi und sie hend e riese Uswahl. Han auno mit enere Januarbruut gredet wo det sKleid abgholt het für s'zivile!
Chan Joy Abendmode in St.Gallen wärmstens empfehle!
- am 14. gömmer mitem Hochzits-OK nach Schaffhausen (Hochzitsort) und lueged zämä alles a, also Kirche, Abiglocation, Parkmöglichkeite und Fotolocation. Freued üs scho mega!

Ansuschte chönnti grad euri Hilf bruche! ich han für Ende Jan en Probetermin abgmacht für Frisur und Makeup. I loh mit fliessig inspiriere uf Pinterest weg Frisure, aber i cha mi eifach nöd entscheide. Lade mal es paar Bilder ufe...säged doch was ihr toll finded
(Erinnerig: mis Kleid isch 50ger Jahre Style mit 3/4-lange Spitzeärmel)



Sue87  am 09.12.2013

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

hmmm auso mir gfallt aues mit Zöpfli meeeega guet und dänke das würdi ou sehr guet i öies Konzept passe?

mir würdi so öpis ufem erschte und zwöite bild mega gfalle



kleinefeder  am 09.12.2013

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Ja mir auch, die erste/zweite Frisur... Sonst finde ich auch die vierte schön, wenn Du lieber offene Haare hast...
Die letzte finde ich ein wenig zu streng und auch zu wenig festlich für so eine tolle Hochzeit und das dritte ist einfach nicht mein Geschmack, könnte aber sicher auch toll aussehen...



Lula  am 09.12.2013

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Hoi Dänu

I schliesse mine Vorschriebrene ah, mir gfalle ou di erschte zwöi Bilder am beschte



daenu16  am 09.12.2013

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Sue: Danke. Ja hesch recht, und dZöpfli sind nöd nur zum Konzept sehr passend, sondern au zu mir. I ha uh viel Frisure mit chline oder grosse Zöpfli irgendwo. Und lieeeebe Zöpfli.
Nr. 3 findi aber au mega schön wells so passend wär für s'50ger Jahre Kleid

Kleine Feder: Danke für din Bitrag. Ja stimmt, das chönnt scho si wegem letschte wo du seisch seg chli streng. Mängi händ jo au so e Frisur is Büro oder zum Business-Meeting

Lula: Danke für dini Meinig. Vlt muesi eifach chli öppis mische bide Coiffeuse


...wieteri Meinige sind immerno willkomme!

Zuletzt bearbeitet am 09.12.13 21:10



nala05  am 10.12.2013

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

also mir gfallt nr2 und nr 3 am beste. s dritte würd halt wirkli super zum 50er johre stil passe.
aber wenn du seisch das du susch scho sehr gärn zöpfli hesch unds zu eurem konzept passe würd de mach doch so öbis.

mir gfallt das no, find s isch chli vintage und trotzdäm vrspielt romantisch schön

Zuletzt bearbeitet am 10.12.13 12:10



_janedoe  am 10.12.2013

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Aso ich lieb ja immerno die Frisur wo d Nala gad posted hed.. Die hesch du mier ja zeiget gha... Aber für dich fändi immerno nummer 3 eifach toooooll



lil.lian  am 10.12.2013

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Mier gfalled Nr. 1 und 2 und s'Föteli vo de Nala am beste. Ich find die Zöpfli suuuuper
Aber wenn natürli es 50-Jahr-Chleidli ahäsch, wür au so e Frisur super-guet passe... Oder das eifach mal wenn susch bim Coiffeur bisch, d'Haar föhne lasch wie uf em 3. Bild? Den gsesch wies usgseht :)



daenu16  am 10.12.2013

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Nala: Jaaaaa genau dieses Bild habe ich auch Gehört eigentlich auch zu meinen Favoriten, aber diese tiefen Steckfrisuren stehen mir einfach nicht. Aber die Blumen und das Zöpfli passen TOTAL zum Stil des Kleides.

Janedoe: JA genau, und du gsehsch...ich bin IMMERNO im Dilemma

Lillian: Genau, i find ebe dZöpfli au super und au das Bild vode Nala. Du meinsch, weni eifach so mal bim Coiffeur bin? Ende Januar hani ebe scho dProbefrisur und i stell mir etz scho vor wieni denn mit 5 verschiedene Bilder bide Coiffeuse bin



 1 2 3 4 5 .. 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.